Novoroční hitparáda: Barvítka na rty

V druhém kole novoroční hitparády se podíváme na zoubek barvítkům na rty, se kterými jsem měla v loňském roce tu čest a o kterých jsme se mohli dočíst na blogu. Začneme znovu od největšího zklamání a přesuneme se k barvícímu produktu roku.



Jednoznačné zklamání roku jsou pro mě výrobky Yves Rocher. Jedním z nich je i Hydratační rtěnka v tužce Sable dore, která nehydratuje ani omylem a na rtech dělá spíš paseku, než příjemno. Hrůza, děs a běs.



Některé produkty mají Bourjois Paris moc fajn, třeba k řasenkám se vracím a jsem z nich nadšená. Ale co se týče lesku Effet 3D Max Gloss, tak s tím nejsem spokojená ani malinečko. Ono je to hlavně tím, že nemám ráda lesky. Natož lepivé lesky, které svou lepivou sílou nalepují úplně všechno, včetně mých vlásků. Život bez lesku je pro mě jediné řešení, jak se nevztekat z toho, že to, co mám na rtech, lepí a nefunguje.



Alverďáckou podzimní limitečku jsme probírali docela nedávno, pamatujete? Nikdy předtím jsem po limitkách nešílela a nikdy do budoucna znovu šílet nebudu (za to můžete vy, bloggerky, s těmi svými krásnými příspěvky o skvělých kosmetikách! Ruinujete mi peněženku! :D). Rtěnka Alverde Oriental Bazaar v odstínu Muskat Brown je docela na nic, sice je příjemná, ale nevydrží vůbec nic. Nanesete jí, někdo se na vás podívá a rtěnka je pryč. K čemu taková paráda, když vůbec neparádí?



A další Alverďácká bomba! Všímáte si, jak se Alverde v těch srovnání umísťuje proklatě nízko? Colored Lip Cream od Alverde v odstínu Juicy Cherry je hodně rozporuplná záležitost, protože je to něco tak jiného, až je to nevysvětlitelné. Na rtech je neuvěřitelně příjemný, ale fakt neuvěřitelně. Kam se hrabou všechny balzámy! Na druhou stranu, pokud od něj očekáváte nějakou výdrž, tak se jí nedočkáte. S takovouhle pěkně výraznou barvičkou budete mít obarvené úplně všechno. Ale je TAK příjemný, že ho prostě nosím nadoma. Zachránil mě i v největší nouzi popraskaných rtů, kdy žádné balzámy (včetně profláklého měsíčkového a hašlerkového Alverde) nefungovaly. K nákupu vás asi lákat nebudu, ale když už neodoláte a koupíte, určitě zažijete něco stejně nečekaného, jako já.



Šestým místem už přecházíme do krajů opravdu dobrých rtěnek, které jsem jen seřadila tak, jak je nejčastěji nosím. Maybelline 24 Superstay Ultimate Red v odstínu 560 Red Alert je skvělá! Opravdu dobře drží a na to, jak je výrazná, působí poměrně nenásilně. Má nějaké háčky a neduhy, o kterých si můžete přečíst víc v samostatné recenzi. 



Nemůžu si pomoct, ale Dermacol je prostě dobrá kosmetika. Mám ráda jak pečující, tak dekorativní kousky. Co se rtěnek týče, ty mě vždy mile překvapí a patří k mým nejoblíbenějším. Dermacol Longlasting Lipstick mám dvě, tuhle v odstínu 09 nosím o něco méně, ale je to držák obrovský! Ze tří rtěnkových Dermacolích klasic dělá asi nejsušší pocit na rtech (ale není to nic hrozného, pokud vám o něm nikdo neřekne, ani si toho nevšimnete) a je prostě fajn.



Kdo má rád vyživující rtěnky Dermacol Lip Seduction  je ta pravá volba. Je příjemná, hydratuje a je lepší jak kdejaký balzámek. Výdrž tolik nemá, ale mě to neva, protože můj nude odstín rty zabarví opravdu jen lehoučce. Z fotky vidíte, jak už je ošmatlaná a oprýskaná - důkaz místo slibů, že jí tahám všude s sebou. S touhle určitě nešlápnete vedle.



Když mám jen malou náladu na rtěnku, často šáhnu po druhé Dermacol Longlasting rtěnce v odstínu 04, která je lehounce růžová a dodá rtům přirozenou barvičku. Výdrž docela fajn, na rtech je příjemná, prostě nebe na pusince.

2. Astor Lipcolor Butter Matte Vivid Divine


Pastelky od Astoru snad musí milovat úplně všichni! Voní jako božská vanilka a se rty jsou nejlepší kamarádi. Z mých pastelkových malovátek je má úplně nejoblíbenější růžová barvička Vivid Divine, která svou výdrží předčí i kdejakou rtěnku, proto se umístila na druhém místě.



Mým absolutním favoritem rtěnkování roku 2015 je tekutá barva na rty Dermacol 16h Lip Colour v odstínu 7. Recenze na ni byly rozporuplné a mě překvapila opravdu mile. MILUJU JÍ! A vydrží snad úplně všechno. Pokud chcete vyzkoušet tekutou rtěnku, tak odstín 7 můžu opravdu doporučit. S klidem strčí do kapsy všechny dnešní účastníky hitparády, včetně tekuté Maybelline, která sice není špatná, ale má své vady. 


Jaká jsou vaše letošní předsevzetí?



Komentáře

  1. Zajímavý článek a recenze. Já nemám ani jeden produkt. Moje nejoblíbenější barvítka ( rtěnky a tužkortěnky ) jsou od Rimmel a Astor nemá špatné. Co se předsevzetí týče, tak jsem si dala abych přečetla už konečně nějaké ty knížky k maturitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) V tom Astoru se shodneme, Rimmel ještě nemám ozkoušený :) Držím palce na maturitu!

      Vymazat
  2. Já si předsevzetí žádné nedávám. Teď jsem i ráda, že ta orientální limitka od Alverde k nám nedorazila a já zbytečně nevyhodila peníze. :-D Že je YR tak strašné mě docela překvapilo a to jsem měla v plánu, že si taky nějakou rtěnku v tužce od nich koupím. Už mě přešla chuť. Máslíčka na rty od Astor miluji a Dermacolí tekutá barvička je opravdu nejlepší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jsi udělala, že ses po ní ani nesháněla :D Někomu YR pastelky asi vyhovují, mě šle vůbec :( V ostatním se spolu shodnem :))

      Vymazat
  3. Hrozně se mi zalíbil odstín rtěnky ze čtvrtého místa. Asi půjdu tuhle řadu omrknout, protože přesně tenhle typ "barvítka na rty" by mi mohl vyhovovat! :)Někdy se na rtěnku moc necítím, ale přesto si chci na rty dát něco víc než balzám, takže tohle by mohlo být to pravé řešení. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juju, tu mám fakt moc ráda, je hodně jemná, nude a dobře vyživuje :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥