Mandlová pohádka na pleť


Weleda a já, to je učiněná pohádka. Já, platonicky zamilovaná do Weledy, jsem si v obchodech často prohlížela ty barevné krabičky, pročítala oslavné recenze a prohlížela si peněženku, jestli už mám dost peněz na občasný sprchový gel nebo pleťový krém. Když mi Weleda nabídla před nějakou dobou spolupráci, byl to stejný pocit, jako když vás vaše platonická láska pozve na rande. Jak to ale u platonických lásek bývá, riziko neúspěchu je poměrně veliké. Vysníte si prince na bílém koni s pronikavýma očima, ale místo něj se z lásky na piedestalu vyklube podivné smítko vlastností, se kterými nechcete mít nic společného. Nebo se naopak může stát to, že se do sebe zamilujete, postupně se scházíte víc a víc, zařadíte se do svého běžného života a vzájemnými účinky oba zkrásníte. To druhé je můj případ s Weledou.

Jednou z prvních věcí, kterou jsem před lety vyzkoušela, byl pleťový krém. Koupila jsem si ho se slevovým kuponem z DMka a měla strach, aby se mi cestou domů nerozplynul. Mandlová řada na pleť Weleda je totiž barevná jako první jarní den, jako večerní červánky a heboučká cukrová vata. Stejně heboučký je i samotný krém. Nedávno mi přišel druhý testovací balíček od Weledy a v něm znovu péče o pleť. Mandlový pleťový krém na citlivou pokožku jsem hned postavila na poličku a dala se do pořádného zkoumání a testování.


Nedávno jsem vám psala o své citlivé pleti. Konečně jsem se smířila s tím, že je můj ksichtík citlivý a je třeba dávat pozor, co na něj dávám. Pleťové krémy od Weledy jsou podle mě jedny z nejlepších, které můžete na citlivou pleť dát (alespoň tu mojí). Jsou tak jemné a lehoučké, ale zároveň silně hydratační, že budete nadšeně áchat. Miluju mandle a marcipán a proto mě mandlová řada mě potěšila svou vůní. Tedy, pokud se soustředíte a tu vůni dokážete vyčuchat, protože navoněné jsou tyto produkty hrozně málo. Někdy se musím hodně soustředit, abych tu nádhernou vůni marcipánu vůbec ucítila. Přemýšlela jsem, jestli tuhle slabou vůni zařadit mezi negativa krému, ale pak jsem si uvědomila, že čím méně parfemace a přidaných vonítek, tím je to vlastně lépe, tak to konstatuji spíš s neutrálním výrazem. Krém voní velice slabě, při rozetření na pleti se trochu rozvoní a to je ten moment, který miluju ze všeho nejvíc, protože ta jemná vůně je hrozně krásná.

U některých pleťových krémů se mi stává, že se nesnesou s některými makeupy (třeba u pěnového od Alverde je to někdy docela boj, každopádně makeup sám o sobě je výživný dost a nehodlám ho přestat milovat). Tento krém se do pokožky krásně vsákne a žádnou reakční vrstvu na obličeji nenechávám, takže není problém na něj pak navrstvit ještě okrasnou fasádu. To mi připomíná, že jsem dneska viděla slečnu, mohlo jí být tak 14, která měla takovou vrstvu makeupu, až jsem na ní vyděšeně zírala. Proč, říkám si? Pleť měla na první pohled krásnou a bez pupínků, to člověk pozná i přes makeup. Nu nic.


Dneska jsem se viditelně dobře vyspinkala, že jsem v recenzování tak pochvalná a nadšená. Měla jsem totiž cukrové a mandlové sny. Jsem příznivcem Weleďáckých mandlových výrobků a mám radost, že vám o nich můžu říct. Patří mezi jednu z mála kosmetických řad, kterou mám ráda skoro celou. Krém můžu doporučit všem s citlivou pletí, kteří hledají něco jemného, co nebude pokožku zbytečně zatěžovat. Lze ho použít jako denní i noční s tím, že se při aplikaci v noci nebudím ráno s vysušenou pletí, ba naopak. Lze jej použít i jako podkladový pod makeup. Prostě bezva, ne?



Komentáře

  1. Určitě krém vypadá dobře :) a rozhodně bych ráda něco od weledy vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. No, zní to skvěle. Já od Weledy ještě nic nevyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to napsala o lásce! A krém musí být skvělý! Už jsem na něj v drogerii koukala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lucí ♥ Teď jsem koukala, že na něj měli nějakou slevu, třeba se ti poštěstí ho sehnat levněji :)

      Vymazat
  4. To je náhoda, zrovna jsem na něj taky psala recenzi a do puntíku s tebou souhlasím! :) Je prostě perfektní a vůbec celá mandlová řada se podle mě povedla :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Martinko, mendlová řada je prostě pohádka ♥

      Vymazat
  5. Skusala si aj hydratacnu verziu?

    OdpovědětVymazat
  6. TIež mám doma ešte tuto radu, bola celkom fajn :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥