Papkání pro pokožku - Weleda Skin Food


Dneska je takové divné ráno. Nějak se nemůžu rozkoukat, moje okamžitá inteligence je někde pod hranicí normálu a já koukám na nepopsaný bílý textový editor (velmi poetické) a v hlavě mi nic nenaskakuje, žádná spásná myšlenka, ani ťuk. To by nebyl ani takový problém, ale zaboha si nemůžu vzpomenout, jaký tem Skin Food, o kterém vám chci dneska psát, vlastně je. Mám ho před sebou, obracím v rukou už poloprázdnou kovovou tubičku (nejdřív jsem napsala hliněnou, než mi došlo, že obal rozhodně není vyrobené z hlíny) a přemýšlím, jak začít. Asi tím, že to není úplné musthave, nepatří k takovému tomu proudu "to musím mít hned". Jakmile ho ale máte, už ve vaší domácnosti zůstane a nebudete ho chtít měnit. Proč? K tomu se dostanu.

Univerzální krém na všechno? To přeci nemůže existovat, říkala jsem si. Skin Food obsahuje kombinaci výtažků s heřmánku, měsíčku a violky trojbarevné v kombinaci s oleji a včelím voskem. Má být vhodný úplně na všechno! Na pleť, na pokožku celého těla, ruce, nohy, rty, nehty... Nevím, proč jsem si až doteď myslela, že je možné ho použít i na vlasy. Nikde tuhle informaci napsanou nevidím a nevím, jak jsem na ní přišla. Zkoušel ho někdo z vás jako masku na vlasy?


Skin food od Weledy slaví společně se značkou 90 let. To už je úctyhodný dědeček! Něco na tom věku musí být. Takhle dlouho se žádný špatný produkt na trhu udržet nemůže. Skin food je z mého pohledu hrozně nenápadný krém. Je hutnější a vydatnější, než jiné krémy, má takovou velmi specifickou vůni (citronová poleva s oříšky?), je mastný a nažloutlý. Do pokožky se vstřebává strašně rychle, kůže ho úplně sosá (no bodejť, když je to papání pro kůži). Proč je ale lepší, než jiné krémy? 

Na začátku používání jsem s ním pravidelně mazala večer ruce a nohy. Párkrát jsem ho zkusila na pleť a když jsem byla hoooodně líná vstát a jít si pro balzám, tak jsem si "otřela" prsty i o rty. Vždycky čekám, že se po kosmetice stane zázrak. Že se probudím a do druhého dne budu mít pleť bez pupínků "od čokolády". Že budu mít do rána úplně hebké nohy. Že budu mít suché ruce do vteřiny zase bez šupinek. Jsem totiž netrpělivá a věřím na zázraky. Když jsem tedy žádný absolutní zázrak po Skin food nepozorovala, odložila jsem ho na chvilku stranou a používala ty své běžné obyč krémy.

Během toho deštivého říjnového období se mi absolutně vysušily ruce a popraskaly mi dokonce špičky prstů. Na suchou pokožku rukou trpím hodně, stává se mi to třeba na dovolených, kdy se změní voda a já místo obdivování památek lítám po drogérkách a sháním nějaký hutný krém. Musím říct, že v takovou chvíli nepomáhá skoro nic. V záchvatu čirého zoufalství jsem jako první běžela pro Indulonu (která už vůbec není hliníková, jako bývala dřív). Vzala jsem si nějakou s olivovým olejem či čím a k mému šoku vůbec nemá takovou tu typickou indulonovou strukturu ani vůni jako dřív (takovkou tu hutnou a pekelně mastnou, po které se vám ruce hojily skoro před očima). A v tu chvíli jsem si zase vzpomněla na Skin food. Začala jsem si s ním mazat ruce a za tři dny bylo po suchosti.

Přesně toto je ten moment, kdy se vám Skin food hodí. Může ležet třeba měsíc zaprášený v koutku, ale pak najednou potřebujete výživný krém, na který jiné nestačí. Rozhodně si myslím, že patří do každé domácnosti. Podobně to mám třeba s Vincentkou (to byl boj, než jsem se jí naučila pít). Měsíce si na ní nevzpomenu, ale pak přijde podzim, chřipčičky a já jí sosám po deckách, protože je to lék. V tu pravou chvíli mi pomáhá od nachlazení, bolesti v krku, ale i při nevolnostech a podobně. Skin food je takový skromný krém, který má hojivé vlastnosti a pokožce dělá moc dobře. 


Jedinou vadou je pro mě protáčející se víčko. Hliníková tubička se vlivem používání zdeformuje a tohle velké víčko se pak protáčí při uzavírání. A vlastně i vůni bych si uměla představit jinou (hlasuju pro kokos, vanilku nebo čokoládu). Vůbec bych chtěla mít všechno z čokolády :D Bylinková vůně ale ke Skin food patří a měnit by jí bylo hloupé.


Jaké jsou vaše zkušenosti s univerzálními krémy?




Komentáře

  1. Já moc univerzálním produktům nevěřím, ale tenhle krém mě celkem zaujal.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky univerzálním věcem moc nevěřím, o to víc jsem byla ze skin food překvapená :)

      Vymazat
  2. Skin food je jeden z mála výrobků od Weledy, který mi moc nesedl. V první řadě mi dost vadila vůně (cítila jsem z toho něco jako spálenou pneumatiku :D), takže taky hlasuju pro vanilku a kokos :D Když jsem ho zkusila dát na ekzém, tak mě štípal, ale to všechny krémy, které mají parfemaci, teď už to vím.

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? S vůní ti rozumím, je taková zvláštní, taky jsem si na ní musela zvykat a hledat, co mi to vlastně připomíná :D Na ekzém jsem ho nezkoušela, ale věřím, že na ten je potřeba opravdu něco jemného a speciálního, což tohle nebude.

      Vymazat
  3. Drahokam Weledy :-) momentálně ho používám na řasy a je to pecka. Jsou pevnější, silnější a trošku povyrostly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na řasy? Tyjo, to by mě asi ani nenapadlo! Nepálí tě z něj ale oči? Na co ještě ho používáš?

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥