Novoroční hitparáda: Mazání

Mazání patří k mým oblíbeným i potřebným činnostem. Mazacích krémů jsem vyzkoušela asi nejvíc, ze vší kosmetiky (možná víc, než balzámů na rty, a to už je co říct). A tak se novoroční hitparáda neobejde bez řebříčku mazání na tělo a na ruce.



O tělovém mléku od Eveline jsem samostatnou recenzi ještě nepsala, zatím se mihlo jen ve vedlejší roli v jednom ze spotřebováno. Neřekla bych, že je úplně špatné, ale zároveň není nijak zázračné. Co se mi nelíbilo, byla cedulka s českým popisem, která se při kontaktu s ručičkami rozpatlala a ušpinila celou lahvičku. Znovu si ho nepořídím, mám radši voňavější chuťovky.



Tělové mlíčko od Dove taky není nic převratného, taková mazací klasika, kterou známe všichni. Voní jemně, hezky hydratuje, ale není na něm nic extra, kvůli čemu bych běžela rychle na nákup, kdybych se dozvěděla, že existují poslední kousky a přestává se vyrábět.



Tělová emulze od Alverde voní přesně jako všechno ostatní od Alverde, po citrónech. Ani na tento produkt jsem ještě celou recenzi nenapsala a jen se o něm rychle zmínila ve spotřebováno. V létě to bylo docela příjemné osvěžení, potom už mi to přišlo takové pořád stejné. Trochu hůř se tato tělová emulze vstřebává, je třeba chvilku počkat. Úplně hrozná není, ale také nic převratného.



Skořicový balzám Herbamedicus překrásně voní, jako pravá skořice. Konzistence je gelová a gel jemně prohřívá, ale nepálí. Gel má tlumit projevy celulitidy, ale žádné účinky jsem nepozorovala. Proti celulitidě nefunguje, k jinému účelu asi potřebný není, proto ho sama za sebe nemůžu doporučit.



Vazelína od Balea voní jako nafta, lepí a ani není moc příjemná. ALE je skvělá na suché lokty a v jednom zoufalém momentě mi pomohla i na suché ruce. Už mi skoro dochází a nevím, jestli si ji pořídím znovu, spíš ne. Pokud máte rádi vazelínu ve všech podobách, klidně ji vyzkoušejte, stojí pár korunek, ale připravte se, že na celé tělo nebo obličej použít nejde.



Balea krémy mám ráda, jsou levné a docela fajn. Balea Soft Creme není špatný, ale není ani nic převratného, takové nic moc nevoňavé, "základní" krém. Moc hydratační mi nepřipadá, je hodně jemný a tekutý, pro příště už si ho nepořídím.



Můj oblíbený kokosový obrovský krém od Balea Bodycreme Cocos mám už v několikátém balení a vždycky mě překvapí, jak svou vůní, tak účinkem. Hydratace je fajn, pokožka zůstává provoněná kokosem. A cena je taky skvělá, 500 ml za hubičku!



Jedním z mých oblíbených krému na ručičky je tenhle růžový voňavoučký od Dermacolu. Výborně hydratuje, vejde se do každé kabelky a voní jako sladké jahůdky. Je docela hustý, dobře se vstřebává a ruce nechává jemné. Sen každé sušenky!



Jeden z nejlepších krémů všech dob, který si poradí se všemi suchými ručičkami, je Maryna. Obyčejná, klasická Maryna, kterou se maže moje babička. Stojí pár kaček a překrásně voní. Pokud hledáte něco levného a zaručeně úspěšného, co strčí do kapsy všechny high-endové kosmetiky, kupujte Marynu!



Naprosto nejlepší produkty na celulitidu, které opravdu fungují, je tahle sada od Eveline Cosmetics. Vyzkoušela jsem peeling a sérum a musím říct, že výsledky byly opravdu znát. Nevydržely věčně, takže pokud se chcete do boje s neústupnou celulitidou pustit, budete muset počítat s tím, že nesmíte nikdy přestat. Jednodušší je se prostě mít ráda taková, jaká jste. Anebo vyzkoušejte peeling a sérum a třeba vám bude o něco krásněji.



Kakaové máslo Balea Bodybutter Kakao jednoznačně vyhrává za celou mazací hitparádu loňského roku. Je příjemné husté, dobře vstřebávací, krásně voňavé a za hubičku. Mé oblíbené mazací věci jsou vůbec dost za hubičku, jak tak pozoruji. Baleácké krémy jsou dobré a hezky voní. Kakaové a kokosové si kupuji pravidelně a určitě v mém oblíbeném řebříčku produktů vydrží.

Čím se mažete vy?


Komentáře

  1. Musím říct, že celou řadu produktů znám, ale nejvíc mě nadchnul skořicový balzám :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že hydrataci těla doost flákám, takže jsem nezkoušela žádnou z těhle věciček (i když baleácký kakaíčkový by mi určitě učarovalo:)) Ale když už se mažu, tak tu mám velkou plechovku klasický Nivey a tělový olej Nivea, plácám to hlavně na nohy po holení... :)
    Joa vlastně jedinou věc na tělo, co jsem kdy spotřebovala, bylo mangový máslo od body shopu <3

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krémy na ruce od Dermacolu jso uskvělé. Na tělo používám převážně másla od Avonu, které mi hodně vyhovujou :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z produktů jsem nezkoušela ani jeden, jen mléko od Dove jsem měla, ale pistáciové a hydratovalo krásně. Momentálně se mažu parfémovaným tělovým mlékem z Oriflamu :). Ale mezi mého úplně největšího oblíbence patřilo určitě tělové mléko pro velmi suchou pokožku od Neutrogeny. Taky mám moc ráda mléka od Nivei a z Avonu

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo, já jsem si hodně oblíbila Dove a pak taky Alverde. A to jsem se těmhle značkám dlouho vyhýbala. :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥