Kakaová masážní kostka Ponio


Taky milujete ten pocit, když vylezete ze sprchy a vybíráte si něco voňavého, čím se namažete? Miluju všechno voňavé a nejvíc ze všeho čokoládové. Na konci prosince mi Míša z eshopu s přírodní kosmetikou Krásná každý den nabídla k vyzkoušení dva produkty. První, který vám představím, je neskutečně voňavá Kakaová masážní kostka Ponio, kterou seženete TADY

Co to je masážní kostka? Název napoví - je to kostka určená (nejen) na masážování. Kakaová masážní kostka Ponio je vyrobena z čistého organického kakaového másla (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER) a to je všechno. Čisté kakaové máslo. Kdo miluje olejování a čokoládu, už teď musí slintat blahem.

Do tuhých olejových masážítek jsem se po vyzkoušení jednoho z Lushe zamilovala. Je to ohromný vynález - olej v kostce! Olej se při kontaktu s teplou kůží jemně rozpouští, takže stačí kostkou přejíždět po těle a jste krásně namazaní a navonění. Proč ale používat na mazání kostku, když jsou krémy? Protože je to originální, skladné, přírodní a ohromně voňavé!


Kakaová masážní kostka Ponio je naprosto k nakousnutí. Už přes krabičku ucítíte tu pravou čokoládovou vůni a budete chtít alespoň maličko ochutnat. Po otevření krabičky na vás vykoukně. kostka, která vůbec není ve tvaru hranule, ale tvaru, který nedokážu jednoslovně pojmenovat. Skvěle padne do ruky! Další užití masážní kostky, než mazání po koupeli? Masáž! A nejlépe od vaší drahé polovičky po dlouhém týdnu plném povinností. Jemně se rozpouštějící kakaový olej = blaho zaručeno. Sice tu pořád říkám olej, ale ve skutečnosti tím myslím máslo.


Tuhle krásnou kakaovou laskominku si šetřím, protože je mi líto ji celou vyplácat jen tak. Přijde mi slavnostní, takže ji vytahuji při slavnostních příležitostech, jako je oslava toho, že přežiju dlouhé pracovní pondělí, nebo toho, že si nedám po obědě žádný dortíček (no považte!). Sladký deficit pak skvěle nahradím čucháním kakaového mazání.

Miluju másla na tělo všeho druhu, protože jsou zpravidla výživnější a intenzivnější. Teď v téhle zapeklité zimě po nich sahám častěji, než po jiných "lehkých" krémech, které musím dávat v několika vrstvách, abych vůbec pocítila nějaký záchvěv hydratace. Kakaové masážítko ale stačí párkrát přetřít po těle a pokožka je vyživená a promaštěná dostatečně tak, jak to mám ráda. Ještě dlouho pak voním po čokoládě a žádné suché pocity pokožky se nedostavují. Voňavý a účinný produkt a ještě s čistým přírodním složením? Zázrak!


Nejúžasnější na tom je, že jako by z ní neubývalo! Sice ji šetřím, ale ten Lush byl pryč po pár máznutích (a taky byl menších rozměrů a ještě obsahoval špinící část). Kakaová masážní kostka Ponio je prostě hrozně skvělá, krásně voní a hned se z nás staly nejlepší kamarádky pod sluncem. Skvěle se hodí i jako originální dárek pro milovníky masáží, čokolády, vyživené pleti a všeho dalšího možného. Komu nešmakuje čokoláda, v eshopu Krásná každý den mají na výběr celou řadu vůní, tak se neváhejte podívat a vyzkoušet. Za mě je to jednoznačně velký aspirant na produkt roku, a to jsme teprve na začátku!

Milé Míše a eshopu Krásná každý den moc děkuji za poskytnutí produktu k recenzování. A vás, které zajímá přírodní kosmetika - šup kouknout na eshop Krásná každý den!

Vyzkoušeli jste někdy masážní kostku? 


Komentáře

  1. Tak tú musím mať, musí proste úžasne voňať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní úžasně! Celá je úžasná :)

      Vymazat
    2. Určite bude moja! Chcela by som od Ponia vyskúšať aj deodoranty :)

      Vymazat
  2. Já masážní kostku zkoušela, ale osobně mi přišla až moc mastná (na rukou jsem mastný povlak cítila několik hodin). Takže za mě nicmoc, navíc mi příjde celkem nepraktické jejich skladování :(
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti gustu... :) Mě naopak mastné produkty vyhovují (ať žije kokosový olej), jsem sušenka, tak mastnotu vítám :)

      Vymazat
  3. Nikdy som masážne kocky neskúšala, nejak si to neviem dobre predstaviť. Preferujem viac tekuté produkty, ktoré sú menej mastné. Ale veď... šancu by som tomu dala :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se ti jednou dostane do ruky a zamiluješ si jí stejně, jako já :)

      Vymazat
  4. To je škoda, že tě to odrazuje, protože je to jeden z nej produktů, co jsem kdy zkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto jsem nikdy nic neslyšela. Úplně mě článek navnadil ke koupi, ale ne, musím se držet. Já tedy vůni čokolády v kosmetice až tak nemusím ale kokám na eshop že prodávají i v jiných variacích, např s levandulí nebo vanilkou, to bych si nechala líbit. Navíc se mi líbí že produkty nejsou předražené.. Stránku si dám do oblíbených a až budu mít náladu, třeba si něco vyberu.

    OdpovědětVymazat
  6. Shodou okolností jsem právě dopsala recenzi na jiný produkt z eshopu Krásná každý den :-) On line bude zítra.

    OdpovědětVymazat
  7. Nic takoveho jsem nezkousela, ale rozhodne to vypada skvele.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥