Velké oči s Maybelline Big Eyes

Babičko, ty máš ale velké oči! To proto, že používám Big Eyes od Maybelline! Víte, co mám ráda? Když jsou produkty (a nejen ty kosmetické) pospolu tak, že hezky pasují. Proto se mi moc líbí tahle paletka stínů od Maybelline. 

Nejčastěji mě uvidíte s nude líčením nebo hodně decentními stíny, v práci máme smart casual, takže si nemůžu dovolit pochodovat tam jako duha. Upřímně, ani moc nemusím v práci rtěnky, i když jsem se teď do nich zamilovala, protože pak musím pořád sahat po zrcátku a sledovat, jestli mi náhodou nemizí a nemám jen mizící barevnou konturku. A tímto obšírným vypravováním jsem chtěla dospět k tomu, že Luminous Brown paletka Big Eyes s číslem 1 je na takové líčení naprosto perfektní. 


Jak si (ne)umím poradit s tutoriály jste už všichni viděli a víte, že čím jednodušší a lépe vysvětlený, tím lepší! A víte co? Na zadní straně paletky je dokonce tutoriál, jak stíny na oku kombinovat. Považuji to za naprosto skvělou věc, i když se jí vůbec neřídím :D Ono totiž pořád otáčet paletku vzhůru nohama je docela náročné, když se chcete rychle namalovat. Navíc, na návodu je jednička na vnitřní straně oka a pod obočím a já ji mám raději ke vnitřnímu koutku a naopak čtyřku na okraj. A trojka se mi moc nelíbí. Je taková poměrně oranžová bronz a to není můj šálek kávy. Nejradši mám stín číslo 2, 1 a 4, s těmi si v pohodě vystačím.


Co se týče pigmentace... budu se ještě muset naučit barvičky pořádně nanést tak, aby byly dobře vidět. Mohla bych to svádět na novou bázi pod oční stíny, kterou jsem použila a se kterou nejsem vůbec spokojená a mám pocit, že spíš barvu požírá, než aby opravdu zvýrazňovala, ale spíš je to moje chyba :D Ale pro představu toho nude looku by to snad mohlo stačit. 



Takže, paletka obsahuje 4 barvičky, které se mi líbí. Stíny se lehce nanášejí a mi se pigmentace na očích zdá mnohem lepší, než na obrázku na ruce. Nepráší kolem oka při nanášení a drží! Světlejší se trochu ztrácejí a je potřeba je sem tam osvěžit (ale to záleží, mi osobně ten vymizející "efekt" nevadí, právě naopak). Takže po pěti hodinách je potřeba vzít zrcátko a dosvětlit si koutek. To mi přijde jako docela super výdrž. Paletka je super, protože obsahuje i aplikátor, takovou tu klasickou plastovou tičinku s pěnovými houbičkami na konci, takže si ju můžete vzít i s sebou a malovat se s ní až do alelůja kde se vám zamane.

Co říkáte na barevnou kombinaci? Líbí se vám paletka?



Komentáře

  1. Jsem ráda, že jsi do paletky také šla a že jsi s ní spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky a mám také ráda když do sebe paletka odstínama zapadá. Ovšem pigmentace je nic moc a trochu se mi nelíbí a neměla bych na to náladu si ještě stíny v průběhu dne domalovávat. Nejdůležitější věcí je tvá spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmíš být na tu paletku tak přísná, pigmentace je fajn, to jen já to neumím správně nanést a nafotit :D

      Vymazat
  3. Odstíny má hezké . Já teda osobně ještě stíny od Maybelline nezkoušela :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Odstíny má pěkné, ale očekávala jsem nějaký skvělý tutoriál, že nám se stíny zase ukážeš. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥