Příroda v akci: řasenka Alverde

Dneska se spolu podíváme na Alverde řasenku Maximize Volume Lashes. Řasenka stála kolem stovky a když jsem jí viděla, ohromně jsem se zaradovala, protože se mi líbila nejen cena, ale i gumový kartáček, který mám ráda u všech svých řasenek. Za vyzkoušení nic nedám, říkala jsem si, a šup s ní do košíčku. Řasenka je v černo zeleném provedení, které se mi docela líbí, kartáček je jednoduchý a přijde mi i trochu ostrý, takže pozor, ať s ním omylem nezajedete do oka, to pak škrábe.


Většinou k řasenkám nečuchám, ale tady jsem neodolala a přivoněla si. A trochu jsem se polekala, protože řasenka voní docela fuj, takhle podle mě příroda nevoní. Ale nevadí, vůně tu není ta hlavní vlastnost. Kdo značku Alverde ještě nezná, tak se jedná o privátní přírodní kosmetiku drogérií DM, k sehnání by tedy měla být tato řasenka ve všech DMkách.


Co tedy dělá s očičkami? Udělá hezké řasy? Na první pomazlení a namalování jsem byla nadšená. Krásné rozčesané dlouhé řasy a ještě přírodně? Pecička! Postupem času mi ale přišlo, že řasenka začala dělat malé hrudky, které nechávala na řasách jako malé kousky kamínků, což už se mi tolik nelíbilo a musela jsem řasy po nanesení Alverde řasenky ještě přečísnout hřebínkem. Druhá negativní věc je výdrž. Řasenka není tak intenzivní, jako jiné chemči, ale vydrží obstojně celý den, pokud jste třeba v práci nebo pokud není moc velké horko či zima. Ideální na lehké nalíčení. Ale pokud se chystáte zrovna na dvacetikilometrovou tůru lesem za mírných přeháněk, připravte se na pandí očíčka a rozmazanou řasenku všude okolo (vyzkoušeno na vlastní kůži). Voděodolná tedy opravdu není. Teda jen v tu chvíli, kdy si ji omylem máznete na nos nebo na oční okolí a chcete ji rychle dostat dolů, to je pak potřeba použít odličovací vodičku.


Když to vezmu kolem a kolem, tahle Alverde řasenka Maximize Volume Lashes není vůbec špatný produkt. Jen trošku smrdí, časem dělá hrudky (třeba je to jen můj vadnější kus) a nevydrží v dešti (což ale nevydrží skoro žádné nevoděodolné líčení). Znovu si jí už asi nekoupím, ale ne proto, že by byla hrozná, ale proto, že mě baví zkoušet nové kousky. V pohodě mi vydrží ještě pěkných pár měsíců a jsem s ní prozatím spokojená.

Znáte Alverde dekorativní kosmetiku? Máte zkušenosti s přírodními řasenkami?


Komentáře

  1. Alverde kosmetiku moc nemusím.. měla jsem pár věcí (dekorativka) a nějak mi to nesedělo.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se časem "polepší" a budou mít něco, co ti sedne :) Zas je ale fajn, že je to přírodnější varianta a trošku míň si člověk huntuje tělo (nebo si to alespoň chci myslet :D)

      Vymazat
  2. Od značky Alverde mám pouze asi 2 produkty.. S přírodními řasenkami nemám žádné zkušenosti!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Alverde riasenky som mala dve a žiadna sláva to nebola :).
    Moja Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Alverde jen tvoji barvičku na rty. Je tak hrozná (všude se obtiskuje) až je skvělá (velmi příjemná na rtech). Přírodní řasenku jsem tedy ještě neměla, ale chystám článek na přírodní bb krém. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PŘESNĚ to si taky myslím o těch barvách na rty, jsou příšerné, ale miluju je (a vymalovávám s nimi všechny hrnečky :D). Četla jsem BB krém článek, taky žádná velká sláva koukám :D

      Vymazat
  5. Řasenku od Alverde nemám žádnou a celkově mě tato dekorativka nikdy moc nelákala i když vlastním nějaký ten produkt ( tužky na oči, rtěnku ) nevím ale raději sáhnu po jiné značce.

    OdpovědětVymazat
  6. Na Alverde jsem četla hodně špatných i dobrých recenzí, řasenku jsem od nich ještě neměla, tak možná někdy zkusím :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí při výběru :) Hlavní je asi rychlá spotřeba, aby nehrudkovatěla.

      Vymazat
  7. Já jsem nic od Alverde ještě nic nezkoušela a do řasenky teda asi nepůjdu. :D Ale líbí se mi alespoň ten obal. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  8. ja snáď nemám s Alverde dekoratívkou žiadne skúsenosti! musím to zmeniť, ale riasenka ma nejak nezaujala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem od Alverde nějakou řasenku měla, ale nepamatuji si, jak se jmenovala :D Každopádně jsem s ní neměla problém :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥