Dermacol kompaktní pudr

Nevím, jak vy, ale já byla docela neposedný malý rošťák, když jsem byla ještě maličká Primadonnka. Často jsem tak slýchala hněvivé "hudry pudry".  Co to je "hudry", to nevím dodnes, ale těmi "pudry" se budeme zabývat právě dneska. 

Mezi můj pudrovým arzenál patří dva odstíny kompaktního pudru značky Dermacol, konkrétně je mám v odstínech 2 a 4. Nejprve se podíváme na dvojku, která je světlejší a kterou už mám skoro vypotřebovanou. Při výběru nových pudrů a makeupů jsem poměrně marná, protože nikdy nevím, jakou barvu vybrat. Čím víc jich zkouším, tím jsem zoufalejší, protože mi přijde, že mi na kůži u ruky, kam si vždycky napatlám snad celou drogérii, sedí všechny (takže pak doma zjišťuji, že mám buď moc světlé, nebo moc tmavé produkty, které následně míchám k obrovské spokojenosti). Odstín 2 jsem si kupovala určitě někdy v zimě, protože je hodně světlý (nejlépe by mi bodlo něco mezi těmito dvěma, takže trojka). Používám ho třeba kolem očí, nebo právě přes zimu, kdy už mi vybledne letní opálení.


Proč mám dva pudry stejné značky v jiných odstínech? Protože když mi došel předchozí tmavší pudr, šáhla jsem po něčem ověřeném. S odstínem 2 jsem moc spokojená, protože vydrží celý den a ještě strašně krásně voní (takovou sladkou pudrovou vůní, která se mi líbí). A navíc mají pudry i krásnou texturu, takže jsem šla rovnou k Dermacolům a vybrala si odstín 4, který používám hodně přes léto, kdy chytím nějakou tu barvičku. Co mě překvapilo je ale to, že čtyřka oproti dvojce docela práší, z toho jsem byla zklamaná a příště vyzkouším nějaký jiný, protože prášení není nic, co by se mi líbilo. 


Takže jak tedy? Pudříky určitě doporučuji, jsou príma, hezky voní, vydrží na ksichtíčku celý den, všechnu mastnotu a lesk zakryjí a zmatní. Odstín 4 trochu víc práší, což ale není nic, s čím bych si neporadila. Samozřejmě by bylo fajn, kdyby měl pudr i aplikátorek, protože si jinak s sebou musíte brát vlastní štěteček.



Jaké používáte pudry?


Komentáře

  1. Jojo, tenhle je moje stálice. Mám ho radši než Stay Matt :) A ta vůně... :)

    Janina
    http://janinablogopisec.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji tento pudr, používám odstín číslo 1 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pudr od Rimmelu v odstínu transparent, takže nemám problém s výběrem barvy zda mi bude sedět. Pudr používám jen na zmatnění pleti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Transparentní pudr jsem ještě nezkoušela, děkuju za tip :)

      Vymazat
  4. Já moc ráda používám pudry od Avonu, ale plánuji si koupit i od značky Dermacol, jelikož na něj slyším samou chválu :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr od Dermacolu mě nikdy nezaujal, já používám klasiku od Rimmelu. Nejsem na pudry nijak náročná a protože se mi pleť nijak extra nemastí, tak je používám jen podle nálad, takže nějaké ty nedostatky překousnu. Ale je pravda, že taky prášíí..
    Jinak fajn recenze a krásný fotky k ní :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, jsou krásné, hlavně ta kraječka je boží, škoda, že na pudru nevydrží věčně :D Já si vždy při výběru pudru příjdu jako tele, vždy když si nějaký zkouším, tak mi přijde skvělý, ale potom, co si ho koupím a poté nanesu, tak si příjdu vždy neskutečně bílá, tak jsem se rozhodla, že odteď si radši budu kupovat transparentní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja bych rada chtela vyzkouset transparentni pudr, ale jinak miluji pudr od dermacol acnecover v takovem zelenkavem obalu a ten je fakt skvely.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Pudr vypadá moc pěkně :) Já mám momentálně od Rimmelu, ale teď nevím přesně jaký :D S vybíráním jsem ale marná, vždy strávím v obchodě snad sto let :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  9. Tento pudr taky používám a taky mám odstín dva a mám to stejně jako ty, protože si obvykle na ruce napatlám všechno a stejně nevím, jaký odstín si zvolit :D Ale jinak mám tento pudr moc ráda a určitě si ho koupím znovu :) A fakt krásně voní!

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥