Pan Holub a jeho Fíkové mýdlo od Yope


Hmm, hmm, co bych asi tak domů potřebovala, říkám si vždycky, když si vybírám produkty na testování. Jsem totiž praktické děvče a vím, že patnáct řasenek najednou se prostě nevyplatí (takže jich mám jen pět, žejo) a syslit tu stejnou věc taky není úplně moudré. Snažím se vybírat rozmanité věci, abych i tady v recenzích nemlela furt dokola o jednom a tom samém (ahoj květinové vodičky :D). Mýdlo se ale hodí vždycky (takže jich mám otevřených taky jenom sedm, žejo). Když jsem uviděla, že má Míša v nabídce ve svém obchůdku Krásná každý den taky fíkové mýdlo, myslela jsem, že omdlím radostí! Fíky totiž v kosmetice moc nevídám, ale pamatuju si je z jednoho ohromně voňavého krému na ruce. Od té doby po nich toužím a doufám ve znovunaplnění voňavého očekávání. Nu, a tak se u mě doma v koupelně zabydlel pan holub. 


Tekuté koupelnové mýdlo Fík od Yope obsahuje výtažek z fíku. Na co je to dobré? Fík totiž pomáhá ochraňovat kožní buňky proti volným radikálům, což zní sice jako něco politického, ale znamená to prostě a jednoduše to, že naši pokožku chrání před létajícím svinstvem :D Dále v něm najdeme vitamíny B a C, které pokožku hydratují a regenerují. Další ze složek je přírodní glycerin, což není žádná výbušnina, ale látka, která pokožku hydratuje a udržuje ji hladkou a pružnou. A to ještě není všechno! Mýdelko taky obsahuje vitamín B5 a alatonin, což je (podle Wiki) dusíkatá organická látka na bázi močoviny, která má ohromné regenerační účinky a dohromady tyhle dvě látky pokožku zklidňují a regenerují.


Co mýdlo naopak neobsahuje, to jsou parabeny, silikony, SLS ani barviva. Ale pozor, "jen" 92% látek je přírodních, takže pokud hledáte něco stopro přírodního, pak byste mohli smutně svěsit ramínka. Upřímně, takhle šetrné mýdlo ale hned tak neseženete. Myslím si, že u mýdel se dá i nějaká ta chemča přežít, protože mýdlo ze sebe stejně během chvilky smyjete. Pokud teda nevylézáte ze sprchy suchá jak můmie, v tom případě fofrem změnit sprcháč. To je na panu fíkovi skvělé - nevysušuje!


Jsem naprosto nadšená z balení. Fíkové mýdlo je obrovské půllitrové, takže vydrží celou věčnost, pořád ho ještě trochu mám a to ho používám pravidelně už od prosince! No považte, to už jsou čtyři měsíce a ještě minimálně na 14 dní tam mýdlo mám. A to ani trochu nešetřím. Výdrž je tedy naprosto skvělá. A navíc je balení s pumpičkou velice praktické a tuze ekologické, pokud si - jako to plánuju udělat já - koupíte náhradní náplně a lahvičku po dopotřebování nevyhodit. I když teď s tou ekologičností nevím, náhradní plňky přece taky mají obal... Hmm, zná někdo rozhřešení na tuhle záhadu? Možná je to spíš ekonomické než ekologické. Nu... krásný design s panem holubem, který si vesele žmoulá list a nadskakuje mu buřinka, vyváží všechny negativa :D


Jak voní? Čekala jsem takovou sladkou podmanivou vůni fíků, ale mýdlo voní ohromně jemně. Voní mýdlově! Přesně takhle by měly vonět mýdlové bumblinky. Je to taková jemná a nasládlá vůně, která se jemně ztratí, když k ní přivoníte, zachumlá se do obláčku nebo do bublinky a odletí pryč, jen aby se vám usadila zase zpátky na nose. Moc tu vůni nedokážu specifikovat, je pro mě pořád taková neuchopitelná, protože není přímočará. Jako by byla zahalená pod pláštěm tajemství. Jednou mi to voní jako šeříky, podruhé jako chupachups, pak mi to zase nevoní vůbec... Jemná, sladká a bohatá :)


Co se bublinek týče, těch nedělá mýdlo moc - a to je přeci dobře, protože neobsahuje ty sulfáty! Umývací schopnosti jsou ale perfektní a na jedničku, nemůžu si vůbec stěžovat. 


Fíkové mýdelko se v mojí koupelničce naprosto sžilo se všemi ostatními kosmetikami, nedělá ostudu, ale parádu. Už po něm při každém sprchování automaticky sahám a vždycky párkrát pumpnu a mydlím o sto šest. A opravdu, ten skvělý design už je jen příjemná třešnička na dortu.


Na závěr bych vám chtěla vyprávět historku o své blbosti. Nevím, jak se to stalo, ale téměř půlku používání jsem si myslela, že to je kuchyňské mýdlo (ať už je to cokoli). Že bych si s ním neměla mýt tělo, ale jen ruce v kuchyni :D Cítila jsem se jako rebel, že objevuji využití jinými směry, protože s tím jsem si ho vybírala, že ho budu používat při sprchování, ne v kuchyni, než jsem si přečetla znovu pořádně popisku a objevila slovo koupelna. Nu, stávají se i horší věci :D




Komentáře

  1. Fíky naprosto zbožňuji a tohle mýdlo má fakt rozkošný obal, takže celkově mě produkt moc zaujal, díky! A super historka, to se mi taky už stalo :D

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuu, další fíkový milovník! :) Jsem ráda, že se ti mýdélko zalíbilo a že v těch historkách nejsem sama :D

      Vymazat
  2. Já mám toto mýdlo také, jen ve verzi s verbenou. Právě mi dochází a tak se poohlížím po nějakém novém a voňavém :-) jsem také fíková, takže to bude třeba právě toto. Už jsem vyzkoušela spoustu přírodních tekutých mýdel a většina pěnila a byla tak nějak k nerozeznání od běžných drogerkových. Toto je ale vážně jiné, ta konzistence se musí prostě zkusit, ale musím dát za pravdu, že nevysušuje a to je nejvíc :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥