Bio kokos od Saloos - Vanilka


Poprvé jsem se se Saloosem setkala před dávnými lety pod Vánočním stromečkem, kde na mě čekal neskutečně voňavý kokosový olej s čokoládovou vůní. Tak nádhernou vůni jsem do té doby snad nikdy necítila. Teď mě to ani nepřekvapuje, přírodní kosmetika prostě voní jinak - živě, opravdově, nefalšovaně. Byla jsem jím tak unešená, že jsem si ho nikdy nepřestala kupovat a čas od času si udělám radost a dopřeju si několikatýdenní čokoládovou seanci. Někdy mě ale popadnou jiné chutě, takže se pak odvážně pouštím do nových galaxií, vesmírů a objevů na poli kosmetickém. Jaká je má druhá volba po čokoládě? Vanilka! Dnešní povídání bude hodně nadšené, protože si představíme jeden z mých dlouhodobě nejoblíbenějších produktů - Bio kokosová péče - Vanilka od Saloos



Že miluju kokosový olej není žádné tajemství. Miluju ho v jeho čisté verzi, která se dá i papat a krásně kůži provoní a promastí. Když jsem zkoušela čistý kokosový olej od Soaphorie, docela jsem se zklamala. Vůně kokosu tam nebyla a i pocit na kůži byl jiný. Saloos naštěstí drží všechny znaky kokosového oleje, které miluju. Mazání je nádherně voňavé. Kombinace kokos + vanilka musí rozněžnit snad každé podzimními přízemními mrazíky zmrzlé srdíčko. Je to taková jemná a svěží vůně, která se hodí po celý rok. Mazání je mastné, výživné a skvělé na celé tělo (v popisku se dočteme, že lze použít i na pleť, na stránkách Saloosu ho zase doporučují na vlasy. Nezkoušela jsem ho ani na obličej, ani na vlásky, mažu si s ním hlavně pokožku těla). V poslední době jsem si ho zamilovala po holení nohou na zklidnění. Je skvělý na suchá místa, pro masírování, na zahřátí po koupeli (olej sám nehřeje, ale zahřeje vás blaho té vůně) a prostě na všechno. Tenhle produkt patří k mým jednoznačně nejoblíbenějším na celém kosmetickém trhu.


Kokosový olej je v chladu tuhý a v teplejších teplotách tekutý. Nejlépe se mi s ním pracuje, když je tak napůl. Z pod víčka na mě vždycky dýchne krásná kombinace kokosu s jemnou vanilkou. Jedinou negativní vlastností, která se týká balení, je to, že se nápis na víčku celkem brzy smaže.


Kdo ještě nikdy nevyzkoušel nic z Bio kokosové péče od Saloos, ten přichází o neskutečný mazací a hlavně voňavý zážitek. Osobně si myslím, že tohle je must have každého kosmetického nadšence (a zvlášť, pokud ujíždíte na olejích tak jako já). Skvělá péče o pokožku, oleje stačí málo k promazání celého těla, vydrží dlouho a po milionté - ta vůně! ♥




Komentáře

  1. Musí božsky vonět. Saloos je skvělá značka, já ji znám od své maminky a babičky. Hlavně oleje, ty jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla verzi čokoláda a byl naprosto super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej ten vyzera paradne, mala by som ho nieedy vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám právě tento produkt v čokoládové verzi a nemůžu si ho vynachválit ♥ Do budoucna bych ráda vyzkoušela i vanilkovou verzi, protože vanilku miluju. Nejčastěji tento kokosový olej používám právě na podzim a v zimě. Je to skvělé voňavé rozmazlování a na druhý den je moc tělo krásně jemné.

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
  5. Čokoládový kokosák od Saloosu byla taky moje úplne první zkušenost s přírodní kosmetikou! Je to tak 10-15 let zpátky, tehdy mi ho mamka nadělila k Vánocům. Jenže já ještě netušila, co to nějaký kokosový olej je a že při určité teplotě začíná tát. Když mi roztál, koukala jsem na něj dost zmateně a nakonec jsem usoudila, že se asi zkazil a vyhodila jsem ho! Taková škoda! :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥