Revlon Charlie: Nejlepší deodorant na cestování

Zdroj
Charlie EnchantZdroj  
Znáte Charlie? Je to řada vůní kosmetické značky Revlon. Kromě vůní, voňavek, toaletních vod & spol. nabízí Revlon taky řadu deodorantů, body sprayů, body fragrance a vůbec všechna možná vonítka. Já se s nimi setkala poprvé asi před rokem při dovče v zahraničí, protože mé první kroky samozřejmě míří kdekoli do místních drogérií, a zamilovala jsem se do nich. Proč? Protože krásně voní a jsou maličké. Asi jsem jediný člověk na světě, který oceňuje malé produkty, ale má to své opodstatnění. Patřím k lidem, kteří s sebou nosí hodně věcí. Určitě jste viděli TAG 10 věcí z kabelky, což bohužel není ani třetina obvyklé náplně. Tahám s sebou všechno, od náhradního oblečení a bot, po vždy přítomný deštník a taštičku s kosmetikou. Když jsem někde celý den (což je dost často, včetně dní, kdy jsem v práci, žejo), tak s sebou  nosím i malé voňavky a deodoranty, abych se mohla během dne kdykoli osvěžit a navonět. A tak mi tenhle Charlie přijde naprosto perfektní. 

Charlie Shimmer - Zdroj
Charlie spreje mají 75 ml (což je třeba v porovnání s deodoranty od Adidasu, které mají 150 ml, jen polovina), takže za malou lahvičku dáte tolik, co u jiných deodorantů za dvojnásobnou velikost. Ale pozór, některé body spreje mají i 90 ml! :D Různí se to, výrobek od výrobku, edice od edice. Se všemi zkušenosti nemám, jen s některými, všechny, co jsem zatím měla, byly 75 ml.

Když se teď dívám po internetu, tak nejsou zase tak drahé. V britské drogerii Superdrug je zrovna dneska mají za 0,83 liber, což je kolem 30 korun, z původních 1,69 liber. To není tak hrozné, co? Při plné ceně ale samozřejmě stojí víc, než dvojnásobně velký Adidas, ale co naplat. Když ony jsou tak roztomilé, vážně! Kdybyste je viděli naživo... :)

Tak, jaké jsem tedy měla? Představím vám 3 poslední. Jeden z oblíbených je Charlie Enchant Body Fragrance, který má tyrkysově modré balení s kytičkami, a má vonět po divokém jablku, zimolezu a kokosu. Trochu podivná kombinace, že? Podle mě voní jako kytičky, poměrně intenzivně. 
Charlie Pink - Zdroj

Můj druhý favorit je Charlie Shimmer Body Spray, který je bílý s fialovým víčkem a fialovým kouřem. Tenhle voní jako grepový květ, modrý leknín a sladký pomeranč. Lákavé, že? Pro mě zase kytičky, o něco méně intenzivní a méně sladší, než Enchant

Poslední z trojky oblíbenců je Charlie Pink Body Fragrance. Když nevím, volím růžovou, protože růžová vždycky znamená kytičky a většinou voní hezky, což se mi vyplatilo i u tohoto sprejíku. Tento má být kombinací červeného ovoce, mandarinky a vanilky a u popisků se dočteme o jeho divokosti. Není pro žádné měkké holky! :D Voní hezky a sladce, trochu vanilky tam je, ale na první počuch bych to neřekla.

Co je mi na nich taky příjemné je to, že nejen voní dlouho, téměř po celý den, ale hlavně neucpávají potní žlázy, což se mi stává pomalu s každým druhým deodorantem. Zatím jsem je v českých drogérkách nepotkala, ale pokud jste je někde viděli, hned mi to hlaste, a já na ně udělám nálet. :)


Znáte Charlie? Líbí se vám některý z deo sprejů?


Komentáře

  1. Jsou dokonalý... :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ten dizajn je krásny :O A ešte som v drogérke nikdy nevidela, ale keď na dovolenke uvidím, určite kúpim, lebo tiež nosím v kabelke veľa vecí a toto by sa tam akurát zmestilo :3

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné jsou a do kabelky jako stvořené. Ještě jsem je nikde neviděla, škoda, určitě minimálně jeden by letěl do košíku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. tak o nich som nikde nepočula, vyzerajú dobre :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jen v zahraničí :( Jsou fakt príma, třeba se jich taky jednou dočkáme :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥