Ahoj DvaOsumnáctko! Buď na nás hodná ♥


Dneska bych si chtěla popovídat. O tom, co bylo. O tom, co bude. O tom, co je. O životě, o přáních, o cílech. Dneska bych chtěla udělat takové pozastavení nad tím, co nás v novém roce čeká. Moc si tu totiž s vámi o životě nepovídám, a to je hrozná škoda. Já si totiž povídám hrozně ráda. Rok 2018 bude rozhodně mnohem víc povídací, než byl ten předchozí. Čeká nás spousta věcí. Bude to těžké, bude to boj, ale bude to dobré a dosáhneme toho, čeho chceme. Jak to vím? Protože jaké si to člověk udělá, takové to má.

Píšu si deníček. Na konci roku dvašestnáct jsem si do něj napsala, že ta sedumnáctka bude jiná. Lepší, jasnější, šťastnější. Ale ne jednodušší. Že se stane spousta kritických věcí, které nebudou jednoduché na vyřešení, ale když už se rozuzlí, bude to všechno dobré. Na dvasedmnáctku jsem se těšila, protože dvašestnáct byl takový podivně špatný rok. Ten loňský 2017 byl zvláštní. Spousta věcí se změnila, skončila, nedopadla dobře. Ale zároveň se objevilo tolik dobrých věcí, které ty špatné vyvažovali. Co jsem tak odpozorovala kolem sebe, byl to rok vztahů, respektive rok rozchodů. Všichni jsme se rozešli, včetně mě. Ale zároveň to byl rok nových začátků a spousta lidí začala buď nový vztah (třeba jááá ♥), nebo ten svůj posunuli dál a vzali se. Byl to taky rok nových přátelství, které ke vztahům patří stejně, jako ty zamilované eskapády.

Vždycky říkám, že každý člověk má v našem životě nějakou hodnotu. Někdo deset, někdo milion. Aby mohl přijít někdo s vysokou hodnotou, někdo důležitý, musí jiní odejít, protože ta kapacita není nekonečná. Takže když někdo odejde, když se s někým rozejdete, znamená to, že na vás čeká někdo lepší ♥

Rok 2017 pro měl byl cestovací. Cestovala jsem jak o život! Když jsem na začátku roku přemýšlela o tom, jak to udělám s těmi všemi sny o cestování, rozhodla jsem se jednoznačně. Cestovat budu! Vždycky je to nakonec otázka financí a vždycky se dají najít ekonomicky přijatelné varianty. Nebojte se cestovat, nebojte se poznávat svět. Kdy jindy, než teď?

Pokud ale máte pocit, že se vaše problémy vyřeší tím, že jim "utečete" do zahraničí, pak budete překvapení, protože si vás najdou. Dokud nemáte klid v srdci a na dušičce, je jedno, jestli jste v Praze, Brně, Barceloně nebo v Benátkách. Neutíkejte před sebou! Zastavte si, zamyslete se a najděte to, co vás trápí. A vyřešte to. Strašně jednoduše se to říká, protože to taky takhle jednoduché je. Dřív, než mi na to řeknete to svoje "ale", tak si zkuste zapřemýšlet, co by vám v životě udělalo lépe. Některé problémy sice nemají řešení ze dne na den, ale rozhodně se dá najít dlouhodobé řešení.


Na co se budu v roce 2018 soustředit? Na rozvoj sebe samotné. K největším změnám, které mě čekají, je změna práce. Miluju svůj obor, ale zároveň mě to ničí. Procházím tak obrovským stresem, až z toho mám rozhozené hormony a nízkou hladinu progesteronu. Takže se budu soustředit především na to, aby mi bylo dobře. Vymyslela jsem si na tento rok velké plány, které se můžou zdát bláznivé, ale které cítím jako správné. A nikdo mi nevymluví, že je to špatně. Budu se muset naučit spoustu reálných věcí, kterých jsem se jako správná princezna doteď bála (třeba co je to IČO nebo daňové přiznání), ale taky si splním velké sny a budu se živit tím, co mě baví. Protože kdy jindy se vrhnout po hlavě do něčeho šíleného, než teď? Vesmír přeje odvážným a vší energií nám pomůže k tomu, abychom svých snů a cílů dosáhli. To jsem si přečetla už v Alchymistovi a nosím si tuhle moudrost s sebou.

Ale hlavně bych chtěla být šťastná. Mít v duši "uklizeno" a čisto. Chodit spát s čistým svědomím, že jsem během dne nikomu neublížila, ale naopak se mi povedlo alespoň jednoho člověka rozesmát (i kdybych to měla být jen já sama). Že neplýtvám svou energií na hovadiny, ale že se postupně posouvám kupředu ke svým snům. A i když je to někdy dřina, že to nevzdám v půlce.

Buďte v tom novém roce šťastní. Nebojte se změn. Chytejte nové příležitosti za pačesy. Nenechte se vystrašit lidmi, kteří mají stejné sny a stejné plány. Jděte za těmi svými a ostatních si nevšímejte. Buďte u toho pokorní a nepodrážejte ostatním nohy, protože jak se budete k lidem chovat vy, tak se budou chovat oni k vám. Buďte letos moudří, nepanikařte a nenechte se vyvést z míry střetnutím s blbci. Usmívejte se a občas mlčte, protože není vždycky potřeba říct svůj názor. Schovejte si ho pro ty, kteří ho ocení.

Hodně odpočívejte a když budete mít pocit, že už je všeho moc, tak si lehněte na zem nebo jděte ven a jen pozorujte západ slunce. Nadechněte se pěkně zhluboka až do bříška. Nadechněte se tak moc, jako ještě nikdy v životě ne. A s výdechem nechte odejít všechno špatné. A pěkně dokola, dokud se vám nepročistí hlava a neuvolní tělo. A bude to dobrý. Letos to prostě bude dobrý ♥




Komentáře

  1. Krásně napsaný článek. S hodně větami bych se stebou shodla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně pěkná slova a myšlenky, kterými se řídím už nějaký ten pátek. I když člověk někdy sejde z cesty, tak je potřeba nedělat z toho vědu, jít dál se vší hrdostí. Tvůj článek musím nechat přečíst jednomu člověku v mém okolí, který tyhle myšlenky příliš nechápe. Například ale takové cestování ti hodně k tomuto směru uvažování pomůže.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥