Vybarvi se: Neon

Zdroj
Dneska máme na programu neonové barvičky. Neonová je takový honosný název, že? Osobně těmhle barvičkám říkám zvýrazňovačové. Barvu mám spojenou s reflexní vestou, reflexními pásky a odrazkami, na oblečení ani líčení se mi moc nelíbí, protože mi přijde, že tyhle barvy bolí do očí (hlavně ta žlutá!). Nijak jsem neonové vlně oblékání a líčení nepodlehla a přijde mi, že už zmizela i z ulic. Jediné hezké neonové líčení, které jsem kdy viděla, bylo na slečně ve výdajovně Parfums.cz, byla jsem z ní tak konsternovaná, že jsem po vteřinách ticha a zírání musela říct, že má očička namalovaná moc hezky :D

Páteční neonová je taková divoká disko trisko barvička, že?
Zdroj

Neonový TAG
1. Máš ráda neonky?
Jako ty rybičky? :D Babi s dědou měli kdysi akvárko s neonkami, byly docela pěkné, ale moje nejoblíbenější ryba je stejně Dory :D

2. Tvá nejoblíbenější neonka?
Asi růžová, tou podtrhávám nejvíc :D

3. Strhla tě tahle vlna sebou nebo tě nechala chladnou?
Vůbec, mě vlny moc nestrhávají, když jsou zrovna in. Strhávám se pak sama po letech, co už to in dávno není, takže se pak takové kousky oblečení dost špatně shánějí. Naštěstí u líčení to není takový problém. Ale nemyslím, že bych někdy začala pobíhat s několikabarevnými víčky.

4. Jaké barvy kombinuješ s neonkami?
Ne.

Zdroj
5. Neony radši na oblečení nebo v líčení?
Ne.

6. Vlastníš neonový lak?
Ne :D

7. Tvůj nejoblíbenější neonový produkt?
Duhy a jednorožci a bonbonky skittles.

8. Neonový wishlist?
Já si neonově wishuju vždycky jen, aby byla po dešti duha, jinak mě fakt neonové věci moc neberou.

9. Vlastní otázka: Chtěla bys mít neonové morče?
Konečně otázka podle mého gusta! :D Představte si, že by se ve zverimexech prodávaly neonová (přírodní) zvířátka, nebo svítící žabičky! Něco jako v Harry Potterovi takové ty chlupaté koule. Možná tam vznikla moje asociace :)

Neonový tutoriál se mi hrozně líbil, protože měl přesně napsaný postup! Takže i když bylo celkem 12 kroků, věděla jsem, co přesně dělat. S takový jsem se setkala poprvé a musím ho proto mí asi ze všech nejradši (i když na veřejnost bych ho nenosila). Protože je to tak hezky popsané, nebudu vás zdržovat zbytečnými řečičkami, podívejte se sami na obrázek :)

Zdroj tutoriálu

Rozluštění včerejší hádanečky! Holící strojek Braun Silk-épil 7. Je bílý - perleťový a třpytivý s modrými detaily a obalem. Takže to bylo jednoduché :D Šikulky holky, Terka, Lucka a Genevra hádaly správně ♥

Neonová hádanka pro dnešek, dokázali byste uhodnout, co je tohle? Je to jediná neonová věc, kterou mám, tak se na mě nezlobte, dneska je to vážně těžké.

P.S.: Snad se na mě nezlobíte, že vám neodpovídám na komentáře, zkouším novou taktiku (mrtvého brouka :D) a jsem teď v jednom kole. Ale stále vás zbožňuju, nebojte ♥





Nejbarevnější poklady

Komentáře

  1. Neonové morče chci i já. :-D Myslím, že by to v jakémkoliv zverimexu bylo top zvířátko. :-) Líčení je hezky barevné. V tom tutorialu to vypadá vždycky tak dokonale, ale ty ho máš originálnější. Real tutorial by Primadonna. :-) Jo jo, jsme šikulky, ale co je na posledním obrázku to vážně netuším,ale určitě to bude něco neonově duhového. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký tutoriál. To je škoda, že nemáš neonky ráda :) Ta hádanka mi dneska nedá spát :D Je to nějaký vylomený nerost, ale nenapadá mě účel, že by jako těžítko? To se mi moc nezdá. Přívěšek na nějakém šperku? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neonky rybičky :DDDD
    A myslím, že je to mušle :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥