Novoroční hitparáda: Vlasy

Nový rok si žádá novou tradici! První lednový týden proto věnuji rekapitulaci některých produktů, které byly v minulém roce k vidění na mém blogísku. Vítám vás u první novoroční hitparády! Podíváme se na 10 přípravků na vlasy, o kterých jste si mohli přečíst celou recenzi (najdete po rozkliknutí názvu produktu). Seřazeny jsou od nejhoršího po nejlepší (aby se zachovala chvilka napětí, že). Příjemné počtení!



Absolutní propadák a poslední místo celé letošní vlasové péče získává tuhý šampon Soaphoria Shinyshamp. Vlasy neumyje, ale naopak pěkně zamastí. I takové se najdou. Naštěstí hezky voní, takže ho používám jako mýdlo na tělo, kde je mi docela příjemný. Minul se účinkem a vzbudil ve mě zklamání, takže už nikdy víc.



Tuhé šampony byly vůbec v loňském roce velkým zklamáním. Lush Waves je hned na druhém místě, protože mi po něm začaly masivně vypadávat vlasy. Obsahuje mořskou sůl, která je pravděpodobně agresivní a moje vlásky ji nemají rádi. A znovu opakuji pro připomenutí - Lush není přírodní kosmetika, ale veganská a ručně vyrobená. 

8. Yves Rocher Low ShamPoo


Osmou příčku získává novinka 2015 Yves Rocher Low ShamPoo aneb šampon bez pěny. Hned jsem pro něj do Yves Rocher vlítla a hned se taky zklamala. Ze šamponu mě neskutečně svědila hlava ještě ten den po umytí. Teď používám na konečky místo kondicionéru a jde to, ale není to jeho hlavní účel. Znovu si ho nepořídím.



Pantene Pro-V Aqua Light zažil v roce 2015 obrovský boom na blozích a na sedmou příčku ho řadím jen proto, že je to správná chemča a svědí mě po něm hlava (ale ne tolik jako po předchozím LowPoo). Používala jsem ho řadu let k naprosté spokojenosti, než mi došlo, že bych to svědění nemusela trpět. Doporučuju ho všem, kteří na svědění netrpí a nehledají přírodní cestu. Uděláte totiž krůček k lepšímu, protože tato péče neobsahuje silikony.



Na šesté příčce se umístil šampon Alverde Aloe Vera Hibiskus. Můj první přírodní šampon! Byla jsem z něj hodně nadšená a na vlasech byla změna hodně znát. Čím víc Alverde šamponů jsem ale vyzkoušela, tím míň jsem je milovala, proto je na nižších příčkách. Z vyzkoušených Alverde je to rozhodně top 1, ale v porovnání s jinými přírodními šampony nic moc.



Balzám na vlasy Alverde Repair Spüllung Avocado Sheabutter nebyl vůbec špatný a je to i jediný (skoro, když nepočítám Pantene) balzám v dnešní hitparádě. U balzámů je můj výběr snazší, protože si je dávám jen na konečky. Myslím, že si v budoucnu ještě nějaký pořídím (až se mi podaří vypotřebovat zásobu šamponů, kterou jsem za ty roky nasyslila).



Alverde do třetice všeho dobrého. Olej s mandlovým a arganovým olejem byl na vlasy moc fajn, jen se trochu minul instrukcemi, které radily nanést na mokré vlasy, což není úplně vhodné pokud tím pochopíte "na čerstvě umyté mokré vlasy", protože je pěkně zaolejuje. Jako výživná maska a péče je ale naprosto skvělý, jen je potřeba z vlasů umýt, protože budou pěkně naolejované a mastné. 

3. Soaphoria Ostropestřecový olej


Soaphoria podruhé a k naprosté spokojenosti na třetím místě! Ostropestřecový olej zachránil mé vypadávající vlasy a jsem z něj naprosto obrovsky úplňácky nadšená a volám JDĚTE DO NĚJ! Nejlepší olejíček na vlasy minulého roku. Kdyby to byla olejíčková hitparáda, tak ho umístím na první příčku, předčil v záchraně proti vypadávání i můj zamilovaný kokosový olej.



Minus 417 Vitamin Mineral Shampoo mě naprosto posadil do kolen (odrovnal do kolen? Nějak takhle to pořekadlo je). Podlomila se mi z něj kolena! Hlava po něm nesvědí a ještě vydrží dlouho "čerstvá" (na mé vlasy dlouho!). Jsem nadšená a rozhodně se ho ze svého života nehodlám vzdát.

1. Urtekram Shampoo No Perfume


Absolutní vítěz hitparády vlasové péče je neparfemovaný šampon Urtekram. Netušila jsem, že existuje šampon, který by pomohl s mým svěděním hlavy a našla jsem rovnou dva. Urtekram miluju ale o trošku víc (hlavně kvůli dizajnu etikety, která se mi moc líbí).

Co byla první věc, kterou jsem letos řekli?



Komentáře

  1. Skvělý článek. Na začátku roku mám stejně nejradši právě tato shrnutí, hitparády nebo naopak velké přešlapy. Zaujaly mě první tři místa a určitě něco z toho vyzkouším. Z tvého výčtu mám zkušenosti jen s Alverdími šampony (jinými než máš ty) a byla jsem vždy spokojená a pak také šampon Pantene mám vyzkoušený. Více než 2/3 jsou stále ještě v koupelně a vůbec se mi do toho nechce. Používám ho hlavně po barvení vlasů, ty pak nejsou takové křehké a suché... Jinak je naprd :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přešlapy mám taky ráda, docela mě překvapují :D Ono se to ale stejně těžko hodnotí a doporučuje, když má každý jinak citlivou kebuli :D

      Vymazat
  2. Není zač, snad ti bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥