Vzorečkování: Soaphoria

Už nějakou dobu mám na wishlistu produkty Slovenské handmade přírodní kosmetiky Soaphoria. U recenzí na jejich kosmetiku nadšeně ochám a áchám, protože se to hemží samými lahodnými slovy jako jogurt, suflé a podobná nádherná slovíčka, nad kterými se mi sbíhají mé kosmetické sliny. A jednoho krásného dne (v jedenáct večer, protože všechna svá zásadní rozhodnutí dělám v noci, kdy už mi to vůbec nemyslí) jsem se odhodlala objednat balíček Soaphoriáckých produktů. A v balíčku byly i dva vzorečky, o kterých bude řeč dneska. Říkejme tomu taková malá ochutnávka plných produktů, které usilovně testuji a na které budou průběžně vycházet další recenze.


Prvním vzorečkem, o kterém si dnes budeme povídat, je tělové suflé Levandulové pole. Už na první pohled vám musí být jasné, že Soaphoria je jiná, než běžné značky. Vzoreček v plastovém kalíšku? Podle mě naprosto geniální a praktické! A navíc znovu využitelné! A ten název - suflé!!! 



Přiznám se, že nejsem žádný příliš velký fanoušek levandulové kosmetiky. Levanduli kytičku mám ráda, ráda si jí suším a mám ji po celém bytě (a pravidelně do ní šťouchám, když jdu okolo, takže se celá rozsype po podlaze a nutí mě uklízet častěji, než bych chtěla). V kosmetice mi ale nějak nevoní. Stejně to mám s růžičkami, které jako kytičky miluju, ale v kosmetice mi přijdou příliš chemické a umělé. Suflé Levandulové pole voní levandulově (překvapivě). Ale pozor, autenticky levandulově! Možná mám problém s intenzitou, co se levandulových a růžových výrobků týče. Mám ráda, když kosmetika voní jemně a intenzivní cirkus mi spíš čumák dráždí.


Ale zpátky ke vzorečku. Suflé Levandulové pole voní moc hezky. Pokud jste milovníci levandulí, tak budete zažívat nádherné čmuchací okamžiky. Konzistence suflé je poměrně hutná a pevná (i když nevím, jak se chová přes léto, já ji zkoušela na podzim a žádné roztékání v krabičce se nekonalo). Ze složení si můžete vyčíst všechny krásné oleje a suflé je opravdu hezky mastné a olejové, přesně tak, jak mám mazání ráda. Tahle maličká porcička suflé mi na namazání celého těla stačila dva a půlkrát, což pro mě bylo obrovské překvapení, čekala jsem, že bude hned pryč po prvním použití. Z toho soudím, že Soaphoria suflé jsou ohromně efektivní a dlouhotrvající. Účinek na tělo si netroufnu posoudit, dvě namazání jsou málo, ale ráno jsem nebyla žádná sušenka a ještě jsem hezky voněla přesně jako Levandulové pole :)



Druhý vzoreček ze světa Soaphoria kosmetiky, který se mi dostal pod ruce, je Sprchová pěna Žena (z limitované edice Soapgasm - limited, nebo si to alespoň myslím, když je tam napsáno limited). Už se vám taky sbíhají sliny, když vidíte tu načechranou pěnu, jako čerstvě ušlehanou šlehačku nebo bílek na pusinky?


Pěna byla poměrně tuhé konzistence (na pěnu) a tím pádem se nikdy nerozpatlávala, neroztékala a nerozutíkávala, zůstala hezky na jednom místě. Na mydlení mi takovýto malý kousek pěny vydržel o něco déle, než tělové suflé, zhruba na 4 - 5 umytí (což je docela hodně, no považte!). A ta vůně! Krásná, sladká, čistá. Jako celá rozkvetlá louka těch nejhezčích kytiček. Radost se koupat!


Vždycky jsem nabrala kousek pěny do pacek, rozmydlila a potřela tělo. Žádnou "chemickou" záplavu pěny ale nečekejte. Říkám to pro ty, kteří se ještě neseznámili s "pěnivostí" přírodních produktů, je to jiné. Už ale víme, že pěna nutně neznamená čistota, ale sulfát.


Sprchová pěna Žena voní krásně, mydlí krásně, myje krásně a vůbec se s ní člověk cítí krásně. Umývat se s našlehanou voňavou šlehačkou mi přijde jako sen - se Soaphorií ale splněný sen!

Doufám, že se vám tahle Soaphoria ochutnávka líbila a vzbudila ve vás zvědavost (a hlad :D) po téhle krásné Slovenské přírodní kosmetice. A věřte, že plné produkty jsou ještě libovější! Těšte se, těšte :)

Znáte kosmetiku Soaphoria?


Komentáře

  1. Znám a mám moc ráda, ale to asi víš. :) Soapgasm woman jsem ale v ničem neměla, takže je fajn vědět, že hezky voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc krásně voní, moc :) Těším se, až vyzkouším další suflé a pěny a ostatní, protože je to vážně lahoda.

      Vymazat
  2. Tuhle značku bych ráda vyzkoušela a fakt moooooc mě zaujala sprchová pěna :)

    Sweater Weather Tag

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé produkty, vůbec tuto značku neznám. Zaujali mě vzorky v kelímcích, hezký nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale hodně mě láká něco vyzkoušet. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěna do koupele a tělové suflé jsou božské věci, ty ti můžu určitě doporučit :)

      Vymazat
  5. Na tuto značku zatím slyším samou chválu, možná brzo taky neodolám a něco si objednám. Vzorečky vypadají super, těším se na zbytek produktů! :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  6. Telové suflé je božské, len treba vybrať tú správnu vôňu. Kúpila som si Romantickú ružu, ale nevonia mi ako ruža, ale tak silno chemicky a pritom milujem voňu kvetov ruží. No a levanduľovú vôňu som spoznala prvýkrát vďaka vzorke Levanduľové pole - kokosový olej s levanduľou, no zistila som, že na mňa je to príliš silná aróma a teda mi ani moc nevonia.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥