Zklidňující balzám po holení Sportique


Jedna z největších životních útrap, která mě provází téměř každý den, je holení. Nemám žádné extra dlouhé nohy, ale jak jde o holení, přijde mi, že jsou nekonečné, jako všechny cesty do Říma. Dělám proto všechno, co je v mých silách, abych si holící proces zpříjemnila. Důležitá je nejen správná a šetrná procedura odstraňování nežádoucích chloupků, ale i následná péče. Upřímně jsem proto zajásala, když jsem mezi sortimentem přírodní české kosmetické společnosti Sportique objevila tenhle Balzám po holení. Na úvod vám ještě musím říct své holčičí obavy, protože jsem si nebyla úplně jistá, jestli je to produkt určený pro ženy. Sportique má hrozně krásné dárkové kazety, jedním z mixů produktů je i Pánská duo kazeta, ve které je deodorant a také tento balzám po holení. Chvilku jsem váhala, co a jak, ale pak jsem si vzpomněla, že je to vlastně úplně jedno, jestli má něco růžovou, nebo modrou nálepku - důležitý je účinek. Na balzámu po holení žádné genderové označení není, proto si myslím, že ho využijí úplně všichni.

Původně byl balzám po holení ale samozřejmě vyvíjen pro potřeby mužů s extra citlivou pokožkou. Jednou z hlavních voňavých složek je rozmarýn, který má krom jiného taky desinfekční účinnost a pomáhá hojit a uklidňovat pokožku. 


Proč mě balzám zaujal? Má přívlastek jemný, uklidňující, chladivý a hydratační. Obsahuje aloe vera, extrakty z mořských řas, řebříčku a zázvoru. Najdeme v něm kostival, měsíček a heřmánek. Řebříček je moje oblíbená kytička. Zázvor je můj oblíbený přírodní lék na bolavý krk. Kostival mi moc pomohl při zánětech šlach. Takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Každá obsažená přírodní složka má něco, co využívám v běžném životě. Kombinace v lahvičce mi tedy přijde naprosto dokonalá. 


Balzám je hodně jemný, má bílou mléčnou barvu a příjemně voní. Jemnost je tu na prvním místě, je jemný jako načechraný polštářek a hebký jako saténové povlečení. Rychle se vstřebává a opravdu zklidňuje pokožku po holícím procesu. Chladivého efektu jsem si moc nevšimla, je takový nenápadný a spíše uklidňující, než studící. Díky bohu za to! Neznám nic horšího, než peprmintové krémy, které nanesete na pokožku a rázem je vám taková zima, že si přes ně ještě musíte nanést nejlépe hřejivou koňskou mastičku, aby vám neodpadly zmrzlé nohy. Třeba právě taková zelená péče na pleť Urban Veda z dubnového LoveLula boxu studí tak strašně, že ji prostě nedávám. Peeling i mýdlo na obličej smývám vroucí vodou, abych dostala do tváří zase teplo, krém pak nanáším v tenké vrstvě nejlépe během teplejších dnů a rozhodně ne kolem očí. Chladivý efekt není vždycky to pravé ořechové. Mnohem lepší je uklidňující účinek, který Balzám po holení od Sportique rozhodně má.


Už tedy víme, že je balzám jemňoučký a zklidňuje pokožku. Rychle se vstřebává a nemastí. Přijde mi, že pomáhá i proti zarůstání chloupků a rychlejšímu uzdravování mých roznípaných nohou (což se dá přes zimu dobře skrývat, ale přes léto vypadám, jak kdybych se pravidelně brodila malinami a ostružinami). Za mě tedy rozhodně ano. Neurazí pány, potěší dámy. Zjemní pokožku, zabrání její nečekané a nechtěné červenoflíčkaté reakci. Má prostě všechno, co od péče po holení požadujete.

Balzám po holení seženete v eshopu Sportique.



Komentáře