Saloos: Dáma s kaméliemi


Saloos je boží. Víte, proč? Protože si takhle přijdete jednou domů a čeká na vás balíček, který vůbec nečekáte. Rozbalíte ho a z něj se vykutálí Saloosovská lahvička s novinkou Squalane & Kamélie na pleť. K novinkám posílají Saloosáci taky vždycky průvodní dopis, ve kterém vám povědí, o co se jedná, jak se to používá a co můžete čekat. A to se netýká jen kosmetiky, minulý týden jsem v poště našla dokonce diářek na rok 2018, který je tak krásný (a mohli jste ho vidět v insta storýs, kterým jsem už taky přišla na chuť) ♥ Hned na úvod bych proto chtěla Saloos moc poděkovat, že na mě takto hezky myslí a nechávají mě zkoušet jejich voňavé přírodní produkty. Děkuji! :)


Vykutálená lahvička s pleťovým olejem má klasický Saloos design - matné sklo, kapátko, bez kterého už si olej na pleť neumím představit, přelepka. Všechno tak, jak má být. Pokud máte pocit, že je vám lahvička povědomá, pak koukáte správně. Podobnou už jsme letos zkoumali v recenzi o suchém oleji Squalane. Produkt z dnešní recenze je taková mladší sestřička suchého olejíčku. Co sestřička, je to dáma v plné polní s hranostajem kolem krku, která voní na dálku jako podmanivá múza všech malířů. Dívá se na vás zpod závoj na klobouku, v rukavičkách drží maličkou kabelku, do které se jí vejde celý svět. A má dokonalou pleť bez jediné vrásky, i když už jí dávno není dvacet (nebo třicet).


Squalane & Kamélie je elixír mládí. Základem elixíru je suchý olej squalane, který "uzamyká" v pleti vlhkost, díky čemuž ji udržuje hydratovanou, zvyšuje její pružnost a pomáhá v boji proti vráskám. Dobře se vstřebává a díky své "suché" konzistenci pleť nepřemašťuje. K tomu je v elixíru přidaný kaméliový olej, který má přezdívku přírodní lifting. Obnovuje buňky a kolagen, zvyšuje elasticitu pokožky, pomáhá jí obnovovat přirozenou hodnotu pH. Tonizuje ji, pomáhá ke zmírnění otoků a tmavých kruhům pod očima. Jak olej z kamélie, tak squalane jsou přírodní antioxidanty


Už teď mám pocit, že jsem se ocitla v laboratoři kouzelné babičky bylinkářky. To ale není všechno. Elixír obsahuje ještě patentovanou látku Bright Oleoactif, která reguluje mechanismy pigmentace, ať už to znamená cokoli. Díky této látce bude pleť rovnoměrnější a zářivější, látka totiž redukuje melanin a zesvětluje tmavé skvrny na pleti. V látce je obsažený rýžový olej, který pomáhá také proti červenání pleti. 


Aby toho nebylo málo, elixír obsahuje taky arganový a karotkový olej. Arganovému oleji se přezdívá tekuté zlato a je všeobecně známé, že se jedná o složku, která dělá pleti moc dobře. Vrásky před ním utíkají a při dlouhodobém používání zůstává pleť krásná, svěží a mladistvá. V kombinaci s karotkovým olejem pleť zklidňují, vyhlazují, vyživují... A ještě nejsme u konce. V elixíru najdeme taky esenciální olej z kadidlovníku, který vyhlazuje stopy po akné a jizvách. Vypíná pleť a pomáhá proti jejímu svědění, schopně bojuje proti bakteriím a nečistotám. Dalším kamarádem do party je esenciální olej bergamot bez kumarinu, který pomáhá taky proti svědění pleti a postará se o citlivou pleť. 

Jak se píše v průvodním dopisu od Saloos: Elixír se stane účinnou anti-age zbraní, která sice nedokáže přepsat datum narození ve vaší občance, ale určitě ho přepíše ve vaší tváři.


Musím říct, že po takové náloži ingrediencí se mi skoro točí hlava. Pokud vás to trochu zmátlo, tak si zapamatujte, že kombinace těchto složek má vlastně velmi jednoduché účinky - zmírňují projevy stárnutí pleti, vyhlazují a zpevňují pokožku, čímž pomáhají proti tvoření vrásek. Dodávají pleti hydrataci, takže pleť nevysychá, což zase pomáhá proti tvorbě vrásek. Mají účinky, které pleť léčí, pokud má sklony z zarudnutí, citlivosti nebo svědění. Ve zkratce - tento elixír vám dá pleť do pucu.

Mým jediným problémem při zkoušení anti aging produktů je to, že mám baby face, tvář jak devatenáctiletá holčička, i když mi táhne ke třicítce. Díky, geny moje! Účinky proti vráskám, oteklým očím, jizvičkám nebo pigmentu tak nemůžu hodnotit. Co ale můžu hodnotit je citlivost pokožky k nejrůznějším mazáním, únava, suchost a hydratace. Squalane & Kamélie je pro mě LUXUSNÍ záležitost. Je to takové nádherně podmanivě sladce voňavé zlato, které je zajímavě hutné. Tekutost má takovou normálně olejíčkovou, ale jakmile se dotkne pleti, ucítíte, že je vlastně hutný a nestéká dolů rychlostí blesku. Naopak počká, než ho nanesu na potřebná místa a jemně rozmasíruju. Mezitím slastně přivírám oči a čuchám tu úžasnou vůni. Pod něj nanáším květinovou vodu, protože mám pocit, že ten olejíček trochu naředí a lépe se tak vstřebává. Dávám zásadně na noc, kdy může olejík dlouhou dobu působit. Ráno se probouzím svěží, krásná a "devatenáctiletá" :D Nebo že by byl tenhle můj babyface věk zásluhou anti aging olejíčků? Tuhle mi totiž někdo zase automaticky začal tykat a když jsem se ohradila, že to není úplně vhodné, podivil se, že devatenáctilé žábě přece nebude vykat. Ajtakrajta, jak se jen zmýlil.


Pokud ještě z pleťového olejíčku neslintáte, pak už vás asi ničím nepřesvědčím. Já, sušenka s citlivou pletí se sklony k vyrážkám, blahosvatě přísahám, že toto je jedna z nejluxusnějších anti-aging péčí, se kterou jsem kdy měla tu čest. Nádherně voní, hydratuje naprosto na jedničku a pleť opravdu rozzáří. Zajímalo by mě, jestli taky dokáže bojovat proti vráskám. A možná, že jo, když mě zatím tolik netrápí (to hned musím zaťukat).

Co vy na to? Co se vám na něm líbí nejvíc?




Komentáře

  1. To zní skoro "too good to be true". :D Kde se to vůbec dá sehnat? V DMku asi ne, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mrknout do toho DMka, tak mají od Saloosů spoustu věcí :)

      Vymazat
    2. Tak jsem si ho dneska koupila v DM, už ho tam zařadili. Jsem zvědavá, jak to dopadne, moje pleť už baby rozhodně není... :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥