Výlet do světa fantazie: Alverde peeling kokos a lotosový květ


Čím víc Alverde produktů zkouším, tím častěji zjišťuji, že jedna dokonalá kosmetická značka, od které budu milovat všechny produkty, prostě neexistuje. Jednou z takových značek je DMkové Alverde, do kterého jsem se vrhla s nadšení, ale s postupem času mé city trochu opadají. Ne všechno je totiž skvělé. Ale některé věci skvělé jsou, a to hodně! Jako třeba Alverde peeling kokos a lotosové květy! Pro něj bych šla na samý světa kraj!


Na první pohled si mě peeling získal svým dizajnem, který je obyčejný, ale na mě funguje. Průhledná tubička s růžovým víčkem, celá laděná do růžovozelených barev je něco, co na mě ohromně působí. Nerada kupuji zajíce v pytli, mnohem raději mám průhledné obaly, kdy vidím dovnitř (a vidím taky, kolik tam toho je, Čech se ve mě nezapře). 


Víte, že mám ráda, když kosmetika hezky voní. Alverde peeling voní božsky! Jako lotosové květy (nebo si alespoň tak představuji, že lotosové květy voní). Obsahuje drobné částečky, které fungují jako peeling, a nastrouhaný kokos (který je opravdový! Má zvědavost byla větší, než dobré vychování, a tak jsem do jednoho kokosového kousku kousla - ale nepolykat!). No považte, peelingovat se kokosem? Luxusní!


Peeling je jemný, kůži nesdírá jak struhadlo (jako to některé peelingy umí), ale jemně ji masíruje, prokrvuje a navíc je tam ten kokos, cože mě pořád nepřestává fascinovat. Jediné mínus vidím právě v těch velkých kokosových kusech (které by klidně mohly být menší) - mám v odtoku takovou tu záchrannou síťku, která zachytává vlasy, a musím ji pak čistit od kokosových kousků. Kdyby byly o polovinu menší, bylo by to ideální, věřím, že by se i lépe peelingovalo. 


Alverde peeling kokos a lotosové květy je naprosto božský! Hezky pleť zbaví staré kůže, nádherně voní, nevysušuje, obsahuje ten rozkošný kokos, je přírodní a dělá mě jednoznačně šťastnou a spokojenou :D 



Jaký je váš nejoblíbenější díl Pingů?


Komentáře

  1. Tak na tento peeling jsi mě tedy pěkně nalákala :) Já mám teď doma dost čisticích produktů na pleť, takže si ale píšu do paměti, že až mi dojdou, tak ať omrknu tenhle
    Přeju Ti krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt bomba! Na pleť jsem ho nezkoušela, doporučuju spíš na tělíčko :D

      Vymazat
    2. Dost jsi mě zmátla, musela jsem kontrolovat etiketu, jestli je to fakt na tělo a ne na pleť :D :D :D

      Vymazat
  2. Pre tento peeling zajtra utekám... Keď je niekde kokos, tak to povinne musí byť moje ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem alverde! Určite sa skúsim pozrieť aj na tento peeling, vyzerá luxusne!

    Prajem krásne Vianoce ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem, byl fajn. :) Ten kokos mě bavil. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥