Limitkové nákupy v DM


Víte, jak má Taylor tu novou písničku, ve které zpívá "Oh look what you made me do"? No, tak se prosím pěkně podívejte, co jste mě donutili udělat. Internete, ty jeden bídáku! Ty vaše lákavé instáčové příspěvky o limitkách mi nedaly spát. Nejdřív jsem kolem déemka jenom tak blouznivě kroužila, ale ve slabou chvilku neodolala a vrhla se na stojan s vánočními balíčky. Samozřejmě, že chvíle štěstí trvala jenom nějakých 10 minut, když jsem všechno rozbalovala a rozestavovala na příznačná místa po bytě. Budu muset prodělat nějakou nákupní odvykačku, přece se nenechám zruinovat :D


Abych ale nekřivdila pouze internetovému svádění, za tenhle sprcháč nemůžete. Ten na mě zamával z toho DM žurnálu, kam tak hezky rozmístí ty jejich lákátka a který mi chodí až domů, takže ho vždycky jen tak zběžně prohlédnu... a zafunguje to na mě. Víte, jak voní? Úplně, ale úplně přesně jako olej na rty z limitky Oriental Bazaar.


Nó a samozřejmě tahleta máslíčka, ta jsem musela mít. Ty pidi krabičky! A fíková vůně? Miluju fíky v kosmetice! Jediný fíky, které jsem ale v kosmetice zažila, byly u krému od Berkeley Square. Vůně i všecko ostatní je jiné. Ale zpátky z Alverďáckým ňuňátkám. V dárkovém balení najdete tři různá tělová másla - fíkové, fíkovo pomerančové a fíkovo levandulové. Fíkové voní skvěle, pomerančové voní pomerančově a levandulové voní levandulově! Opravdicky levandulově! Líbí se mi, na první počuchání a pomazání jsem s nimi spoko.


A tohle je zlo, vážení. Čokoláda s chili papričkami od Alverde ♥ Čokoládová vůně mi něco hrozně připomíná, není zase až tak "přírodní", je to taková klasická čokoládová vůně čokoládové kosmetiky. Asi nejvíc mi to připomíná čokoládové máslo ze Sephory, které je řízlé takovým jakoby nakyslým papričkovým podtónem. Nemám primárně chuť se do této vůně zakousnout, ale není to špatné. Set obsahuje krém na ruce, tělový krém a sprcháč. Nejvíc se mi asi líbí samotný obal, krabička je z takového toho dobrého tvrdého tmavého papíru.


Na Baleácké krémy jsem chvilku zmateně koukala a pak je taky šupla do košíčku. Víte, co mi připomínají? Takové ty ikonické krémíčky od L'Occitane! Na první počuch ale nějak nic necítím. Zatím jsem stačila jen odšroubovat víčko a přivonět a žádnou silnou vůni (jako u fíkových mazátek výše) jsem necítila. Ale taky mám trochu rýmu z toho studeného podzimu, takže nevím... Rozhodně se ale těším, jak je budu nosit po kabelce, protože to je naprosto ideální velikost :)


A abych si udělala ještě větší radost, prohlédla jsem si jejich dobrůtky a vybrala si dvě marcipánové. Miluju marcipán! V déemku se objevily takové skvělé tyčinky, které mají čokoládu a uvnitř marcipán a které fakt hodně můžu. Tyhle dobroty jsem zatím schovala do šuplete "na horší časy". Teda, už jsem ochutnala jednu kuličku a je to fakt zatraceně dobré. Jak říkám, na horší časy :D

Taky jdu vždycky kolem výprodejového stojánku a hledám další Alverde nádhery. Vylovila jsem barvu na rty z nějaké letní limitky, šupla ji do košíčku a u pokladny mi řekli, že mi ji nemůžou prodat, protože ji mají evidovanou jako tester (ale nepoužitý a bez samolepky). Tak mi ji sebrali a po malovátku ani stopy...




Komentáře

  1. Ja som tam tak minule šla pre tú limitku čoko-čili a pre tie telové masielka... A nič z toho u nás nemáme :(

    OdpovědětVymazat
  2. Wow!! Ta limitovaná sada od Alverde čokoláda s chilli, jako fakt? Tak k tomu chci čichnout :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten instáč je fakt zlo, souhlasím :-D Super nákupy :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Ono je už jen radost se na tohle dívat, takže věřím, že sis to rozbalování a rozmisťování po bytě pořádně užila. Krásné nákupy, ví, jak člověka nalákat.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi právě líbí ty Balea. Lákají mě, ale nemám kde koupit, jelikož jsem v UK. Ale Alverde limitka vůbec nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
  6. Neeee, já to neměla číst!! Teď musím do DM....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥