Mandlový hydratační krém Weleda


Neumím německy. Vyhazuju krabičky od produktů hned, co je začnu používat. Když si dáte dvě a dvě dohromady, vyjde vám zmatená Primadonnka, snažící se rozlousknout slovíčko Fruchtutigunghugel. Jestli mi něco na Weledě vadí, tak je to právě to nepočeštěné názvosloví na lahvičkách a tubičkách (ale dělejte extra českou přelepku na každý krém, že). Čím víc jsem bloggerka a čím víc mám doma rozdělaných produktů, tím je pro mě těžší si zapamatovat, na co který je (zvlášť, když to jsou třeba krémy na obličej, které momentálně používám 4. A 3 oleje. A 6 odličovacích přípravků...). Samozřejmě, že by pomohlo, kdybych ty krabičky nevyhazovala, že. Naštěstí mi zůstávají alespoň fotografie, podle kterých pak poznávám, co k čemu patří. Životní útrapy bjůty blogerky...

Na začátku měsíce jsem vám představila Mandlový pleťový krém na citlivou pokožku. Dnes si popovídáme o její sestřičce, která se jmenuje Mandlový hydratační krém Weleda. Aby to bylo o něco zábavnější a abych vám pomohla se mezi těmito dvěma rozhodnout, bude v dnešním příspěvku hodně srovnávání. Na začátek ale začnu obecnou charakteristikou krému.

Krém voní jako marcipán. Už jen kvůli té vůni ho hrozněmoc miluju. Je jemný, krémový, lehký a ani mi nepřijde moc hutný. Hydratuje naprosto skvěle a není ho potřeba tolik, jako jiných krémů. Stává se mi, že si dávám moc velké množství a přebytek z obličeje pak putuje nejen na dekolt, ale třeba i na nohy. Vstřebává se rychle a je vhodný jako denní i noční i jako základ pod makeup. Skvělý pro citlivou pleť. Ta má je citlivá a smíšená se sklony k suchosti, takže vítám takové krémy, které jsou výživné, ale nemastí a nepřemašťují pleť. Zároveň ale chci, aby účinek vydržel celou noc a po dalším namazání i celý den. Dobrý krém na pleť je podle mě ten, o kterém skoro nevíte, že ho máte a který můžete sem tam vynechat. Jo, přesně tak. Když jednou vynechám a nic se neděje, když večer třeba zapomenu a ráno je moje pleť krásná a není vysušená jak pařez, tak poznám, že krém opravdu funguje a pomáhá pleti k přirozené regeneraci. Takový tenhle hydratační krém je.


Mám-li tyhle dva skvělé krémy srovnat, musím začít vůní. Přijde mi, že hydratační voní o něco intenzivněji a sladšeji po marcipánu. I když to se mi možná může jen zdát. Mám teď každý krém na jedné ruce a zmateně čuchám. A nevím. Čeho jsem si ale všimla je struktura. Hydratační krém je jemnější, krém na citlivou pleť o něco hutnější. Hydratační se tak - dle mého pozorování - hodí třeba na léto, zatímco krém na citlivou pleť svou hutnější konzistencí na chladnější dny. S tou vůní to beru zpátky, teď mi přijde, že zase víc voní krém na citlivou pleť. Oba voní krásně, tečka. Jediný rozdíl, na který jsem byla schopná přijít, je tedy ve struktuře. 
Hydratační - jemnější a "tekutější"
Pro citlivou pleť - hutnější


Co se účinků týče, oba krémy jsou skvělé a žádné velké (a vlastně ani malé) rozdíly nepozoruji. Na večer sahám po hydratačním, ráno pak častěji po tom pro citlivou pleť. Nemůžu říct, že bych měla svého favorita, i když se teď během chladnějších dnů přikláním spíš k tomu pro citlivou pleť. Věřím ale, že jakmile vykouknou první sněženky a ptáčci přiletí z teplých krajů, budu cítit potřebu po hydratační verzi.

Znáte mandlové krémy na pleť od Weledy? Který je váš oblíbenější?



Komentáře

  1. Mám je oba a oba je miluju :) Přijdou mi hodně podobné, skoro až nerozeznatelné. Pro mou citlivou pleť prostě balada :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je tak vnímám, jsou si hodně podobné, našla jsem jen drobné rozdíly, jinak je oba miluju stejně jako ty :)

      Vymazat
  2. Krémy poznám, ale nemám je. Marcipánová vůně může být fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥