Laskominy z Krásná každý den


Koncem prosince mi v primadonnčí schránce přistál miloučký email od Míši z eshopu Krásná každý den s nabídkou na vyzkoušení produktů. O eshopu Krásná každý den, ve kterém najdete tu nejlaskominkovější přírodní kosmetiku, jsem už dřív slyšela a četla. Viděla jsem i pár rozbalování balíčků a vždycky jsem byla unešená z těch maličkých detailů, které dodávaly všemu milý a krásný dojem. Řekněme si upřímně, která z nás by nechtěla být Krásná každý den? Vybrala jsem proto dva produkty (řeknu vám, nebylo to jednoduché rozhodování) a těšila se na balíček.

Balíček dorazil coby dup a hned jsem se mohla pustit do rozbalování. Po rozbalení krabičky na mě vykoukl ten nejkrásnější zimní balící papír s malým osobním vzkazem a poděkováním v jednom od Míši. Právě takový detail dělá z obyčejné objednávku tu neobyčejnou. Opatrně jsem se dala do rozbalování, abych papír nepotrhala. 


Zpod papíru na mě vykoukla slámová podestýlky (jak tomu neprofesionálně říkám), ve které byly zachumlané produkty tak, aby se ani maličko neotloukly a nepoškodily. Mám tuhle slámu nejradši, ráda do ní balím dárky, protože je měkoučká, a tím pádem se v ní nic nerozbije. 


A tady už na nás vykukují dva produkty, do jejichž zkoušení jsem se dala hbitě a střelhbitě hned, co dorazily. Poznáváte je někdo podle krabičky?


První produkt ke zkoušení, který mi eshop s přírodní kosmetikou Krásná každý den poskytl, je Marocký jíl Rhassoul značky Soaphoria. O jílu a jeho zázračných účincích se v poslední době píše na blozích poměrně dost, byla jsem proto zvědavá, co to s pletí vlastně dělá. Říká se přeci, že na každém šprochu pravdy trochu a já jsem holka zvědavá. První volba tedy byla jasná.


Druhým vybraným produktem k vyzkoušení je masážní kostka Ponio. Pamatujete si na recenzi masážítka Soft Coeur z Lushe? Pokud ano, tak víte, že to byl produkt docela dobrý, ale maličko hrozný. Myšlenka olejového masážítka v kostce se mi zalíbila a poohlížela jsem se po nějaké lepší variantě. A řeknu vám, že Ponio masážní kostka byla trefa do černého. 


Na recenze na oba produkty se můžete brzy těšit. Zkouším a libuji si a vás o své zážitky a poznatky rozhodně nepřipravím. Míše a celému eshopu Krásná každý den bych ráda poděkovala za poskytnutí naprosto lahůdkových produktů - DĚKUJI! :)


Znáte eshop Krásná každý den?



Komentáře

  1. E-shop neznám, tak ho jdu aspoň hned omrknout :) Přišlo to pěkně zabalené, takové detaily potěší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, Veru, ty detaily posouvají eshop na jiný level :)

      Vymazat
  2. Jééé, to bude testováníčko. :) Zásilka je krásně zabalená.

    OdpovědětVymazat
  3. Shodou okolností jsem včera psala článek na kofeinový oční krém právě od Míše z eshopu KKD. Ještě mi tam chybí jedna fotka a pak bude na blogu.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krémy Dulcia? O těch se teď hodně mluví, taky bych jednou ráda vyzkoušela :)

      Vymazat
  4. Míša je velmi příjemná osůbka. Také mi dorazila její nabídka na vyzkoušení 2 výrobků. U mě zase byla jasná volba sprchové pěny od Soaphorie a regenerační krém na ruce od Dulcie. Zkouším denně a taky budou recenze. :-) Na tvé zrecenzování se moc těším, ráda si počtu. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, krásný :) hned se jdu podívat na eshop a něco si vybrat :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To je kouzelný a celkově mě zaujaly jak eshop, tak výrobky :)
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, mi se taky líbí oboje, krásný eshop se skvělými produkty :)

      Vymazat
  7. Ta tenhle eshop skoro všichni teď pějí ódy, tak se těším na recenzi na recenzi na marocký jíl, protože jestli bude super, tak do něj jdu také :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem viděla spoustu recenzí a je důvod proč - eshop s krásnými produkty a milý osobní přístup, je to docela revoluce v tom dnešním shonu a nákupech jak na běžícím páse :)

      Vymazat
  8. Eshop neznám, ale produkty vypadají krásně a každopádně je to od nich milé, jak si dali na balíčku záležet i co se vizuální stránky týče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky to říkáš, takové maličkosti moc potěší :)

      Vymazat
  9. Pekne zabalene. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlas! Osobité milé maličkosti hned řadí eshop mezi moje oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už je na masážní kostku! Brzy bude i na marocký jíl :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥