Novoroční hitparáda: Malovátka

Další díl novoroční hitparády? Ta Primadonnka se zbláznila! Už vám to leze na nervy? Tak nezoufejte, dneska už je poslední rekapitulace a vzápětí se hned pustíme do zábavných nový recenzí na nové známé a neznámé produkty. Leden je pro mě vždy rozjížděcím měsícem pro celý rok, kdy zpětně rekapituluji svůj uplynulý rok, přemýšlím, co udělat jinak a hledám pozitiva a negativita na všem, co se stalo, s čím jsem se setkala a co jsem vytvořila. Během školy to byl měsíc zkoušek, taková jiná realita, než zbytek roku, protože mu předcházejí prázdniny kolem Vánoc a Nového roku. I proto se mi nechtělo hned naskočit na vlnu nových recenzí, protože ještě sama nejsem rozkoukaná v té nové dvatisícešestnáctce a chtěla bych spíš odpočívat a rekapitulovat, než honem honit novinky. Ráda bych leden i v příštích letech věnovala těmto rekapitulacím. Koho to nebaví, s tím se uvidím v únoru (mrk mrk). 

Poslední téma novoroční hitparády jsou malovátka. Schválně jsem je nechala jako poslední, protože mi přijdou nejzábavnější. Během uplynulého roku jsem nezrecenzovala dostatek stejných produktů (pudrů, mejkapů, řasenek...) k tomu, abych mohla udělat srovnání jen jich, takže je poslední hitparáda takový mišmaš malovátek, které jsem vyzkoušela. Srovnání berte podle oblíbenosti, protože srovnávat pudr a řasenku dost dobře nejde. Tak hurá do poslední hitparády!



Ajajaj, zas a znovu se potkáváme s podzimní limitkou Alverde Oriental Bazaar. Na posledním místě prostě musel skončit ten jejich pískově bronzový pudr, který mě absolutně nadchnul a absolutně zklamal během jediného dne. Barva mi nesedí (moje blbost, ale výběr nebyl moc velký), šikovný cestovní aplikátor je taky docela naprd, protože se přestalo dovírat víčko... I přesto, že bych ho nedoporučila (a ještě ho možná seženete, začátkem ledna jsem limitku pořád ještě viděla), tak ho používám docela často jako bronzer, i když teď přes zimu se svou vybledlou pletí to úplně nejde. Sama na sebe jsem se s hrůzou dívala do zrcadla, když jsem přišla z jednoho srazu večer domů a porovnala svou bílou ruku s hnědým obličejem, protože jsem šáhla po špatném "letním" makeupu a namalovala si o dva odstíny tmavší obličej. Štěstí, že je přes zimu tma! Na léto se na něj ale těším a protože nerada vyhazuji nedopotřebované produkty, hodlám ho využít alespoň takhle.



S výčtem produktů od Alverde ještě nekončíme. Na sedmé místo umisťuji řasenku Maximize Volume Lashes, ze které jsem byla nejdřív nadšená, ale pak jsem se s ní seznámila trochu blíž a nadšení ze mě vyprchalo. Poměrně ostrý kartáček (mám ráda ty gumové), výdrž nic moc (dost se rozmazává a zalézá do koutku oka), vůně nemalebná a spotřeba musí být rychlá, protože se v ní tvoří hrudky. Máte zkušenosti s Alverde řasenkami? Které za to stojí?



Líčení s přírodní kosmetikou ještě vychytané nemám. Když jsem v dubnovém Lookfantastic beauty boxu našla přírodní tužku na oči Inika Black Caviar byla jsem hodně nadšená. Tužka má nádherný dizajn a těšila jsem se, jak budu zase krůček dál od škodlivin. Není špatná, ale není ani skvělá. Výdrž není taková, jakou bych si představovala, postupně se z oka ztrácí a vydrží tak nějak kolem 6 hodin, někdy je to i dýl, ale prostě se ztrácí. V kombinaci s Alverde řasenkou den plný obav, jestli nemám rozmazané oči, zaručen. Teď se sněhem přes zimu si na přírodní malování fakt netroufám, protože nechci vypadat jako panda...



Tak, a teď už se přesouváme k docela dobrý produktům. Alverde Paletka Oriental Bazaar si mě postupem času získává víc a víc. Najdete v ní dva stíny, pudr na obočí a rozjasňovač. Sama se divím, jak často ji používám. Pudr na obočí skoro každý den, ostatní taky docela často. Co mě naposledy hodně překvapilo byla výdrž tmavšího stínu z paletky Secret Purple, který držel jak přibitý (s bází pod oční stíny), nezalézal do vrásek, nic! Zrovna teď jsem z paletky nadšená, ale uvidíme, jaký bude náš vztah třeba za měsíc.



Paletička s pár odstíny, na kterou se můžu opravdu spolehnout, je tahle roztomilá od Maybelline z řady Big Eyes, se kterou vykouzlíte dohromady úplné smoky zázraky, protože barvy k sobě krásně pasují. Mám ji ráda, výdrž skvělá, perfektní barevné kombinace. Doporučuju všema tlapkama!



Jeden z mých nej nej laků s nej nej výdrží je tenhle rudoch od KIKO MILANO v barvě Apple Red, který mám už roky a pořád dobře zasychá a pořád dobře drží. Jděte do něj!


O řasence Volume Glamour Max Definition od Bourjois Paris jsem samostatnou recenzi ještě nepsala. Mihla se v jednom spotřebováno a v jednom z prvních článků o mé obsesi řasenkami. Zrovna teď novou nemám, protože bych ráda vyzkoušela přírodnější varianty, ale rozhodně patří k mým dlouhodobě nejoblíbenějším. Řasy dělala opravdu krásné a výdrž jako kdyby byl voděodolná (ale není, ty si nekupuju téměř nikdy). Měla jsem s ní taky různé nahorů a dolů období, ale na závěr jsem ji vždycky milovala.



Na první místěčko dávám možná překvapivě kompaktní pudr od Dermacolu. Jak jsem říkala v úvodu, srovnávat pudry a řasenky nejde, takže je Dermacol pudr na první příčce prostě proto, že ho používám každý den. Mám dva odstíny už po několikáté a jsem s ním spokojená. Má nádhernou texturu a ještě lepší sladkou vůni. Pleť zmatňuje na jedničku a vydrží mi celý den, prostě bájo a pohádka.

Jaké je vaše oblíbené malovátko?


Komentáře

  1. Ze všech tvých produktů mohu posoudit pudr který právě používám, není špatný ale zázračný také ne. Co se mi ale líbí a věřím že je to moc praktická věc, paletka Maybelline se kterou člověk podle barev utvoří určitě pěkné líčení na běžný den.

    OdpovědětVymazat
  2. tak do paletky jdu, mám paletky v oblibě a není jich nikdy dost...no prostě si hledám výmluvy, ale když říkáš, že jsou fajn, dojdu si je ještě dneska koupit! :) Rossmann naprosti baráku, víš co :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥