Suchý olej 100% Squalane od Saloos


Čas od času na mě ve schránce čeká balíček, který nečekám. Jedním z takových překvapení, které mi zlepšily den, byl balíček s novinkou od Saloos. Rozbalila jsem bublinkovou obálku a našla tam skleněnou lahvičku s bílou přelepkou - Suchý olej 100% Squalane, novinka v portfoliu české značky přírodní kosmetiky Saloos. Stejný bílý design jsme už viděli u bílého jílu, který je taky letošní novinkou. A u hyaluronového séra. Bílá se mi moc líbí, už jsem lahvičky chválila několikrát a s radostí pochválím znovu. Čisté, jemné, vkusné, s nádechem luxusu. Mám z nich už jen při koukání dobrý pocit.


Olejíčky od Saloos prostě poznáte. Mají bytelnou jemně mléčnou skleněnou lahvičku a šroubovací kapátko s plastovým víčkem. Každá taková lahvička v sobě obsahuje malý poklad s obrovskou škálou využití. Ráda je zkouším a patří k mým nejoblíbenějším pomocníkům, proto jsem vesele juchala, když se mi do dlaně vykutálel tento nový zázrak. Juchala jsem dokonce tak moc, až jsem rovnou běžela olejíček testovat a zapomněla si ho nafotit. Takže se teď vlastně můžete pokochat jen obrázky už vypotřebované lahvičky.


Když se řekne suchý olej, trochu váhám, jak ho vlastně popsat. Váhala jsem i před prvním kontaktem, prvním napatláním na pokožku. Jaký asi bude? Co to slovo suchý může u oleje, který je od přírody mastný, znamenat? Není slovo suchý vlastně takové negativum? Suchý olej Squalane je hrozně zvláštní věc. Vůni nemá žádnou, o to je ještě pozoruhodnější. Ať čuchám, jak čuchám, nic nenačuchám. Barva taky žádná, je čirý, průhledný. Na pokožce je příjemný a jemný, dobře a rychle se vstřebává. Je takový vrzavý a vlastně nenechává mastný film, jako jiné olejíčky. Není mazlavý, spíš takový řidší, mám-li ho srovnávat s běžnými oleji. Rozhodně se lépe a rychleji vstřebává. Pozoruhodné.


Suchý olej Squalane od Saloos působí jako antioxidant, pomáhá chránit pokožku proti nepříznivým vlivům prostředí. Zanechává ji sametově jemnou a rozjasněnou, jako sluníčko babího léta. Ale nemastí. Nebo jako jo, mastí, ale ne tak moc a vlastně se skoro celý vstřebá do pokožky. Pleť hydratuje, dodává jí pružnost a bojuje proti vráskám. Je nekomedogenní, což znamená, že neucpává póry a nezpůsobuje akné. Hodí se proto na péči o pleť a pokožku v každém věku. včetně mladé a problematické. Výhodou je vlastně i ta vůně nevůně, protože ho můžete použít třeba jako podklad pod makeup. S následnou péčí o pleť se nebude přebíjet.

Jak jsem ho používala? Nejvíc na pleť, jen tak pěkně na vyčištěnou a odlíčenou tvářičku. U některých olejů pleť před použitím navlhčím. U navlhčené pleti mi ale přijde, že se suchý olej moc rozředí a nehydratuje tolik, kolik bych chtěla. Kromě pleti jsem ho používala taky na konečky vlasů, protože všechny oleje, ať už jsou určené na cokoli, se musí nutně seznámit s mými vlásky. Někdy jsem ho mázla i na nohy.


Co si o něm myslím? BOMBA! Je to zvláštní věc a jakmile ji jednou okusíte, už nebude cesty zpět. Mám pocit, že pleť snad sám od sebe čistí! Co jsem suchý olej Squalane používala, tak jsem měla pleť krásnou bez bebíček a pupínků. Jsem nadšená a rozhodně si ho pořídím znovu.

Pro víc informací koukněte na krásné oficiální stránky značky Saloos.

Produkty od Saloos se dají koupit všude možně, třeba i v DMku. Pokud vás zajímá, kde seženete Suchý olej 100% Squalane nejlevněji, mrkněte na Srovname.cz.




Komentáře

  1. Jéééé, taky se mi občas poštěstí, že samým nadšením zapomenu na fotky a pak aranžuju poloprázdný (nebo vypotřebovaný) obal :-D

    Squalane vypadá velmi zajímavě a nalákala jsi mě! Mám tyhle hydratační věci tuze ráda! Co mě bohužel od Saloos zklamalo, tak bylo hyaluronové sérum, se kterým jsme se nekamarádili. Ale věnovala jsem ho mamce a ta z něj byla tak nadšená a pasuje jí, že si obratem koupila další balení :-)

    Jo a víš co? Přistihla jsem se, že se musím u Saloos velice krotit. Mám tendenci nakupovat karité balzámy a masážní oleje ve velkém a pak je nestíhám spotřebovávat. Ale když ony stojí pár korun, jsou lehce dostupné a tuze fajné... To se pak těžko odolává! :-D

    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥