Proti celulitidě: Garnier BodyTonic Anti-Cellulite Oil

Jeden z nejlepších přípravků proti celulitidě, který jsem kdy používala, je BodyTonic Anti-Cellulite Oil od Garnier. Koupila jsem si ho v zahraničí při cestování, protože jsem na něj četla dost dobré recenze, a zase je mi líto, že jsem si jich nekoupila alespoň dvacet...

Začnu hned vůní: citrón! Na tom citrónu asi bude něco kouzelného, nebo fakt nevím, proč jinak takhle voní tolik přípravků proti celulitidě :D Příští DIY domácí maska bude určitě zase obsahovat tohle kyselé ovoce. 

Tenhle olejíček má super pumpičku, kterou se dobře nanáší rovnou na kůži. Je docela mastný a chce to chvilku nechat, než se vsákne. Pokud máte čas na masáž, tím lépe. Používala jsem ho skoro denně po večerním koupání. I když masáže často zanedbávám, a u tohoto přípravku to nebyla žádná výjimka, tak jsem měla pokožku napnutou a vyhlazenou jako snad nikdy. Je teda fakt, že jsem v té době ušla denně tak 5 km (což není moc, ale oproti mému současnému životnímu stylu je to úplná olympiáda), což věřím taky mělo dobrý vliv. Ale prostě, tenhle olej fakt funguje i na těžké celulitýdové případy, jako jsem já :D Marně ho vyhlížím v drogérkách a českých eshopech, ale hned jak se objeví, kupuju všechny!

Koupili byste si tento olejíček? Máte rádi značku Garnier?





Obrázek tady 

Komentáře

  1. jé tak to je škoda,že ho nemají u nás :/ já jsem docela spokojená s krémem od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥