Obočí - Trendy 2017

Rok 2016 byl definitivně rokem nehtů a podivných lakovacích výtvorů. Rok 2017 je zase rokem obočí. Ani společenský ignorant, jako jsem já, neunikne těm podivným obočním trendům, které kolují internetem a vládnou instagramu. 

Za to, že máme obočí, jsme se letos přestali stydět. Už nám nevadí, že nám rostou husté "chlupy nad očima", naopak je to výhoda a holky se světlým nebo jemným obočím (nebo nedejbože takovou kombinací!) by se letos měly schovat pod peřinu a počkat do další sezóny, až bude v módě zase něco úplně jiného (pravděpodobně to, co letělo předloni). Nevím, kdo první si řekl "pojďme si s obočím hrát"! A tak se zrodil trend...

Na co je vlastně lidem to obočí? To je otázka, se kterou jsem si nikdy nelámala hlavu. Až když jsem začala běhat (už jsem byla letos jednou :D), tak jsem si všimla, že mi pot z čela nestéká díky obočí přímo do očí. Tuto skvělou novinu jsem hned oznamovala všem blízkým, které můj objev vůbec, ale vůbec nezajímal. Inu, když už tedy nepoužíváme obočí jako funkční část těla, je potřeba z něj udělat alespoň něco pro parádu. Protože čím hezčí obočí, tím větší úspěch v pracovním životě, osobním životě, duchovním životě a při hře Dostihy a sázky. 

Co všechno se dá s obočím dělat? Dobrá otázka, že? Vím, že se dá obočí učesat prstem, aby neodstávalo po probuzení na všechny strany. A když jsem v hodně dobrém rozpoložení, tak se dá taky jemně zvýraznit pudrem na obočí. Tím pro mě veškerá okrasa tohoto prostoru na obličeji končí. Asi proto nejsem hvězda instagramu, protože tam, kde já končím, to teprve všechno začíná.

Co tedy letos frčí?

Feather eyebrows
Věděli jste, že vaše obočí připomíná peříčko? Ne? Ani já ne. Ani nikdo jiný ne. Chtěli byste, aby vaše obočí připomínalo peříčko? Já ne...

Zdroj
Zdroj

Braided eyebrows
Copánkový obočí mě děsí. Dost. Proč bych něco takového chtěla mít? Na druhou stranu mě taky dost přitahuje, protože vypadá na první pohled nenápadně, ale na druhý zajímavě. Toto je asi jediný trend, který je možné nosit i během všedních dnů třeba do práce. Asi bych se s ním odvážila vyjít z domu. 

Zdroj

Glitter eyebrows
Třpytkyyy! Mám takové třpytkovaté tričko, které mi už dlouhé roky visí ve skříni a nemám to srdce ho vyhodit. Má na sobě tmavě modré třpytky. Ty třpytky nacházím úplně všude. Na jiném oblečení, v peněžence, v posteli, v botech, v očích, ve vlasech, v konverzacích... Třpytky jsou jiná životní dimenze. Třpytkové obočí je něco, co bych volila na karneval, když bych šla za vílu nebo za princeznu. Nebo jen tak, kdybych šla na karneval. Třpytky mám ráda, dělají život jednodušší a slouží jako krmivo pro jednorožce.

Zdroj

Squiggly eyebrows
Jsou věci, které ve světě nechápu, kterým nerozumím. Zlo, přetvářka, fakturace a čistá a hrubá mzda. Taky jízdní řády příměstských autobusů a logiku plánování opravy silnic a dálnic. A tohle. Tohle klikatý obočí je přeci omyl! Proč?

Zdroj
Tak já vám nevím. Jsem mimo já, nebo je mimo instagramový svět obočí? Proč se dějí některé věci? A co mě má vlastně těmito trendy inspirovat? Je to jen hezký obrázek, na který se mi dobře kouká, ale v praxi není k žádnému užitku? Co si o tom myslíte vy?

Zdroj



Komentáře

  1. Asi přesně co ty. Něco vypadá zajímavě, ale na ulici bych s ani jedním nevyšla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to prostě hezky jen na obrázku, jako umění, ne jako něco nositelného :D

      Vymazat
  2. Já zaregistrovala ta peříčka. Zkoušela jsem si udělat v obočí pěšinku a nešlo mi to. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěšinka v obočí mi taky teda nejde :D Ani jiná cool insta úprava :D

      Vymazat
  3. To je hrozný, trendy obočí mě nijak neberou. Pěšinka v obočí, to si musíš asi pěšinku vyholit nebo já nevím :-) asi budu radši zaostalá a pěšinku ani vlny mít nechci.

    OdpovědětVymazat
  4. ten předposlední jsem na IG viděla. No na ulici bych v tom asi nevyšlo a ani bych to na sobě nechtěla zkoušet :-) no jsem zvědavá, jaké trendy budou příští rok, teď jestli se těšit nebo obávat :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥