Hip Hip Hurraw!

Čas od času se stane, že má touha po novém je tak velká, že mě přemůže a neodolám jí. V takových stavech pak náměsíčně brouzdám eshopy a hledám TO PRAVÉ, co zrovna hodně nutně potřebuju k celoživotnímu štěstí. Už dlouho hodně a intenzivně srdíčkuju britský eshop LOVELULA, který je výjimečný nejen zamilovaným názvem, ale především sortou produktů. Specializuje se na přírodní kosmetiku a jako jeden z mála posílá nadšeným předplatitelům i měsíční krabičky krásy.


Když se čas od času se brouzdám těmi nebezpečnými stránkami LOVELULA a áchám a óchám nad všemi lahvičkami a mastičkami, které ale fakt nutně potřebuju, narážím na tak skvělé věci, že si jen těžko připomínám své stopky a budgety. Skoro po roce takového áchání a óchání jsem se překonala a něco málo si z eshopu objednala. Mezi pilotními produkty byl i přírodní balzám na rty Hurraw.

Na fotce mi přišel hrozně krásný a láska na první pohled znovu zafungovala. Bylo to jednoho podzimního večera, kdy jsem z celého zoufalství vysušených rtů vykoupila drogérku a nic nepomáhalo. Takhle by to nešlo, chce to jiný přírodní balzám, řekla jsem si. Hurraw Chai Spice letěl do košíku a já se těšila, jestli bude tak sladký, jako chai latté z bývalého Coffee Heaven.


Miluju ten název, protože miluju slovní hříčky. Hurá nebo hu-ró? Miluju i zplacatělý dizajn, který povznese balzám hned na jinou úroveň. Všechno se mi na tom líbí. Balzám má šroubovací mechanismus, kterým se tyčinka dostává ven - klasika. 

Balzám je na rtech hrozně jemňoučký. Roztává jakoby při kontaktu se rty, dobře se vsakuje a hlavně - rty uzdravuje a nedělá tu otravnou závislost, kdy se mažete každých 5 minut. Voní přesně jako chai spice (nebo yogi čaj z čajoven). Hřebíček, skořice, vanilka. Obsahuje samé bezvadné olejíčky a vitamín E.


Hurá! vykřikují moje rty. Ještě na podzim jsem měla popraskané a vysušené rty, které jsem si musela mazat co 5 minut a trpěla jsem, když jsem to v tomhle intervalu nestihla. Teď používám několik měsíců pouze přírodní balzámy a někdy se kolem poledne přistihnu, že jsem rty vůbec nenamazala a ani mi to nevadí!

Pokud sháníte opravdu, ale opravdu dobrý přírodní balzám na rty, tak za Hurraw Chai Spice dám klidně hlavu do ohně.


Komentáře

  1. Těch balzámků je podle mě tolik značek, že právě tím, že jsou Hurraw placaté, tak se aspoň odliší :-) Zatím jsem ale od nich nic neměla.
    Tenhle chai spice vypadá docela zajímavě, ale já bych spíš sáhla po variantě coffee bean. Mňam! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Placatý balzám rozhodně strhává pozornost ("Jé, co to máš? Můžu se podívat?" slýchávám denně v práci). Rozhodování, který bude nej, bylo hrozně těžké, nejradši bych měla všechny, co ti budu povídat :D

      Vymazat
  2. Taky se mi líbí ten placatý design. Tyhle balzámky jsem ještě nezkoušela, ale určitě taky přijdou na řadu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. nevím, proč jsem tvůj blog objevila až teď?!!!! Je super, jdu zpětně dočítat :)). Hurraw jsem měla dva (vanilka + tónovací skořice myslím) a byly moc fajn, ten oválný tvar se podle mě nanáší mnohem líp! Tenhle už jen podle názvu zní skvěle, mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej, vítej! :D Souhlasím s nanášením, stačí jen pohyb sem tam a je nabalzámováno. Vanilka a skořice zní taky skvěle. Včera jsem objevila, že dělají i Ayurveda verze :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥