Novoroční hitparáda: Péče o pleť

Přípravků pečujících o pleť jsem za minulý rok vyzkoušela požehnaně, ale zrecenzovala jsem jich jen málo, proto bude dnešní hitparáda znatelně kratší. Nemůžu říct, že by některý z produktů, které dnes uvidíte, byl vyloženě hrozný, právě naopak, všechny jsou docela dobré. Příjemné počtení a pokoukání přeji!



Noční sérum s arganovým olejem není špatné, ale někdo prostě poslední být musí. Přišlo mi, že na mě samotné žádné velké účinky nemá a ještě vypadá jako známé sérum od Estée Lauder. Zároveň je to ale hodně muziky za hubičku. V Čechách se sehnat nedá, ale pokud pojedete do UK, mrkněte po něm, stojí kolem jedné libry a třeba si ho zamilujete.



Krém jsem vyhrála v letním DM boxu a protože je určený na zralejší typ pleti, nezkoušela jsem ho přímo já. Garnier Miracle Sleeping Cream je novinka roku 2015 a od svého "pokusného králíka" jsem na něj slyšela jen slova chvály. Dávám ho sem proto, že mám krémy Garnier moc ráda a na pleť mi dělají dobře. Přečtěte si celou recenzi (klik na název produktu) a uvidíte, jestli by vám vyhovoval.



Yves Rocher produktů jsem vyzkoušela za loňský rok opravdu požehnaně. Některé zklamaly, jiné potěšily. A Hydra Végétal patří k těm, které mě opravdu mile překvapily a potěšily. Lehounký, jemňounký s líbeznou vůní a hydratačním efektem. Zkoušet nové krémy na pleť se trochu bojím, protože mám citlivý čumák a hned tak něco nesnesu, takže jsem začala vzorečkem a nadšeně si pak běžela pro plný produkt. 



Grepové čističe pleti Garnier Pure Fruit Energy můžu jen pochválit. Krásně grepově voní a pleť vyčistí hezky. Koncem léta jsem měla pocit, že mi pleť trochu vysušují, ale pak se to zase zlomilo a žádné vysoušení jsem nepozorovala, takže sama nevím, jak to tedy je. Jsou to takové klasiky, hlavně peeling je opravdu moc příjemný. Má dost ťupiček, které pleť vyčistí, ale zároveň není moc hrubý. 



Jsem maximální popleta! Na tenhle pleťový krém od Dermacolu z řady Juicy & Beauty s vůní třešňového květu ještě žádná recenze nebyla, zatím jsem se o něm zmínila jen v jednom ze spotřebováno. Berme to jako takové lákadlo toho, o čem všem budu psát letos. Na prvním místě je právem, patří dlouhodobě k mým oblíbeným krémům na pleť. Krásně voní a tvářičku mám po něm jako samet.

Kdo z vás už porušil novoroční předsevzetí?


Komentáře

  1. to serum argan oil maju na parfums, ale momentalne je vypredane. skusenost nemam :) mohla by si mi prosim napisat zlozenie? (aspon ramcovo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celou recenzi produktu najdeš po kliknutí na název v článku, kde je i složení :) Kdyžtak kuk tady na Sérum Argan Oil a rozklikni třetí obrázek :)

      Vymazat
  2. Docela mě zaujal ten krém od Dermacolu :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je super :) Mám ráda i tuto denní péči od Garnieru

      Vymazat
  3. Jé líbí se mi ten gel a peeling od Garnier, musí krásně vonět!

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé produkty, já už pomali dávám sbohem všem běžným denním krémům z drogerek typu Garnier apod. Zjistila jsem že mi dělají na pleti akorát neplechu a jsou nacpané silikonem. Kdežto čističe pleti jsou fajn a např. ten čisticí gel od Garnieru není tak zlý. Chtěla bych vyzkoušet arganový olej ale ten pravá marocký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, souhlas s tebou, taky dávám sbohem hlavně chemii a přicházím na přírodní kosmetiku. Z Maroka argsnový olej mám přímo dovezený a nijak zvlášť oslněná jím nejsem, nějak mi smrdí :D

      Vymazat
  5. Předsevzetí jsem si raději žádné nedala, dávám si taková menší předsevzetí po celý rok :) A jinak ten modrý krém od Garnier používám a je super i když je pro zralou pleť.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková jsou nejlepší a člověk je dodržuje víc, jak ta novoroční :)

      Vymazat
  6. Mám taky moc ráda krémy od Garnier, ale hodně mě láká vyzkoušet i nějaké od Dermacolu. Mám od nich BB krém a jsem s ním moc spokojená, tak třeba by mi i jejich krémy vyhovovaly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda Garnier, Dermacol je mi stejně příjemný :) Tenhle růžový moc krásně voní!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥