(ne)zdravé boty do roboty

Blížil se konec září. Letní botičky jsem už pomalu začala ukládat k zimnímu spánku, když tu se najednou udělaly poslední krásné horké dny. Jako správná rozmarná holka mám sandálků hned několik, ale nosím samozřejmě jenom ty jedny nejoblíbenější. I řekla jsem si, že jindy už šance nebude a nazula jsem sandálky na platformě, které jsem neměla celé léto na sobě. Byly tak napůl pohodlné a byly před koncem životnosti. Naposledy s nimi udělám parádu, řekla jsem si. Vesele jsem si vykračovala do práce. Měla jsem ráno ještě nějaké pobíhání. Naplánovala jsem si přesně cestu ke každému bodu mé ranní výpravy. Jdu a jdu, když tu najednou ucítím lupnutí a povolení. Zpozorním a podívám se na sandálky. Pásek, který držel kotník, se začal uvolňovat a utrhávat od platformy. To vydrží, říkala jsem si. V práci mám střevíčky, do kterých se pak přezuju. Po dalších deseti krocích se pásek utrhl úplně a na jedné noze mi zbyla jen platforma na šňůrce.

Pomoc! Zdravotní obuv jako záchrana

Jednou z největších výhod oblasti, kde pracuju, jsou dobře situované obchody. Co čert nechtěl, příhoda s botou se mi stala jen pár metrů od obchodu, kde prodávají zdravotní obuv. Už jsem v tom obchodě byla několikrát s kolegyněmi okukovat všechny ty botičky. Ráda se parádím, ale čím dál tím víc zjišťuji, že krása bolí a zdraví je přednější. Záda mám kulatá od sezení u počítače, klenba nohou se mi zplošťuje či co, protože nosím špatné boty. Často se nám s holkama v práci stává, že přijdeme do práce a navzájem si ukazujeme nové puchýře, ztvrdlou kůži a bolavé nohy. Hlavně dámská letní obuv je poměrně hrozná věc. Člověk pak touží po dvou věcech - měkoučkých bačkůrkách na přezutí a měkoučkých botách, ve kterých by mohl odejít domů.

Abych vám ale dořekla celý příběh - vběhla jsem do toho obchůdku, kde je zdravotní obuv dámská jejich specialitou, a se zoufalým výrazem ve tváři jsem pronesla "Potřebuju boty." Prodavačka na mě nejdřív zmateně zírala, ale pak jsem se dala do vysvětlování své situace a názorného předvádění polorozpadlého sandálku. Paní zkoukla mou nohu kvůli šířce bot a začala mi ukazovat, co mají. Vybrala jsem si takové elegantní tenisky, které jsou měkoučké jako pelíšek, kožené a doufám, že mi vydrží do sta. Vesele jsem v nich pak odešla do práce, ale nedošlo mi, že nová kůže a bosá noha jsou špatná kombinace. Během dne se mi udělaly asi největší puchýře na patách, které jsem za celý svůj život měla (taky jsem si mohla koupit ponožky, ale jsem trubka). Po zahojení puchýřů jsem nosila boty vesele dál.

Zdravotní obuv od Ježíška?

Teď, když jsem zase vytáhla zimní kozačky (taky byl u vás dneska sníh?) se mi trochu ulevilo, protože zimní boty mám mnohem kvalitnější, s dobrými vložkami a pohodlnější. Soustředím svou pozornost teď hlavně na přezůvky na doma a do práce. Bude Ježíšek a pod stromečkem bych letos ráda viděla nějakou zdravotní obuv ve stylu bačkůrek. 
Zdravotní obuv dámská
Zdravotních botiček je internet plný. Můj nejnovější oblíbený trik spočívá v tom, že si ve zdravé obuvi boty vyzkouším a následně si je objednám přes internet, kde bývají levnější (tedy když se mi zrovna bota nerozpadne na noze a jedná se o akutní stav). Narazila jsem na spoustu různých variací a barev. Nejvíc mě zaujaly ty růžové s pružinkou, které vypadají sice neuvěřitelně, ale musí to být jako chodit bosá po mechu (teda pokud tak chodíte rádi, já to jako malá milovala). 
Zdravotní obuv
Reálnější, které si asi pořídím, jsou ty druhé, obláčkově modré, které se mi hrozně líbí. Tuhle barvičku miluju, ve spojení s bílou mi připomíná jarní ráno a věřím, že bych se pak pořád koukala na nohy a obdivovala nové bačkůrky. Uvidíme, co nakonec najdu pod stromečkem. 


Co vy a zdravotní obuv? Řešíte kvalitu botiček? 




Komentáře

  1. Bota je důležitá aby byla kvalitní, jenomže obchody s obuví nás téměř vždy svedou koupit si ty co vypadají krásně navenek, jsou levnější oproti zdravotním ale zase nejsou příliš dobré pro naši nohu. Já mám dobře vyklenutou klenbu ale zase trpím na tvrdé paty, zřejmě po mamce, to je hold neštěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, Terezko, že v "normálním" obchodu se pohodlné boty ani neprodávají :D Čím jsem starší, tím dávám na kvalitu přednost před kvantitou (taky člověk pracuje a má na dobré boty víc peněz) a na doma jedině zdravotní barkůrky :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥