Novoroční hitparáda: Koupání

Mysleli jste si, že hitparádou minulý týden končíme? Ale kdepak! Ještě pro vás mám spoustu produktů, které stojí za to srovnat. Dnešní hitparáda bude trochu speciální v tom, že jsem vybrala produkty, které mám ráda úplně všechny a seřazené jsou spíš náhodně, než podle obliby. Pojďme se spolu podívat, s čím se Primadonnka v loňském roce s oblibou koupala.




Yves Rocher sprcháčky z řady Jardins du Monde zbožňuju nejvíc z celé jejich koupací edice produktů. Jsou voňavé a mnou milované. No a co, že to jsou prťata! Alespoň je můžu vzít na cesty. Makadamový oříšek byl krásně krémový, oříškový, heboučký, sametový a prostě skvělý na koupání a odpočinek.




Můj nejoblíbenější sprcháč z celé Yves Rocher Jardins du Monde kolekce je pomerančový! Voní jako nejsladší lízátko a je to pošušňání pro nos i tělo. Řekněte, kdo by se nechtěl koupat ve sladkém lízátku? Miluju ho hlavně přes léto, kdy je pomerančová vůně ohromně osvěžující.




Vždycky, když píšu o nějakém L'Occitánku, tak říkáte, že produkty této francouzské kosmetické značky moc neznáte. Chyba! Je to vyloženě nebe na zemi. Miluju jejich voňavky, umí dobré krémy, sprchové gely, ale i skvělou tužku na oči. Důkazem budiž L'Occitane Gel Douche Ravissant, který voní jemně po citrusech a v létě je spolu s pomerančovým YR na koupání a osvěžení ideální.




Kdo miluje kytičky, ten musí milovat sprchový gel L'Occitane Fleurs de Cerisier. Vůně třešňové ho sadu v plném květu v koupelně zaručena. L'Occitane jsou fajn i proto, že nevysušují, ale naopak dělají pokožku překrásně sametovou. 


Balea Shinning Cocos


Sprchový gel Balea Shinning Cocos  jsem našla v letním DM boxu a objevil se v podzimním spotřebováno, samostatnou recenzi na něj ještě chystám. Musím říct, že to je ohromně zajímavý produkt. Voní po kokosu a gel je modrý se třpytkami! Úplná divočárna.




Alverde tělový peeling kokos a lotosový květ je něco tak nepopsatelně skvělého, že jen při pohledu na obrázek přivírám slastně očka a vzpomínám na tu nádhernou vůni a kokosové hoblinky! Tohle je must have do každé koupelny, originální zážitek zaručen. 

Čím jste si letos udělali radost?


Komentáře

  1. Já ty jejich sprcháče Yves Rocher miluji, měla jsem ten s kávou a byl naprosto božský a také je parádní s levandulí:-)) tedy pro milovníky levandule.

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, ty sprcháče od YR vypadají tak báječně! Hrozně mi štve, že jsem se ještě nedokopala k tomu, abych nějaký zkusila. Fakt už to musím napravit! :D :) A Balea Shinning Cocos mě také láká, protože kokos a třpytky milujuu! Na recenzi se tedy hrozně těším!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  3. Sprcháče od YR mám ráda hrozně moc, už jsem měla přes 5 variant :)

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím sprcháče od YR, proč zrovna já musím bydlet v takové díře, kde žádný pořádný obchod není blíž než 70km? :D
    Asi někd budu muset zaúkolovat maminku, aby mi ze zvých cest nějaký ten sprcháč přivezla. :)
    Doufám, že bude recenze na peeling od alverde, ale už z těch pár vět působí moc dobře! Musím se po něm v DMku kouknout!

    Mám nový blog, budu ráda když se podíváš a zanecháš komentář, nebo se staneš mým pravidelných čtenářem. Nechám to jen a jen na tobě :) -> fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze na Alverde peeling peeling už je, stačí kliknout na název produktu v článku, kde jsou schované recenze na všechno :)

      Vymazat
  5. L'Occitane je úžasný, nejraději mám mandlový olej. Já bych se ho učuchala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Yves Rocher slyším samou chválu, je mi až hanba, že jsem ještě žádný jejich sprcháč nevyzkoušela :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  7. Ty sprcháče od Yves.. <3 miluju... dnes jsem dva koupila kamarádce a bylo těžké vybrat si! :) Jinak já teď jedu v nudě jako je Nivea, Dove... Na jaře zas budu řádit a zkoušet zajímavější vůně :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty sprchové gely od YR nádherně voní, i když to asi všechny z těch, které jsi tady dala. :-) Těším se na recenzi kokosového gelu od Balei. Já jsem si letos už stihla udělat radost kokosovým olejem u kterého lituji, že jsem si ho nekoupila už dříve, protože je skvělý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Od Yves Rochera jsem měla s granátovým jablkem, dále v létem mě doprovázel sprcháč od Baley ale s Kiwi, velmi mile mě překvapil :-)
    Tento měsíc mám největší radost z čistícího gelu od Freemana, strašně jsem si ho oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  10. Sprchace od YR jsou bombasticke, voni vsechny tak dokonale. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Sprcháče Yves Rocher jsou bezkonkurenční. Můj nejoblíbenější je brazilská káva. Bohužel mají i jedno velké negativum - strašně rychle ubývají.

    Rimmel London Lipstick

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥