Fa NutriSkin Acai Berry

Mám ráda voňavé koupele. Na sprchová mléka a krémy moc nejsem, protože se mnohem raději krémuji až po koupeli, ale v tomto případě musím udělat výjimku. A dokonce ani Fa nepatří mezi mé top nejoblíbenější značky, vždycky jsem ju brala jako takovou klasickou stálici. Musím se polepšit a očuchávat jejich produkty častěji, protože mi pak unikají vůně nádherné a mnou ještě neobjevené.


Fa NutriSkin Acai Berry je takový nenápadný sprchový krém, který bych na první pohled v obchodě přešla. Má růžové holčičí víčko, které se mi docela líbí, jinak ničím nezaujme. Snad jen názvem. Acai Berry - ovoce Acai, které jsem jednou ochutnávala ve formě nějaké "horké čokolády", protože Acai je hodně sladké a rádoby čokoládové. Teď jsou tyhle různé neznámé ingredience dost v módě, nezdá se vám?


Jak ale tedy tento sprchový krém voní? Nádherně! Prostě náááádherně. Je to něco mezi jahodami, malinami, borůvkami a třešněmi. Mohla bych tuhle sladkou vůni čuchat až do aleluja. Kdo by byl čekal, že staré dobré Fáčko přijde s něčím, co mě tak oslní?


Barva je jemně krémová, konzistence tak akorát, aby to všude neteklo, ale aby se s ním hezky mylo. Sprchový krém je hrozně příjemný, docela pěkně hydratuje a pokožka zůstává opravdu hebká a někdy ani nepotřebuji tělové mléko (a to dokonce ani na podzim, kdy už mám tělo suché jak stará rákoska).

Dneska je to taková rychlovka. Každopádně závěrem doporučuji maximálně! Nejen, že se načucháte omamné sladké vůně, ale budete i pěkně vymydlení a půjde se vám do pelíšku jakobyste byli zabalení v cukrové vatě.

Znáte plody Acai? 


Komentáře

  1. Teda Fa produkty v drogerce vždycky přecházím, protože mi hodně záleží na obalech (... :D) a ty jejich obaly jsou docela odpuzující :D Ale asi v drogerce tohle očuchám ,přecejen tolik nezáleží na vzhledu, ale hlavně na tom, co je uvnitř že? :D

    aneb jak člověk zafilozofuje u fáčka :)

    Hezký den

    Janina
    http://bloggopis.blogspot.cz a http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké filozofování :) Určitě si běž alespoň čuchnout :)

      Vymazat
  2. Mám ho rada, lebo fakt úžasne vonia a je dostatočne krémový.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsi mě opravdu nalákala. Musím k němu aspoň přičichnout. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. To musí být božská vůně.. V drogérii musím očichat :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Teď si mi nasadila brouka do hlavy - mám ho doma nebo nemám? :D
    Nějaý sprcháč od Fa v zásobě mám a myslím, že zrovna tenhle. Po té recenzi se na něj tak těším, že se na něj hned vrhnu :)

    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám moc ráda sprcháče Fa, fascinuje mě to moře vůní.. a drogérce ráda čuchám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Od Fa som už veľmi dlho nič nemala, ale keď si tak pekne opísala tú vôňu, tak to mám chuť vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  8. jj, sprcháče Fa úžasne voňajú :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento sprcháč si kupuji a osobně ho mám velmi ráda :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥