Google+

pátek 8. dubna 2016

Hip Hip Hurraw!

Čas od času se stane, že má touha po novém je tak velká, že mě přemůže a neodolám jí. V takových stavech pak náměsíčně brouzdám eshopy a hledám TO PRAVÉ, co zrovna hodně nutně potřebuju k celoživotnímu štěstí. Už dlouho hodně a intenzivně srdíčkuju britský eshop LOVELULA, který je výjimečný nejen zamilovaným názvem, ale především sortou produktů. Specializuje se na přírodní kosmetiku a jako jeden z mála posílá nadšeným předplatitelům i měsíční krabičky krásy.


Když se čas od času se brouzdám těmi nebezpečnými stránkami LOVELULA a áchám a óchám nad všemi lahvičkami a mastičkami, které ale fakt nutně potřebuju, narážím na tak skvělé věci, že si jen těžko připomínám své stopky a budgety. Skoro po roce takového áchání a óchání jsem se překonala a něco málo si z eshopu objednala. Mezi pilotními produkty byl i přírodní balzám na rty Hurraw.

Na fotce mi přišel hrozně krásný a láska na první pohled znovu zafungovala. Bylo to jednoho podzimního večera, kdy jsem z celého zoufalství vysušených rtů vykoupila drogérku a nic nepomáhalo. Takhle by to nešlo, chce to jiný přírodní balzám, řekla jsem si. Hurraw Chai Spice letěl do košíku a já se těšila, jestli bude tak sladký, jako chai latté z bývalého Coffee Heaven.


Miluju ten název, protože miluju slovní hříčky. Hurá nebo hu-ró? Miluju i zplacatělý dizajn, který povznese balzám hned na jinou úroveň. Všechno se mi na tom líbí. Balzám má šroubovací mechanismus, kterým se tyčinka dostává ven - klasika. 

Balzám je na rtech hrozně jemňoučký. Roztává jakoby při kontaktu se rty, dobře se vsakuje a hlavně - rty uzdravuje a nedělá tu otravnou závislost, kdy se mažete každých 5 minut. Voní přesně jako chai spice (nebo yogi čaj z čajoven). Hřebíček, skořice, vanilka. Obsahuje samé bezvadné olejíčky a vitamín E.


Hurá! vykřikují moje rty. Ještě na podzim jsem měla popraskané a vysušené rty, které jsem si musela mazat co 5 minut a trpěla jsem, když jsem to v tomhle intervalu nestihla. Teď používám několik měsíců pouze přírodní balzámy a někdy se kolem poledne přistihnu, že jsem rty vůbec nenamazala a ani mi to nevadí!

Pokud sháníte opravdu, ale opravdu dobrý přírodní balzám na rty, tak za Hurraw Chai Spice dám klidně hlavu do ohně.


6 komentářů:

  1. Těch balzámků je podle mě tolik značek, že právě tím, že jsou Hurraw placaté, tak se aspoň odliší :-) Zatím jsem ale od nich nic neměla.
    Tenhle chai spice vypadá docela zajímavě, ale já bych spíš sáhla po variantě coffee bean. Mňam! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Placatý balzám rozhodně strhává pozornost ("Jé, co to máš? Můžu se podívat?" slýchávám denně v práci). Rozhodování, který bude nej, bylo hrozně těžké, nejradši bych měla všechny, co ti budu povídat :D

      Vymazat
  2. Taky se mi líbí ten placatý design. Tyhle balzámky jsem ještě nezkoušela, ale určitě taky přijdou na řadu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře uděláš, je to naprostá pohádka ♥

      Vymazat
  3. nevím, proč jsem tvůj blog objevila až teď?!!!! Je super, jdu zpětně dočítat :)). Hurraw jsem měla dva (vanilka + tónovací skořice myslím) a byly moc fajn, ten oválný tvar se podle mě nanáší mnohem líp! Tenhle už jen podle názvu zní skvěle, mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej, vítej! :D Souhlasím s nanášením, stačí jen pohyb sem tam a je nabalzámováno. Vanilka a skořice zní taky skvěle. Včera jsem objevila, že dělají i Ayurveda verze :)

      Vymazat

If you don't have anything nice to say, say it sarcastically ;) Děkuji za komentáře, zlatíčka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...