Výherní rychlovka


Včera (jak jste si mohli všimnou na Facebooku, Twitteru nebo G+) jsem se radovala z toho, že mi přišla výhra od Míši. Dneska vám jen rychle popovídám o tom, co jsem v balíčku našla. Recenze budou o něco později, až všechno vyzkouším s dostatečnou dobou působení.

V balíčku jsem našla noční sérum na pleť a dekolt s Arganovým olejem, které jsem hned musela večer vyzkoušet a doufám, že budu mít nejkrásnější pleť ze všech. Z nedávného stresu se mi opupínkoval dekolt, takže milý arganový oleji, ukaž, co umíš!

Druhou bomba věcí je lak na nehty od Essence se třpytkami. Přiznám se, že na třpytkové laky moc nejsem, hodně jsem je používala během náctiletých let, ale teď už ne. Proto tento lak putuje do mojí "Budoucí GA" krabičky. Zdá se totiž, že se vám tady u mě líbí, takže bude brzy čas na první rozdávačku. Viděla bych to na léto ;)

V balíčku jsem pak našla dva balzámky. Jak víte, jsem naprostý balzámový maniak, takže z tohodle se raduju úplně nejvíc a co chvíli balzámky otevírám a očuchávám. Borůvkový Lip Butter voní přesně jako borůvkový jogurt (takže je to dost matoucí pro můj mozek, který by balzám nejraději snědl) a čokoládová pusa voní jako lehké kakao, prostě božsky.

Míše za výhru moc děkuji! :) A vám všem krásný den!




P.S.: Na Twitteru mi příspěvky lajkuje i Josef Kokta, tak mě koukejte taky podpořit :)

Komentáře

  1. júú, super výhra, teším sa na recenzie, hlavne na olejček :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček je zajímavý, jsem zvědavá, jak bude účinkovat po delší době :)

      Vymazat
  2. wow ja by som sa neuveritelne potesila! Uzasne!

    Pozyvam na giveaway o kozmeticky balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se z výhry moc raduji :) Děkuji za pozvání! To se to vyhrává, když mě všichni zvou :D

      Vymazat
  3. Ten lip butter ti závidím :) shodou okolností mám podobný článek na blogu také, ale s jinou výhrou :))

    Lucky Winner

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem rada, ze se ti vyhra libi. :) Aspon nekomu udelala radost. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výhře. :-) Jsem zvědavá na recenzi séra s arganovým olejem. :-)
    http://beautyandsensitivity.blogspot.cz/2015/05/strc-si-tu-giveaway-nekam.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Na sérum se tu všichni těší, ta bude brzy recenze :)

      Vymazat
  6. K výhře moc gratuluji! :) To noční sérum mě moc zaujalo, takže se těším na recenzi, protože mě zajímá, jak bude účinkovat. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥