Dermacol 16H Lip Colour

Když se před docela nedávnou dobou objevily na pultech (a na blozích) tekuté rtěnky (nebo barvy na rty, jak se tomu správně říká) Dermacol 16H Lip Colour, lačně jsem hltala všechny recenze a chodila se na ně koukat do drogérek. Ale tak nějak mě ty nepříliš nadšené recenze spíš odradily a řekla jsem si, že je to asi jeden z těch výrobků, které k životu potřebovat nebudu. Na čas jsem na tekuté rtěnky (které jsou na prvních příčkách mého kosmetického wishlistu) zapomněla a neřešila. Za poslední měsíce jsem rozšířila své rtěnkové vybavení a do výrazných rtů jsem se zamilovala. Nemám ráda lesky, takže jdu po rtěnkách a pastelkách. Jenomže rtěnky se všude obtiskávají, některé nic moc nedrží a vůbec je s nimi spousta práce. A tak jsem jednoho krásného dne zase zjistila, že mé srdce touží po tekuté rtěnce. Popátrala jsem po diskuzích a recenzích a nebyla o moc moudřejší, než na začátku. A tak jsem si řekla, že to prostě budu muset risknout a koupila jsem si Dermacol 16H Lip Colour odstín 7. Původně jsem totiž hledala tmavě hnědou podzimní rtěnku a ne a ne si vybrat. Až jsem si do košíčku dala tento odstín.


O co se tedy jedná? Dermacol 16H Lip Colour je tekutá rtěnka, barevný krém na rty, který má mít až 16 hodinovou výdrž. Musím říct, že od rtěnek takhle dlouhou výdrž ani nečekám, bohatě mi stačí tak tři hoďky. Balení má dvě části, barevný krém na jednom konci a bezbarvý balzám na druhém. Nejprve aplikujete barevný krém, necháte zaschnout a rty přetřete balzámem.


Aplikátor je takový klasický, žádná velká inovace. Mě osobně skvěle vyhovuje a musím říct, že mé obavy, že s ním obarvím celou koupelnu a celý svůj obličej, jen ne rty, se nenaplnily. Je šikovný a rty s ním vykreslíte naprosto skvěle a bez přetahování!


Po zaschnutí barevného krému přichází fáze číslo 2, tedy bezbarvý balzám. Doporučovaná doba schnutí barvy je minuta, čím déle necháte zaschnout, tím lépe, řekla bych. Po nanesení barvy a jejím zaschnutí mi přijde, že rty trochu lepí. Čekala jsem matný finiš (oblíbená bloggerská slova), pod kterým jsem si představovala nejen vizuální matný efekt (který se opravdu dostaví), ale i nelepivost. Trochu jsem se nejprve vyděsila, protože lepivost je přesně to, co nemám ráda, především na lescích. Po přetření barvy balzámem vznikne lesklý efekt a struktura barevného krému se na rtech pocitově úplně změní! Zjemní se, zpříjemní se a nějakým kouzlem přestane lepit!


Samotný balzám na rtech nic moc nevydrží. Po jednom napití je pryč. Ale patrně udělá své kouzlo hned na začátku a i poté, co zmizí, zůstanou rty hezky pigmentované a NELEPIVÉ. 


Největším kamenem úrazu všech recenzí byl rozdílný efekt u různých odstínů. Někomu jeden vyhovoval, ale pro druhého byl jiný naprostým peklem. Vybrala jsem si odstín č. 7, který mě zaujal nejvíc, nehledě na recenze. A musím říct, že jsem naprosto spokojená a zároveň i ohromně překvapená. Měla jsem dost obavy a pochybnosti, protože, nu, přijde mi, že převládaly spíš negativní recenze. A heleme se, Primadonnce vyhovuje něco, co jiným ne-e!


Asi jediná výtka by mohla patřit špinícímu se aplikátoru od balzámu. Možná bude potřeba nechat krém zaschnout o trochu déle. Jak vypadá na rtech? Z fotek moc opravdová barva není poznat. V lahvičce vypadá krém spíš jako hnědé podzimní listí s nádechem do červenooranžové, zatímco na rtech vypadá růžověji. Pravda je někde mezi, není ani růžový, ani hnědý :D


1 - Půl minuty po nanesení barevného krému. Hrozně rychle zasychá!
2 - Zhruba dvě minuty po úplném zaschnutí krému.
3 - Po nanesení balzámu.
4 - Po dvou hodinách, kafíčku, svačince a čištění zubů. Krém stále hezky drží!

Suma sumárum: S barevným krémem Dermacol 16H Lip Colour odstín 7 jsem OBROVSKY spokojená! Určitě ho řadím mezi nadšené objevy tohoto roku. Je příjemný, nelepí, vydrží opravdu dlouho, pigmentace je skvělá a odstín 7 má opravdu krásnou barvu (s lehkým třpytěním, které není na fotkách moc vidět). Co se odličování týče, je potřeba dobrý odličovač, protože barva drží, drží a drží! Ale to je zároveň plus. Nikde se neobtiskává! Barevné rty + čistý hrnek = Dermacol! Jsem překvapená, protože ani nevysušuje rty (alespoň ty mé). Necítím žádné pnutí, nic! Po chvíli zapomenu, že ho mám na rtech a nemusím se co minutu kontrolovat v zrcátku, jestli náhodou nemám půlku rtů nebarevnou, nebo jestli nemám čmouhu na tváři. Při nanášení stačí jedna vrstva, krém rychle zasychá a tradá, hotovo. Nic obtížného a s dlouhotrvajícím efektem.

Odstín 7 Dermacol 16H Lip Colour můžu s čistým svědomím doporučit. Čekala jsem spíš katastrofu (a svou následnou snahu krém někomu udat) a nedám ho z ruky! A vlastně se není čemu divit, Dermacol klasické rtěnky mám ráda, tak proč by mi neseděla i jejich tekutá sestřička :)

Dlouhotrvající rtěnku Dermacol Lip Colour seženete za nejlepší cenu na Srovname.cz


Používáte tekuté rtěnky?
Jaké jsou vaše zkušenosti s Dermacol rtěnkami?



Komentáře

  1. Hihi, já jsem taky z té rodiny, kdo jej chválí. Nosím jej velmi ráda a nejvíc mi vadí taky ten špinavý balzámový polštářek. :D Já vlastním odstín 6. (http://www.talkwithmissy.cz/2015/06/sestnact-hodin-s-dermacolem.html)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si před koupím studovala tvůj článek :D A dobře jsem udělala!

      Vymazat
  2. Já je mám také ráda, i když mi ze středu rtů mizí rychleji, ale i přesto je to super věc! Na Tvých rtech vypadá rtěnka nádherně.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme stejný odstín, taky se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě jsou ty odstíny moc tmavé a výrazné :/
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti sluší :) Já mám ráda matnější a hlavně bez třpytek, takže mě tento produkt moc neláká :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  6. oki, presvedcila si ma. Nejaky si vyberiem. Tiez som vyckavala kym prejde vlna tych sponzorovanych recenzii a zacnu recenzie, kde bol produkt kupeny za vlastne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý postup :) Mě nikdo nepodplatil a stejně můžu říct jen samou chválu :D

      Vymazat
  7. Krásná barva, já mám jen ultrarudou, ale popravdě moc ji neunosím. Asi jsem srab. :-D Určitě se mrknu po nějakém "nositelnějším" odstínu. Moc pěkný článek! :-)
    Definitely Different

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle odstín (7) je krásný! Ultrarudý mám od jiné značky a taky jsem srab na jeho nošení, vyčkávám na správnou příležitost :D

      Vymazat
  8. Musím napsat, že v obalu se mi odstín rtěnky moc nelíbil, ale na rtech vypadá nádherně. Já mám odstín č. 1 a jsem moc spokojená. Na rtech opravdu drží. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obalu nevypadá tak, jako na rtech, to je pravda. O to víc mě okouzlil :)

      Vymazat
  9. Tieto "dvojfázové" lesky som chcela už dávnejšie vyskúšať, ale niekde som čítala zlú recenziu, tak som to zavrhla, tak možno sa k nim teraz znovu vrátim :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem četla spíš negativní recenze, ale překonala jsem a jsem nadšená! Asi se to liší odstín od odstínu...

      Vymazat
  10. Pěkná recenze :) já mám něco podobného od Rimmelu a taky jsem stím moc spokojená, ale nějakou od Dermacolu bych chtěla určitě taky vyzkoušet :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  11. Na rtech vypadá nádherně. Drmacol rtěnky mám taky celkově ráda, takže věřím, že bych byla spokojená i s tímhle produktem. Určitě na něj kouknu v drogerii. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  12. Rada bych si aspon jeden odstin vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥