Přírodní šampon z drogérky - Alterra


Procházela jsem se jednou po Rossmannovi a tu jsem zahlédla regál se šampony, který patří k mým nejoblíbenějším. Hrozně ráda si myju vlasy a kdyby to šlo, klidně bych to zvládala dvakrát denně (ale má snaha je přesně opačná - co nejvíc dobu mytí oddálit). Své oblíbené šampony už mám, ale stejně mi to nedalo a pořídila jsem si šampon privátní značky přírodní kosmetiky Alterra, kterou má Rossmann v nabídce (stejně jako má DM svoje Alverde). I co, říkala jsem si, jsem přece bjůtyblogerka a tohle není hřích, ale nutnost! Vysvětlujte to pak mojí peněžence, že.


Miluju mandle (takové pražené v troubě posolené MŇAM) a ještě víc miluju marcipán. Když jsem viděla, že šampon obsahuje jojobu a bio mandle, volba byla jasná. Doufala jsem, že bude krásně vonět a najdu svého levného šamponového favorita na takové to obyč domácí mytí. Hned u té vůně jsem se zklamala, protože mandle to nejsou ani omylem. Vůbec ani netuším, co by to mohlo vlastně být. Je to takové nasládlé a nažloutlé. Vůně není nepříjemná, ale taky mi nepřijde moc přírodní. Mandle bych tam hledala marně.


Šampon sám o sobě je takový průměr, nebála bych se ho přirovnat k jeho konkurenčnímu zástupci na poli drogérkové přírodní kosmetiky Alverde (ale samozřejmě záleží kus od kusu). Není hrozný, docela dobře umyje (při smývání olejů nutno umýt minimálně třikrát v závislosti na naolejované hlavě), nesvědí po něm hlava (velké plus), takže vlastně vychází dobře, ale něco na něm chybí. Taková ta jiskřička, která by mě k regálu s Alterrou přitáhla i příště. Pění docela obstojně a konzistencí je takový jemný. Vlasy po něm "drhnou a vržou", což je v tomto případě dobrá věc - neobaluje je silikony, ale opravdu je vyčistí.


Alterra šampon sensitiv je určitě vhodný pro citlivou pokožku hlavy, vždyť i ta moje je citlivá. Pro mě je to spíš levnější doplněk třeba k Urtekramu nebo jiným přírodním šamponům. Není špatný, ale není ani úplně skvělý a nemám v plánu si ho pořizovat znovu. Nebo možná jeho jinou verzi, pokud mě zase chytne zvědavá nálada.




Komentáře

  1. Chtěla jsem si jej koupit, ale nepřenesla jsem přes můj nos tu jeho parfemaci. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥