Google+

neděle 19. června 2016

Weleda: Masážní olej s arnikou


V dnešní recenzi se podíváme na jednu specialitu z koutů přírodní kosmetiky značky Weleda. Jedná se o Masážní olej s arnikou, do kterého jsem až po uši zamilovaná. Pokud si ho zamilujete i vy, tak neváhejte a zapojte se do výzvy #mujduvod, která běží do konce června na Instagramu a díky které můžete vyhrát třeba právě tento olejíček. 

Co arnikový olejíček umí? Dodává pružnost pokožce a podkožnímu svalstvu, používá se jako prevence proti vzniku křečových žil. Sportovci ho, jak se dočteme na krabičce, používají před i po sportu. Olejíček totiž navozuje pocity tepla, což je jedna z vlastností, které na něm miluji. Krásně a jemně pokožku prohřívá a uvolňuje svaly. Dneska píšu vlastnosti olejíčku hned na začátek, protože se už nemůžu dočkat, až vám o nich povím! Musím říct, že mě výzva #mujduvod opravdu namotivovala, řekla jsem si "když ne teď, tak kdy?" a začala jsem denně malilinko cvičit. Odměňuji se pak péčí pro sportovce od Weledy a cítím se taky jako atlet. 


Před prvním použitím jsem pečlivě zkoumala krabičku s návodem a vyčetla zajímavý způsob použití. Po vykoupání se olej nanáší na ještě vlhkou pokožku krouživými pohyby vždy směrem k srdci. Dávám si na to velký pozor, abych kroužila dlaněmi i nanášela postupně směrem k srdci, i když bych potřebovala zrovna tento pokyn trochu víc objasnit. Zadala jsem si do gůglu "nanášet směrem k srdci" a na prvních příčkách mi vyskočily články o boji s celulitidou. Teď hodně odbočuji, přeskakuji a fabuluji, ale nemohl by způsob nanášení od nohou k srdci stimulovat lepší prokrvování? Odborníci na způsoby mazání - čekám vaše názory v komentářích.


Masážní olej s arnikou Weleda se schovává v tmavě zelené skleničce, sklenička v krabičce a krabička v obchodě, kam si ho můžete jít vyzvednout i vy, pokud vás zaujme. Co na skleničce osobně velice oceňuji a považuji za prozíravost, jsou vroubkované strany. On totiž olej mastí (překvapení) a při masážování těla by se mohlo nedejbože stát, že vám skleněná lahvička vyklouzne z kluzkých namaštěných prstíků. Díky vroubkům ale sklenička neklouže a vy se můžete mazat podle libosti. Stejně bych ale doporučovala obezřetnost a opatrnost při jakékoli manipulaci se sklem a nejen v koupelně. 

Olejíček lze přidat i do relaxační koupele, po sportu uvolňuje prohříváním svaly a pomáhá předcházet křečím. Kromě arniky obsahuje také olivový a slunečnicový olej a výtažek z břízy. Voní svěže a bylinkově, po arnice a trochu jako levandule.


Za olejíček děkuji společnosti Weleda. Pokud se vám líbí, můžete si ho pořídit třeba ve Weledím eshopu.



5 komentářů:

  1. Já bláhová si myslela, že tento olejíček vůbec nevyužiji, ale po tom, co jsem se zapojila do výzvy #mujduvod mažu si s ním nohy před a po každém běhání a je to strašně příjemné! A ještě k tomu krásně voní. Vždy když ho použiji, mamka pak čmuchá v pokoji, co to tak voní a zatím na to nepřišla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem ho dostala ve vzorku k nákupu, tak ho asi dneska večer vyzkouším, protože jsem si v pátek při cvičení namohla bedra...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc na tyto masážní oleje nejsem, ale po namáhavém dni může být super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, skvěle mi ulevuje při pocitu těžkých nohou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! :) Veľmi sa mi páči design tvojho blogu :))
    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

If you don't have anything nice to say, say it sarcastically ;) Děkuji za komentáře, zlatíčka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...