Velký výlet do krajů čištění pleti


V dnešním článku se podíváme na mé aktuálně používané produkty při čištění pleti + jednu zastávku do minulosti. Jak jde o pleť, tak se trochu bojím zkoušení nových produktů, protože ne všechny mi sednou. Všechny produkty z dnešního článku jsou moji oblíbenci, které můžu s klidným srdcem doporučit. Komu se nechce číst celý článek, tady má konečný verdikt a může s výskotem běžet do nejbližší drogérky a hrnout tyto odličovačky do košíku.


Něco vám prozradím. Díky blogování jsem se naučila spoustu kosmetických věcí. Opouštím tak pomalu svět "obyčejných" odličovacích  produktů z drogérky (o kterých to dnes je) a hledám i jiné varianty. V dnešním článku si ale popovídáme o takových těch klasikách, které (asi možná) vyzkoušela většina z nás. Jednou z těchto klasik je odličovací péče L’Oréal. Pamatuji se, jak jsme před lety brouzdali drogerkou s kamarádkou a ona si dala do košíku právě tuto péče o pleť. Koukala jsem na to jak na zjevení a v duchu si říkala "pááááni, taková luxusní kosmetika!" A hele jí, Primadonnku, jak se pyšně po večerech odličuje luxusním pleťovým L’Oréal mlíčkem! Toto odličovací pleťové mléko je totiž ohromně fajn. Dostanu s ním dolů i voděodolný makeup (a tekuté rtěnky!), nepálí, můžu ho v klidu používat i na oči a pleť nevysušuje. Kdo má rád pleťová odličovací mlíčka a neví, po čem sáhnout, berte L’Oréal!


Často opakuji, že mi Nivea na pleť nevyhovuje. Kdysi jsem se po ní osypala a od té doby se jí straním jako čert kříže. O to větší byla moje panika, když jsem tuto čistící pleťovou vodu našla mezi dárky od příbuzných. Nu dobrá, budu silná, vezmu to jako znamení a dám Nivei šanci. A dobře jsem udělala. Čistící pleťová voda Nivea Pure & Natural neobsahuje parabeny, silikony, barviva a minerální oleje. Na pleť je příjemná a nevysušuje. Používám ji ráno i večer, poradí si s první vrstvou makeupu. Na oči ji nedávám. Je i docela osvěžující, přes léto jsem ji milovala a osvěžovala s ní zalepený a upocený lesknoucí se obličej. Nivea mě touto šetrnější řadou mile překvapila.


Mé dvě oblíbené péče o obličej z drogérkových poliček jsou Dermacol a Garnier. Krémy od Garnier mi dělají dobře, proto jsem na odličování očí vybrala tento odličovač s výtažkem z hroznů. A dobře jsem udělala. Nepálí, nevysušuje a odličuje na jedničku. Stačí chvilku přidržet a makeup jde dolů jedna báseň (bez drsného mechanického čištění a vypadaných řas). 


S Yves Rocher kosmetikou hrozně ráda cestuji. Miluju ty malé sprcháčky, které se vejdou do každého batůžku. A letos jsem si zacestovala i s touhle micelárkou. Micelární voda Hydra Végétal má takový príma štíhlý obal (tubu?), že nezavazí a se svým modrým nádechem dělá dokonce ještě parádu. A zvládne hezky odlíčit celý obličej, včetně očí. S voděodolným makeupem má trochu problém, ale při troše úsilí lze zvládnout úplně všechno. 


Budu se opakovat, ale - nevysušuje, nepálí a ještě hezky voní! Z Hydra Végétal micelární vody Yves Rocher jsem nadšená a věřím, že budete taky.


Slíbený +1 výlet do minulosti je Čistící odličovací pleťové tonikum Měsíček lékařský & Koenzym Q10 (uf, takových slov) značky Bione Cosmetics, který už dávno nemám. Bione Cosmetics je česká přírodní kosmetika. Tonikum neobsahuje silikony, parabeny, SLES, ropné deriváty a je tak vhodný i pro citlivou pleť. Já si kdysi toto tonikum koupila někde na nějakých trzích (alespoň myslím), kde byla ukázka medové přírodní péče o pleť a mě ohromně zaujala. V popisku se sice dočteme, že je vhodný spíše pro starší typ pleti (uhm, nechci nikoho urazit, ale na zadní straně je popisek o tom, jak vyhlazuje vrásky a pleť vypadá mladistvě, takže soudím, že cílovou skupinou jsou spíš ženy, než malé holčičky). Já jsem sice spíš ještě pořád holčička, ale i tak jsem byla s tonikem moc spokojená.


Voní hezky, po medíku, kytičkách a žvýkačkách, nebo spíš takových těch hmotách, co byly oblíbené, když jsem byla malá, a moc si nepamatuju, co to bylo. Byla to taková gumovoplastelínová hmota, ze které se dalo různě tvarovat a některé hodně plastově smrděly, ale některé taky voněly takovou zvláštní nasládlou (umělohmotnou) vůní. Trochu mi to evokuje tuhle vzpomínku, ale jako hezkou, ne jako špatnou. Prostě, voní to hezky a jemně. Na pleť je příjemné, nepálí kolem očí a pleť zanechává hezky vyčištěnou a voňavou po medu. 


Jaké produkty používáte na odličování?


Komentáře

  1. Micelárku od YR jsem měla už 2x, moc mi vyhovovala, hlavně na pleť :) Já se právě teď odličuji dvoufázovým odličovačem od YR a pak taky odličovacím mlékem od YR pro suchou a citlivou pokožku

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárku od YR jsem ještě nezkoušela, ale mám ji na seznamu. Jinak já na intru používám pleťové tonikum od Bione , není co žádný zázrak, ale dá se to. Doma na odlíčení používám zelenou micelárku Bioderma, která je dokonalá. Jinak jsem používala i micelárku od Loreal, která mi taky vyhovovala. Jediná věc, kterou nesnáším, jsou odličovací mléka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Z techto co tu mas jsem jeste zadnou nezkousela, ja prave pouzivam micelrani vodu od BIodermy, mela jsem velmi rada micelarku od dermacol a v zaloze mam jeste od garnier.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jich více, dermacol, lirene, bourjois, yves rocher, mixa. Mně asi nejvíc vyhovuje ten dermacol, nejlíp odličuje. Ale jinak v nich prostě nevidím rozdíl.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥