Anglická dovča

Je mi jasné, že v poslední době trápila blogosféru řada nezodpovězených otázek. Kam se poděla Primadonnka? Co s ní je? Proč nepublikuje žádné články? Detektivními schopnostmi jste si mohli dát dvě a dvě dohromady. Nápovědou mohly být články Nesnáším VelikonoceJarní únava aneb Jsem na pár facek. Samozřejmě, že jsem měla tuhle strategii dááávno vymyšlenou, není to jen šťastná shoda náhodných článků :D

Protože nesnáším Velikonoce, snažím se každoročně unikat ze spárů pomlázek někam do zahraničí. Od loňského roku jsem Velikonocům trochu odpustila, protože je volno i v pátek! Vzít si celý týden dovču se proto nabízelo jako na dlani. Pro letošek jsem se rozhodla využít kamarádů, kteří bydlí v Anglii, podívat se na oblíbená i neznámá místa a trochu si zacestovat. Odjížděla jsem unavená, s tikem v oku a potřebou si odpočinout, i když jsem nevěděla, od čeho přesně. Samozřejmě, že od práce, od koníčků, od všeho. Během choulení se do pěti vrstev a schováváním se před deštěm a lezavým větrem mi došlo, že jsem si potřebovala odpočinout hlavně sama od sebe...

Celou dovču jsem nenosila makeup. Dokonce jsem si s sebou ani žádná malovátka nebrala. (Kromě jednoho máslíčka v tužce od Astoru a lesku na rty od Alverde. Ani jedno jsem nepoužila.) Chodila jsem v jednom oblečení, i když bylo špinavé. Jeden svetr jsem dokonce nosila i na spaní, když mi byla zima. Nemusela jsem řešit vůbec nic, jen jak se dostat z jednoho místa na druhé. Moc jsem toho nenaspala, najezdila se spoustu hodin vlaky a autobusy a domů jsem se vrátila pěkně vyřízená. A stálo to za to! Byl to skvělý restart.

Za vaši trpělivost vás odměním fotkami, které jsem pořídila. Měla jsem s sebou foťák, ale vůbec jsem ho nepoužila. Všechno jsem cvakala telefonem, protože se mi vůbec fotit nechtělo. Poznáte z fotek, kde všude jsem byla?













Pomaličku se zase zařazuji do "výrobního/pracovního procesu" a doháním všechno, co jsem nějakou dobu opomíjela (výrazně mrkám na nenapsané recenze, které mě tu straší). Mějte se mnou trpělivost, všechno bude! Ale nejdůležitější je klid na dušičce, odpočívání a sluníčko :)



Komentáře