Lahodný kávový peeling na omámení smyslů


Minulý víkend mě napadla šílená věc. Probudila jsem se v sobotu krásně vyspinkaná a řekla jsem si, že si ten den nedám kafe. Co ten den, celý víkend si nedám! Pochvalně jsem se poplácala po zádech, jak hezky jsem si to vymyslela. Během dne dávám dvě, občas, když je den dlouhý a náročný, dokonce tři. Když pominu všechny „zdravotní“ lži o nízkém tlaku, tak je pro mě kafe chuťovka. Návyk. Něco, bez čeho si neumím představit ráno, něco, bez čeho v práci odmítám začít fungovat. Dala jsem si tu osudnou sobotu zdravou vločkovou snídani a šla si číst. Přečetla jsem pár stránek a v hlavě mi začalo pomalu rezonovat takové jemné šimravé slovíčko. Kafíčko, kafíčko, uslyšela jsem ten hlas čím dál hlasitěji. Dokázala jsem odolávat ještě asi dalších deset minut, ale pak jsem si spěšně běžela uvařit pořádný latéčko ze sojového mléka, dochuceného kapkou javorového sirupu. Svůj skvělý nápad o nepití kávy jsem odložila na neurčito. Kafe mi to tiž chutná a dělá ohromně dobře.

Pokud sledujete růžovou chroustici Bebe, pak jste už o Kávovém peelingu od Joik slyšeli. Vůbec nevadí, že mě Bebe se svou recenzí předběhla, protože o tomto peelingu by se daly psát celé knihy! Živě si umím představit, jak sedí celá vesnice kolem ohně, jsou zachumlaní do teplých dek, dřevo praská a voní. Nejstarší mudrc vypráví legendu o kávovém peelingu, který omamoval smysly dívek, které za ním šly světa kraj. Je to totiž jedna z nejbožštějších věcí, která existuje. 


Vůně je naprosto omamná. Kdo při ucítění čerstvě upražené kávy slastně přivírá oči, nechť je teď přivře a tu vůni si představí ještě s dodatkem sladkého podtónu. To je vám ale blaho ♥ Hned, co otevřu pevné plastové víčko, se začuchám do peelingu a je mi krásně. A mám hroznou chuť ochutnat. Jenom maličko, jen tak si líznout... Protože ta vůně je dokonalá. Vůbec není divu, že má peeling přízvisko povznášející. Cítím se díky němu povznesená až až :D 

Peelingy miluju, ale úplně ze všeho nejvíc ty cukrové. Miluju, když se cukrové krystaly pomalu na kůži rozpouštění. Nejdřiv pokožku pěkně "vydrhnou", ale postupně se stávají jemnější a jemnější. Hnědý cukr v kávovém peelingu je přesně takový. Pomalu se rozpouští a nechává vystoupit do popředí mletá kávová zrnka, která odstranění odumřelých buněk a ztvrdlé kůže dokonají. 


Proč bychom se měli peelingovat mletou kávou s cukrem? Inu, protože tato kombinace podporuje krevní oběh, odstraňuje šetrně ty odumřelé kožní buňky a pomáhá k regeneraci a obnově pokožky. Peeling obsahuje také kakaové a bambucké máslo a olivový olej.

Protože zásadně nečtu instrukce, na začátku jsem s peelingem trochu bojovala. Je totiž docela suchý a drolí se. Pak jsem vyzkoumala "pěstičkovou metodu". Trochu peelingu nanesu do dlaničky pěstičky, zakápnu vodou, rozmašluju a výslednou směs můžu v pohodě nanášet. Vody se nebojte a peeling nanášejte nejlépe na mokrou pokožku. Ono to vlastně není na škodu, že je peeling suchý. Je totiž úplně napěchovaný do krabičky a určitě se ho tam proto vejde víc, než kdyby byl mokrý (konspirační teorie). Díky tomu vydrží dloooouho! Opravdu je ho na celé tělo potřeba jen drobet a díky vodě trochu nabere na síle. 


Asi je vám jasné, že je to další produkt, do kterého jsem bezhlavě zamilovaná. Ta vůně, která provoní celou koupelnu! Mňam. A díky tomu, že je tam ten cukr, nepálí. Mám docela ráda i solné peelingy, ale tam se bohužel nevyhnu občasnému zapálení na pokožce. U cukru se mi to nestává. Dávám mu všechna svá kávová zrnka z Tchiba a doporučuji všem kávovým milovníkům a závislákům.


Pijete kávu?



Komentáře

  1. Parádní recenze, Primadonnko! Skvěle jsem se pobavila! :-D Zvlášť mě dostala konspirační teorie (přidávám se s k ní!) a legenda o kávovém peelingu :-D

    Souhlasím se vším do posledního puntíku - ten peeling je skvělý a vůně neuvěřitelná a návyková! Hele a přiznej se - ochutnala jsi nakonec? Já nesebrala odvahu :-D

    Jo a bez kafe jsem nějakou dobu taky zkoušela přežívat. Nepříliš prozíravý nápad z mé strany :-D Viděla jsem dvojitě a zdaleka se v obchodech vyhýbala regálům se sklem a alkoholem, abych někam nenapálila a nemusela darovat ledvinu na úhradu škod :-D Co piju pravidelně espresso na dva hlty (taky 2-3 denně), tak jsem v pohodě :-D

    Bebe

    PS: a doplnila jsem do své recenze odkaz na tenhle tvůj článek. Fakt se mi moc líbí! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neochutnala jsem, ale hrozně mě láká. Určitě jsem kvůli němu ale zvýšila počet káv denně :D vysazení kávy v životě je dost nebezpečná záležitost. Radši neriskovat a pít ta malá espressa a kapučína a latéčka a pampkin spajs a jiné odrůdy :D

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, vůni kávy miluji , a i já mám rasdši cukrové peelingy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Primadonnko! Kávu piju, ale ne moc často. Tento peeling bych si ale určitě zamilovala :) líbí se mi že obsahuje oleje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucinko milá :) Jestli kávu moc nepiješ, tak tím spíš by se ti peeling zamlouval, úplně bohatě jako náhrada kávy stačí :)

      Vymazat
  4. Já mám doma kávový peeling od Soaphorie, ale ten je solný. Je také fajn a voní božsky, ale tento cukrový musí teda být :-) ještě jsem žádnou svoji kosmetiku neochutnala, i když už pár nutkání bylo, ale tady bych asi neodolala :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten musí být taky hodně dobrý. Solných se trochu bojím, protože mě štípou, tak radši sahám po cukrových, ale tam se musím hodně přemáhat, abych je neujídala :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥