TAG Liebster award

Zdroj

Když mě Veru z Gate to Neverland nominovala (děkuji pěkně :) na Liebster award TAG, má první reakce byla "německý tag? Já německy neumím! Vždyť ani vůbec netuším, co to je Liebster award!" A tak jsem se dala do gůglování a zjistila si z tohoto super zdroje, co to vlastně je.

Liebster award je TAG pravděpodobně vzniknuvší v Německu a znamenající něco jako milovaný, nejdražší atd., je TAG na způsobu řetězového dopisu (nebo emailu nebo watsapp zprávy). Takový ten jak ho musíte poslat 10 lidem do 10 vteřin, jinak vám na hlavu spadne piáno a shoří vaše kočky. Vzpomínám, jak jsem kdysi od kamarádky, se kterou jsem si dopisovala, takový dopis dostala a vůbec jsem nechápala (bylo mi asi 9) o co jde a měla jsem i docela nahnáno a zároveň jsem se na tu kamarádku zlobila, že mi k tomu nenapsala alespoň ahoj. Od té doby řetězové korespondence nenávidím.

Liebster award prapůvodně sloužil k oběvování nových blogů (tedy i toho mého, tady je to v pořádku). 

Tak jdem na to, co říkáte? :)

11 faktů o mě
1. Za poslední rok se mi úplně otočilo vnímání světa, mužů a melounů. Dřív jsem milovala cantaloupe a červený meloun mi přišel hrozný, ale toto léto se po něm můžu utlouct.
2. Do školy jsem šla s odkladem.
3. Už mám všechno vystudované a jsem slečna Mgr. Docela mě láká i PhD, nejlépe v cizině.
4. Miluju kočky.
5. Moje první zvířátko byla rybička, kterou ostatní ve velkém akvárku šikanovaly a vykously jí oko, tak jsem jí dostala na samotku do malého akvárka. Byla docela malá, pruhovaná jako zebra a jmenovala se Gizela.
6. Poměrně hodně lžu, ale nekradu :D
7. Ve skutečnosti se nejmenuju Primadonna.
8. Nemám ráda lodě. A kolotoče.
9. Ujíždím na všem, co je veselé, barevné, má puntíky a vůbec je všelijak křiklavé a nevkusné.
10. Jsem závislá na balzámech.
11. Miluju cestování a nejraději bych byla freelance cestovatelka/spisovatelka.
Otázky od Veru:

1. Jak dlouho bloguješ? 
Už to bude pomalu 10 let od mého prvního blogísku.

2. Dáváš přednost spíše vlogerkám nebo blogerkám? 
Jednoznačně bloggerkám. Vlogerky a vlogeři jsou taky fajn, mezi mé tři nej patří Graveyard Girl, Emma Blackery a German Garmendia. Mám ráda krátká videa tak do šesti minut, na která se můžu rychle podívat. Naopak dlouhá videa mi přijdou hrozně zdlouhavá.

3. Měla jsi v minulosti svůj blog i na jiném serveru, než je blogspot.cz/sk? 
Když jsem začínala blogovat, tak blogspot ještě nebyl :D Začala jsem na sblogu, který už neexistuje, pak jsem se přesunula na blog.cz a po chvíli se objevil i blogger.com, který ale ještě nevlastnil Google. Zkoušela jsem i blog.com, wordpress a tak.

4. Jsi spíše letní, nebo zimní typ? 
Letní a miluju čtyřicítky!

5. Kdyby jsi byla na opuštěném ostrově a mohla si sebou vzít pouze 3 věci, co by jsi si vybrala? 
Záleží na jak dlouho bych tam byla :D Ale vzala bych si přístroj na vyrábění pitné vody (za předpokladu, že to je v moři), sluneční brýle a knížku. Kdyby se mi to ale stalo doopravdy, tak pravděpodobně nepřežiju ani první noc.

6. Jak trávíš letošní prázdniny? 
Docela pěkně :)

7. Kolik hodin denně průměrně trávíš připojená na internetu? 
Průměrně asi tak docela hodně, ale záleží na náladě a práci.

8. Čteš? Dáváš přednost pevné vazbě nebo e-book? 
Čtu ráda a jsem pro klasické pevné knížky.

9. Účastníš se hlasování v blogerce roku? 
Jasan.

10. Čeho by jsi chtěla v dohledné dosáhnout? 
V dohledné době bych chtěla dosáhnout toho grilovacího koření, které jsem v nějakém afektu uklidila fakt vysoko do skříňky v kuchyni a nemůžu najít štafličky, abych ho mohla sundat.

11. Jaký je tvůj názor na zahraniční spolupráce s eshopy (asijské oblečení atd.)?
Co bych za to dala! :D

Otázky pro nominované bloggerky:
1. Dostala jsi někdy opravdový řetězový dopis?
2. Čím hřešíš?
3. Kočka nebo pes?
4. Nejvtipnější letní historka?
5. Jaký je tvůj tajný životní sen?
6. Proč jsi se dala na blogování?
7. Jak vzniklo jméno tvého blogu a tvá přezdívka?
8. Co nejvíc na blogování nesnášíš?
9. Jak by tě jedním slovem popsali tvojí přátelé?
10. Co máš právě teď po levé ruce?
11. Jaké nejlepší jídlo jsi kdy v životě ochutnala?

Seznam nominovaných blogů:
1. Lucka z blogu LSG
2. Missy z Talk with Missy
3. Brunwen z blogu Brunwen's Beauty Corner
4. Janina z Blogopisu
5. Kaviareň u Mačky
6. Janča z Diary of a Girly Things
7. Renda z blogu High Heels & The City
8. Every Day with Lola
9. Peggie z Life by Peggie
10. Eri z Monalisa Beauty
11. Lucka z Fashion & Beauty

Vybírala jsem blogy do 200 odběratelů, abychom poznali nějaké ty "novější" blogy ( i když jsou už dávno zaběhlé :D) a drželi se alespoň malinečko smyslu celého tohoto tagu.

Zdroj
Co musí nominované kočandy udělat? To stejné, co já:
1. Vysvětlit, co je to Liebster award
2. Poděkovat za nominaci
3. Napsat 11 různých faktů o sobě
4. Zodpovědět na určených 11 otázek
5. Vymyslet 11 vlastních otázek pro další nominované
6. Vybrat několik blogů, které si zaslouží nominaci na Liebster award (myslím, že 11 není nutné, ve zdroji výše jsem se dočetla, že je to většinou od 5 do 11 blogů)
7. Oznámit vybraným blogům, že byly nominovány
8. A samozřejmě se odměnit obrázkem Liebster award a umístit ho do článku, nebo kamkoli na blog podle libosti :)

Zdroj

A to je všechno, přátelé :)





Komentáře

  1. Nezklamala jsi. :-D To koření... :-D Je to pěkný tag a já ho mám taky naplánovaný, ale na zítra. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Těším se na tvůj TAG, určitě bude super! :)

      Vymazat
  2. Jů, ty jsi rychlá, já ještě ani nezačala, v tom vedru už mi taje kosmetika, klávesnice a asi i mozek je zavařený. :) Pojala jsi to opět s patřičnou dávkou humoru, za to tě miluju :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem, že mi to bude trvat déle, ale zvládla jsem to vlastně za dva dny. Hlavně jsem se bála, abych stihla nominovat holky a nebyly nominované šestkrát :D A bez humoru by to nešlo, děkuju :)) ♥

      Vymazat
  3. Téda slečny, já žasnu. Všechny vypadáte tak na 18 a už jste taky študované hlavinky. :) Docela mě zaujalo, že nemáš ráda lodě...s tím jsem se ještě nesetkala. Kolotoče chápu, sama je nesnáším, ale lodě jsou docela zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem ti jednou děkovala, ale poděkuji ti znovu. Děkuji za nominaci! Udělala mi velkou radost :) Hele, taky celkem lžu, ale nekradu! :D Tag už mám na blogu, snažila jsem se ho rychle napsat, abych mohla nominovat holky, které ještě nebyly nominované :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se právě snažila rychle :D Tvůj článek je super, moc se mi líbí :)

      Vymazat
  5. Děkuji moc za nominaci! Tento Tag jsem už jednou psala, ale nevadí máš skvělé otázky a na ty jsem ještě neodpovídala :D Jdu na to :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, promiň, všichni furt nominují všechny navzájem :D Tvůj tag je super, ráda jsem se o tobě něco nového dozvěděla :)

      Vymazat
  6. Jezis, to je supeeer, fakt som sa nasmiala

    OdpovědětVymazat
  7. Po roku sa ku mne vratil dalsi retazovy tag, ale preco nie :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za nominaci, moc si toho vážím, snad to moc nezvorám, příliš tomu nerozumím. mohla bys mi to prosím maličko objasnit...díky moc. E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že jo :) Základem jsou dvě věci. Napíšeš 11 faktů o sobě (libovolně), zodpovíš na moje otázky (otázky pro nominované bloggerky). Pokud budeš chtít tag poslat dál, tak vybereš 11 dalších bloggerek (nebo kolik jich budeš chtít), vymyslíš pro ně 11 otázek, nominuješ je a řekneš jim, že byly vybrány. Ony pak budou pokračovat dál.

      Vymazat
  9. O sblogu som ešte nepočula :D A už asi ani nebudem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sblog byl nejlepší, člověk si upravoval šablonu úplně sám, všichni jsme v té době dávali HTML jak ajťáci :) Byla to odnož seznam.cz, někdy se mi po něm stýská :D

      Vymazat
  10. Jeej, chudák Gizela! A přeji hodně štěstí při dosahování na koření! :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gizela byla holka statečná, žila pak sama ještě docela dlouho (na rybičku) :)

      Vymazat
  11. Jo tak skrze tebe, mě Peggie nominovala...za trest si tě přidávám k oblíbeným blogům :-)
    A tady je tag na můj Liebster :
    http://siraelxy.blogspot.cz/2015/08/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥