Ahoj roku 2017! Kosmetické závěry a předsevzetí ♥

Zdroj

Prosímvás, nevíte někdo, kam se poděl rok 2016? Někam se mi zatoulal a nestihla jsem se s ním ani pořádně přivítat. Utekl mi tak rychle, proklouzl mezi prsty a už je fuč. Byl to těžký rok, který mě naučil obrovské trpělivosti a tomu, že čekání opravdu růže přináší. Učila jsem se nebýt zbrklá, nebrat si spoustu věcí osobně (i těch, které byly osobně myšlené a mířily přímo do bolavého místečka). Učila jsem se být velkorysá a odpouštět. Do nového roku vstupuji bez hněvu, bez nevyřízených účtů, unavená, ale spokojená. Rok 2016, ač byl krásný, byl jako plavat v moři s občasnými nádechy nad hladinou (a to nejsem moc dobrý plavec a moře se bojím). Zažila jsem spoustu krásných chvil, které bych neměnila nikdy v životě. Byl to hrozně náročný rok a poslední měsíce jsem se sotva plahočila ode dne ke dni. 

Od nového sedmičkového roku si slibuji více odpočívání, cestování a dělání toho, co mám ráda. Vždyť ono se to nezblázní! Nebudu se přetahovat, všechny nemoci budu poctivě léčit a nebudu se vztekat kvůli srážkám s hloupými lidmi. Těším se, co všechno mi dvatisícesedumnáctka přinese. Mám pár prchlivých plánů a se zbytkem se nechám překvapit. 

Ráda si dávám předsevzetí, která pak ale nikdy nedodržím. Z těch loňských se mi povedlo jen "být víc asertivní". Nenaučila jsem se země, města ani ulice (někdy je to hloupé, když netušíte pomalu ani ulici, kde pracujete), tak se radši smířím s tím, že mi zemák prostě nejde a mozkovou kapacitu věnuji jiným věcem (třeba rtěnkám). Na příští rok si totiž dávám jednoznačné kosmetické předsevzetí: Zatočím se rtěnkami! Kupím je doma na hromádce a spíš se na ně jen zálibně dívám, než že bych je opravdu používala. Pro letošek jsem vybrala těchto 5 favoritů, které bych ráda vypotřebovala. Zároveň vstupuji do nového roku s kosmetickou (a vůbec nakupovací) stopkou. Ježíšek byl ke mě štědrý, takže dokud nespotřebuji zásoby, budu šetřit svou peněženku. 


Co vy a rok 2016? Zamával s vámi? Co bylo to nejkrásnější a nejtěžší, čím jste si prošli? A jaká jsou vaše předsevzetí do nového roku 2017?




Komentáře

  1. Přestat se vztekat kvůli srážkám s hloupými lidmi! To je to, co bych se měla v tomto roce naučit. Přeji ti do nového roku jen to nejlepší a plno blogových radostí :)

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
  2. Já si předsevzetí raději nedávám. Každopádně doufám, že bude rok 2017 lepší než ten předešlý :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si předsevzetí nedávám, stejně bych ho nedodržela. Jinak držím palce při kosmetické stopce, taky bych měla nejdřív spotřebovat své zásoby. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Predsavzatia si nedávam, ale skvelý článok! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně že jsi to všechno zvládla a teď jsi ok. Mě letos čeká těžké období, čeká mě maturita a vstup do nového životního období. Začnu chodit do práce a zkrátka mě čeká postavit se na vlastní nohy. Ač si to člověk představuje růžově, vím že to nebude úplně jednoduché ale vždycky je třeba si říct, když nejde o život, tak jde o h***o.

    OdpovědětVymazat
  6. Veľa šťastia s predsavzatiami a s tým kozmetickým predsavzatím, nech nám tu stále pribúda od teba viac recenzií :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥