Hyaluronové sérum od Saloos


Musím říct, že už několik měsíců zkoumám, jaké je Hyaluronové sérum od Saloos a pořád si ještě nejsem jistá. Stejně tak zkoumám, jak se vlastně píše a ne a ne si tu správnou variantu zapamatovat (hyalauro? hylauro?). Nemůžu říct, že bych z něj byla zklamaná, ale ani nejsem moc nadšená. Ja to takový neviditelný produkt, který na první pohled neslízne všechnu smetanu a vlastně si ho vůbec nevšimnete až do chvíle, kdy ho na chvíli přestanete používat a pleť se zlobí, opupínkujete se a říkáte si, co se to děje? Pak sérum zase zařadíte do běžné denní rutiny a za chvíli je pleť zase krásná...

Na začátku jsem byla ze séra rozpačitá, protože jsem nevěděla, jestli vůbec něco dělá. Nemám s podkladovými séry žádnou zkušenost, takže ho nemůžu moc s ničím porovnávat. Zkusím se v dnešní recenzi zamyslet, shrnout všechny body, které mě napadnou a dobrat se k nějakému výsledku, který by vám mohl být užitečný.


Hyaluronové sérum je rozhodně zajímavý produkt a věřím, že sto žen bude mít sto různých zkušeností. Co obsahuje a k čemu je dobré? Sérum je složené ze dvou druhů kyseliny hyaluronové - 100% nízkomolekulární kyseliny hyaluronové, která má na pokožku dlouhodobé účinky a 100% vysokomolekulární kyseliny hyaluronové, která naopak přináší okamžité účinky, jako je hydratace nebo vyhlazující efekt. Sérum působí proti vráskám a dokáže také minimalizovat drobné jizvičky. Jedná se o přírodní kosmetiku, která nese certifikát CPK, díky kterému je vhodná i pro citlivou pleť. Hyaluronové sérum od Saloos je podkladové sérum pro ranní i večerní péči a při dlouhodobému používání slibuje zmírnění projevů stárnutí. Celkově pečuje o pokožku a pomáhá zachovávat její mladistvý vzhled.


Sérum je průhledné, jemné a gelovité. Necítím z něj žádnou vůni. Roztírá se hezky a jemně. Pleť citelně stáhne (ale ne tak, jako to třeba dělají masky z jílu, jen poznáte, že máte na pleti produkt, který jí vypíná). Překvapilo mě, že to cítím i na tom svém bejbyfejsu, i když ani já nemládnu, žejo. Sérum se rychle vpíjí, ale vyplatilo se mi chvilku počkat, než začnu aplikovat další péči. S některými krémy se totiž sérum od Saloos nemá úplně rádo. Nanáším ráno a večer. Hlavně u té mé ranní rutiny hraje každá vteřina velkou roli, takže na nějaké zdlouhavé čekání nemám moc času. Když ale nenechám, aby se sérum dostatečně vstřebalo, s další péčí hrudkovatí. Stávalo se mi to spíš s mastnějšími a gelovými krémy. "Klasické" normální jsou úplně v poho. Takže rada pro ty, kteří plánují sérum vyzkoušet - dejte mu čas a nechte ho pořádně vstřebat. A nemluvím o deseti minutách čekání, takové tři jsou ideál.


Na pleti nezanechává sérum žádný film nebo nepříjemnou či mastnou vrstvu. Je poznat, že ho na pleti máte, ale není to nic, co bych vnímala jako nepříjemné. Po delším používání někdy dokonce zapomenu v ranním spěchu a stresu nanést ještě krém a přeskakuji rovnou na makeup. Zrovna dneska se mi to stalo. Máznu sérum, mezitím se oblékám, následně nahodím makeup a při pudrování mi dojde, že jsem zapomněla na krém, ale nemám nijak vysušenou pleť, která se většinou po ránu znatelně hlásí usilovným táhnutím. Hyaluronové sérum od Saloos není podkladový krém pod makeup, ale když na krém zapomenete, tak se nic neděje. S makeupy se ale taky úplně nesnese. S pěnovým od Alverde žmolkovatí asi nejvíc, jinak udělá občas takovou šupinku. Ale jak říkám, není to podkladový krém pod makeup a ani to po něm nemůžu chtít. A že jsem pako a zapomínám na krémy je moje hloupost. 


Sérum má rozhodně dlouhodobé účinky. Je to přesně ten produkt, o kterém nevíte, ale jakmile ho člověk přestane používat, hned vidí změnu. Mou pleť dělá hezčí, takovou stabilnější. Pozoruji, že se mi netvoří tak často pupínky, že pleť vypadá jemněji a není vysušená, neprahne po krémech tolik, jako když sérum nepoužívám, protože je sama o sobě docela dobře hydratovaná. Hlavně ta stabilita je něco, co bych ráda na séru vyzdvihla. Je to produkt, který vám udělá pleť hezkou a ještě ji takovou udrží.


Hyaluronové sérum od Saloos je rozhodně produkt, který stojí za vyzkoušení. Je příjemné a přírodní, takže se hodí i pro citlivou pleť. Nepálí a neštípá, dobře se vpíjí. Je potřeba mu dát chvilku na úplné vstřebání a následně nanést krém, olejíček či jinou požadovanou péči. Zajímalo by mě, co na něj říkáte vy, kteří jste ho už vyzkoušeli. Taky vám s gelovitějšími krémy hrudkovatěl? Třeba oční gelové krémy se s ním nemají moc rády. Jaký jste z něj měli pocit? Taky takový, že o něm vlastně nevíte, ale jakmile jste ho třeba týden nepoužívali, hned to bylo na pleti znát? Dejte mi vědět do komentářů :)

Společnosti Saloos moc děkuji za produkt k vyzkoušení a za to, že mi prakticky se vším, co vyzkouším, otevírá obzory do světa přírodní kosmetiky a kouzel, které bych od kosmetiky nikdy nečekala.



Komentáře