Vůničky: Britney Spears - Circus Fantasy

Zrovna mám rýmu. Nevím, jestli je to ještě pořád alergie, nebo už nachlazení, ale mám rýmu. Říkám to proto, abyste viděli, v jakých paradoxech žiju. Ve chvíli, kdy se rozhodnu udělat recenzi na vůni, dostanu rýmu :D Ale stejně se nedám, pořádně se vysmrkám a budu vám vyprávět o své oblíbené vůni :)

Dneska si vezmeme na paškál vůni, kterou mám doma už asi sto let: Britney Spears - Circus Fantasy (alespoň tedy doufám, že je to ona, protože krabičku už doma nemám). 


Vůni Circus Fantasy jsem dostala před lety, ještě když jsem nebyla žádný bjůty koumák. Vůně jsem ale měla ráda vždycky. Když hledám nové vůně, jdu po sladkých a lehkých kytičkách. Tohle je asi nejsladší a nejintenzivnější vůně, kterou jsem kdy měla, opravdu je taková hodně cirkusácká. Voněla jsem se s ní převážně, když jsem šla na nějakou dydžinu a pártošku, jinak do práce moc ne. Nejsem ani nijak velký fanoušek Ooops I did it again... Britney Spears(ové - taky nesnášíte, když přidávají tady u nás to -ová ke jménům cizinek?), takže jsem byla nejdřív docela překvapená, proč mi jí vlastně dávají.


Krabičku už si nepamatuji (ale vygůglete si jí, je hodně cirkusová). Flakonek je buclatý, tyrkysově modrý s červenými kamínky. Docela se mi líbí, i když mám radši "štíhlé" flakonky. Co se týče vůně, tak to je prostě hrozná slaďárna. Hodně intenzivní, sladká, která vás obklopí do takového sladkého obláčku z cukrové vaty a nepustí po dlouhé hodiny. Když už jsem se stříkla tímto parfémem ráno, cítila jsem jeho vůni ještě večer. 

Voňavka vůbec není špatná, voní moc hezky a myslím, že nejvhodnější je pro mladé teen kočky, které obrážejí pártošky a potřebují intenzivně vonět i po hoďce svíjení se na parketu. Mi se teď už líbí trochu jiné a jemnější vůně, takže až těch pár posledních kapek dopotřebuji, znovu si vůni asi nepořídím.

Znáte vůně od Britney Spears? Která je vaše nejoblíbenější?


Komentáře

  1. Tyto vůně nepoznám, ale musí teda hodně intenzivně vonět, když nám ji dokážeš popsat i přes rýmu. :-) Flakónek je zajímavý, nejdříve mi to připomínalo nějaký kosmický předmět z jiné planety. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to sladká bomba, voní prostě jako celá cukrárna v malém balíčku :)

      Vymazat
  2. Výdrž má opravdu ohromnou, v tom jsem s tebou zajedno. Možná si půjdu někdy očuchat i další verze, tahle už je na mě moc sladká :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥