Google+

úterý 9. června 2015

Vybarvi se: Modrá

Modrá je dobrá, už je to tak. Komu se nevybavila tahle slova jako okamžitá asociace s modrou barvou, ten je asi docela mladý a netrávil dětství u televize sledováním Medúzy :D Úterní vybarvování se ponese v MODRÉ barvě. Dneska půjdu rovnou k věci, všechno potřebné info k projektu vybarvi se a struktuře článků, které se tu u mě objeví, jsem už napsala v pondělním ORANŽOVÉM článku, takže kuk tam, pokud vám něco není jasné :)


Modrá patří k jedněm z mých nejoblíbenějších barviček. Je to barva důvěry, čistoty, nebíčka a šmoulí zmrzky. Modrou mám ráda jak na oblečení, tak na nehtech i na makeupu. Líbí se mi i modré rtěnky, modré vlasy, modré všeckóóó! Modrou si prostě užívám, je to pro mě barva klidu, moře a všeho dobrého.

Ukázka mých modrých laků

Dnešní modrý tutoriál vypadá takto. Doufám, že už jste si po včerejšku udělali představu o mých patlacích schopnostech. Kdo by to byl řekl, že je to tak obtížné! Doufám, že poznáte na fotce, co jsem já a co je tutoriál. Taky jste si všimli, jak mají v těch návodech vždycky podlouhlé oči? Každopádně, slečna na konci nasadila umělé řasy a já ne, takže určitě proto vypadá můj výsledek ale úplně jinak, než v návodu :D Možná bych vám mohla popsat můj myšlenkový proces během malování a zkoumání tutoriálu. Tak tedy: 
Fotka 1: Aha, takže připravíme oko na makeup. 
Fotka 2: Napatláme nějakou tmavou nahorů. 
Fotka 3: Naneseme modré stíny 
Fotka 4: Linkaaa 
Fotka 5: Aha, tak to je návod pro umělé řasy, hm, tak si je alespoň ořasenkuji! 
Taky je potřeba říct, že foťák žere barvičky a fotošop tuplem.

Zdroj tutoriálu
Modrý TAG

Tvůj oblíbený modrý produkt?
Šmoulí zmrzlina a kokosový krém od Balei, který má modré víčko a strašně krásně voní.

První co tě napadne, když se řekne modrá?
Nevím proč, ale napadlo mě slovo karamel :D Asi proto se mnou vždycky všichni rádi hrají asociace, protože nechápou mé mozkové procesy (což já teda taky ne :D)

Pamatuješ si na nějakou hračku z dětství, co jsi měla doma?
Modrou hračku, nebo jakoukoli hračku? :D Nic modrého jsem asi neměla, protože plyšoví kočičci a pejsci modří nebývají. COŽ mi připomnělo, že jsem měla pejska, který vypadal jako strýček Fido z toho večerníčku a dost možná byl modrý (nebo zelený).

Nosíš modrou i na oblečení a doplňkách?
Ano! A strašně ráda. Mám modré botičky, modré kabelky, modré kalhoty (kterým se říká džíny :D), modrá trička, modré svetry, modré všeckóóó :D


Tvůj modrý wishlist?
Modrá tekutá rtěnka I'm Royalty od Jeffree Star Cosmetics. Líbí se mi hrozně, ale asi bych jí nosila jen doma u telky. Je taková fialovomodrá a údajně superdržící.

Zdroj
Jaké barvy kombinuješ s modrou?
Modrá se kombinuje hezky! Kombinuji jí ráda i s kontrastními barvami pro modrou, jako je žlutá nebo fialová.

Co vy a modrá? Přijde mi, že modrou snad musí mít rád úplně každý :) Těšte se zítra na další barvičkování!






Kdo se ještě vybarvuje?
Lucie LSG 
Chirty Shades 
Radka K. 
The world of makeup 
PinkShaark  
Zuzz makeup 
Miss Alexy

19 komentářů:

  1. Jé, to je škoda, že jsi dnes nedala tvé líčení podle tutoriálu, to se mi včera moc líbilo :) Fakt se mi líbí, jak krásně po svém jsi to pojala, mělo to humor a to mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, už to vidím!!! :)))) No dneska se ti to povedlo, že jsem vůbec nepostřehla, že to nepatří k sobě :)

      Vymazat
    2. Děkuju, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  2. Děvče děvče, ty mě vždy tak pobavíš. :D Jinak vyvedu tě z omylu, já modrou nemusím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se tu u mě bavíš :) Díky ♥

      Vymazat
  3. Tvoje "vybarvi se" mě opravdu baví. :-D Ale klobouk dolů, já se taky neumí tak hezky namalovat jako je v tutoriálu. I když tam opravdu nějaký ten zásah photoshopem bude. Hodně mě zaujal i tvůj modrý wishlist. Kdyby někdo doma zazvonil, šla by jsi s ní otevřít? :-) Mě se ta rtěnka celkem líbí, vypadá zajímavě, ale asi bych ji taky venku nenosila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá otázka, nevím, jestli bych šla otevřít :D Kdyžtak bych řekla, že jsem jedla borůvky :D

      Vymazat
  4. Super článok :) Aj mne sa to páči, ako to robíš po svojom :) Veľmi dobrý nápad :)
    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
  5. Jé Ty máš tak skvělý způsob psaní! Vždy se pobavím! Jsi fajn! A nehty jsou překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu to jsem ráda, o to mi jde :) Děkuju ♥

      Vymazat
  6. Abych se priznala, tak ja asi zadnou modrou ve s krini nemam.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já myslela, že ji mají všichni :)

      Vymazat
  7. Já úplně miluji modrou a to líčení je naprosto suprové! jen kdybych se tak podle toho tutorialu ještě uměla nalíčit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líčení vypadá hezky, ale na běžné nošení moc není :)

      Vymazat
  8. Modrú milujem! :) Veľmi sa mi vždy páčia tvoje naaranžované farebné fotky produktov ! :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat

If you don't have anything nice to say, say it sarcastically ;) Děkuji za komentáře, zlatíčka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...