Google+

středa 29. července 2015

Rtěnkoví miláčci od Dermacolu

Dneska bych vás ráda seznámila se svými třemi rtěnkovými miláčky od značky Dermacol. Se rtěnkami je to často těžké. Výrobci slibují hydrataci, výdrž, lesk a výživu rtů, ale pravda je často někde úplně jinde. Když se proto najde rtěnka, která mi vyhovuje, je to pro mě snad lepší, než narozeniny :D


První rtěnka na paškál z dnešní trojky je Lip Seduction Lipstick, rtěnka s hydratačním účinkem. Mám ji v barvě 02, která je taková nude béžová. Rtěnka má opravdu hydratační účinek, je poměrně "krémová", dobře se roztírá a na rtech zůstává jakoby mazlavá. Info od výrobce: Paleta 12 barev plných lesku pro svůdné, plné a svěží rty. Hydratační rtěnky bohaté na barevné pigmenty dodají rtům výrazné, syté zabarvení a vysoký lesk. Vysoce krycí, lehká krémová textura okamžitě vyhladí rty, dodá jim hedvábnou jemnost a vytvoří na nich ochrannou vrstvičku. Pečující olejíčky a vitamin E vyživují, hydratují a podporují regeneraci rtů, bojují proti jejich popraskání.

Moje je už opoužívaná a obal ošoupaný. Co je na ní zajímavé je to, že se otevírá jakoby vystřelením, kliknutím. Spodek rtěnky se zmáčkne a rtěnka vyjede jak na pružince (asi nemusím říkat, že to mě na ní baví nejvíc :D). Otevírání "click" metodou mají všechny tři rtěnky z dnešní recenze.

Rty nechává Lip Seduction dlouho vláčné, používám ji skoro jak balzám. Barva 02 lehce zabarvuje, vytváří takový přirozený nádech do růžově pudrové. Co se mi líbí je i vyražené logo do rtěnky, které tomu dává takovou elegantní třešničku nakonec. Lip Seduction Lipstick je rtěnka, kterou můžete nosit denně a pořád, rty budete mít svěží i po několika hodinách. Není ale moc dlouhotrvající, vydrží, ale ne navždy. Rtěnka má vonět po liči (což je jedno z ovocí, které mi moc nechutná), ale přijde mi, že voní spíš tak nějak pudrově, sladce a matně.

Mou druhou zamilovanou rtěnkou je Longlasting Lipstick, rtěnka s dlouhotrvajícím účinkem. Vlastně obě dvě další rtěnky jsou obě z kolekce Longlasting Lipstick, jedna v barvě 04, druhá v 09. Jsou to už staré edice, co jsem koukala je Longlasting Lipstick už v novém kabátě. Odstín 04 (první foto) zbarvuje rty lehce do růžové, je to taková moje denní rtěnka, není tolik výrazná. Efekt je spíš jako když přijdete z mrazu venku a máte zrůžovělé tvářičky, tak kdyby se to dělo i se rty, tak to vypadá takhle. Dneska mi popisky moc nejdou :D Tak radši info od DermacoluDlouhotrvající krémová rtěnka. Velmi příjemná, bohatá a vysoce krycí krémová textura, která dokonale přilne ke rtům. Dlouhotrvající efekt až po dobu 6 hodin. Přírodní vosky a zvláčňující oleje udržují rty hydratované a zabraňují jejich vysoušení. Intenzivní barevné pigmenty dodají rtům sytou, zářivou barvu a zanechávají rty vláčné, jemné a provoněné vanilkou. 

Vanilka je tam opravdu trochu cítit, ale je spíš taková chemická, jako vanilkový puding v prášku (tak jak voní ten prášek). Asi bych v tom vanilku nehledala, kdybych si to nepřečetla. Všechny tři rtěnky se dobře nanášejí, nezalézají do rýh a nerozpíjejí se. Zůstávají tam, kam je nanesete.

Obě longlasting rtěnky jsou o něco tužší a "sušší", než Lip Seduction, nejsou tak hydratující a krémové, ale o to víc na rtech vydrží. Odstín 09 je poměrně výrazný, nosím ji spíš na večerní příležitosti, do divadel a podobně. Světlejší růžový odstín 04 docela drží, ale není to parťák na oběd. Zato odstín 09 vydrží pití a z části i jídlo. Longlasting Lipstick je opravdu dlouhotrvající a opravdu vydrží. Opravdu, opravdu :D Rty jsou po delší době sušší, hlavně u odstínu 09, který je oproti světlejší variantě tužší a nejméně krémový ze všech tří, ale není to nic, co by se nedalo přežít.

Nakonec ještě porovnání pigmentace na rtech.



Co vy a rtěnky od Dermacolu? Máte s nimi zkušenosti?


19 komentářů:

  1. Jeee, to vytahování rtěnek je super. Všechny tři odstíny se mi moc líbí a na tvých rtech vypadají naprosto dokonale. A mimochodem, děkuji za balíček, dneska dorazil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juju, to vyskakovátko je super mechanismus :)

      Vymazat
  2. Tohle zavírání miluju, protože nemusím mít strach, že se mi rtěnka v kabelce otevře. Bohužel si teď nevybavím, jaký mám doma odstín, ale ty tvé vypadají na rtech moc pěkně :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě občas vyskočí v kabelce, když po ní šahám po slepu a zrovna ji mám spodkem nahoru a zmáčknu, ale nikdy se neotevře celá, v tom je to super :)

      Vymazat
  3. já jsem si moc oblíbila od dermacolu ty tekuté rtěnky 16h lip colour :) pro mě je důležitá výdrž a tyhle opravdu drží :)

    http://puntikaty-blog.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, slyšela jsem na ně rozporuplné recenze. Jaké máš odstíny?

      Vymazat
  4. Take vlastnim jednu clickit rtenku v odstinu 01 a super je. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dermacolky jsou klasika, pamatuju si, že si je už kupovala i moje mamka :) A teď ještě když koukám na tohle, tak vážně nechápu, jak se stalo, že doma žádnou nemám!?

    ...

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to takové klasiky, ještě máme doma nějaké stoleté :) Fakt doporučuju, kvalita stále přetrvává :)

      Vymazat
  6. Máš nádherný rty :O A ta druhá zmiňovaná rtěnka má úchvatný odstín. Já jsem aktuálně docela rtěnkoholik, ale Dermacolku nemám ani jednu! :D Jen tu tekutou šestnáctihodinovku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Určitě vyzkoušej, cenově přijatelné a přitom super výkon :)

      Vymazat
  7. Krásné rtěnky, budu si muset od Dermacolu taky nějakou pořídit. :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. prvú mám aj ja v trom istom odtieni a ešte aj 04 a je úžasná! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta první je super skoro na všechny příležitosti :)

      Vymazat
  9. Dermacol rtěnky fakt umí. Sama mám tři odstíny z jejich řady Lip Seduction. A odstín č 02 je rozhodně můj nejoblíbenější. Na léto mám zase ráda korálovo-oranžový odstín 04.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lip Seduction jsou moc příjemné, ráda bych v budoucnu doplnila svou sbírku o více odstínů :)

      Vymazat

If you don't have anything nice to say, say it sarcastically ;) Děkuji za komentáře, zlatíčka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...