Balea krém na čerstvé tetování


Když mi bylo patnáct let, začala jsem přemýšlet o tom, že bych chtěla nějaké tetování. Ještě jsem přesně nevěděla, co by to mohlo být, ale už jsem věděla kam. V té době jsem četla holčičí časáky s přílohami - Dívku, Top Dívku a hlavně Popcorn, kde byly plakáty! Pamatujete si na tyhle časopisy? Čas od času v nich bývaly i tetovačky na tělo a přesně s těmihle tetovačkami jsem pak chodila ven a zkoušela, jak by to tetování v těch místech asi tak vypadalo. Po šesti letech usilovného přemýšlení jsem konečně věděla, co chci. Prožila jsem věci a věděla jsem, že ten jeden kousek své osobnosti potřebuju mít nakreslený i na těle, abych ho nosila s sebou a nikdy na něj nezapomněla. Tak vzniklo moje první tetování. Na chvíli jsem měla v duši klid. Pak ale uplynulo pár let a já věděla, že se blíží další chvíle, další životní etapa, kterou si potřebuju vybarvit na tělo. Po šesti letech jsem před skoro dvěma měsíci jela na výlet do Trnavy za neuvěřitelně božími Bumpkin Tattoo, kteří mě poznamenali další malůvkou.

Péče o čerstvé tetování je hrozně důležitá a je potřeba dodržovat přísné hygienické postupy, pokud chcete, aby se vám kérka hezky zahojila a vy jste nepřišli k nějaké zdravotní újmě. K péči o tetování potřebujete dvě věci - antibakteriální mýdlo a krém s panthenolem. Pár týdnů před tím, než jsem na tetování šla, mi kamarádka prozradila, že viděla tetovací krémy i v Déemku. Hned jsem je běžela prozkoumat. Mají tam dva. Krém na čerstvé tetování a udržovací krém. Po dlouhém zkoumání jsem si vzala krém na čerstvé tetování. A taky antibakteriální mýdlo. V lékárnách tyhle srandy stojí docela dost, ale v DM je mají za pár korun. Měla jsem z krému trochu strach, to přiznávám. Ale říkala jsem si, že kdyby něco, hned naběhnu pro bepanthen do lékárny. 


Lidské tělo má jednu úžasnou schopnost. Zapomíná na fyzickou bolest. Pamatuju si pocit, jak mi bylo v létě blbě po pomazánkách, ale nepamatuju si, jaké to je, když si skřípnu prst do dveří. Stejně tak už jsem zapomněla na bolest z tetování, ale řeknu vám, kdybych věděla, jak strašně bolí nárt, nevím nevím, jestli bych nevymyslela jiné místo. A to říkám i přes to, že jsem dost statečná a jako jedna z mála při tetovačkách nekňourám. Člověk si je totiž musí zasloužit. Chceš pod jehlu? Tak si užij každý moment, i trochu té bolesti. A že jsem pak ještě týden s oteklou nohou pajdala, to je taky jiná historie :D Bumpkini mě pomalovali nádherně a dozvěděla jsem se dvě zásadní věci - většina potetovaných svá tetování vůbec nemažou a nejlepší je stejně kokosový olej. Infoška o nemazání mě uklidnila v tom, že i nenamazané tetování se dokáže zahojit. A kokosový olej? To je můj všudypřítomnej kámoš!


Po pár dnech, kdy je tetování možné začít mazat, jsem v očekávání načala Baleácký krém. Hrozně se mi líbí ten design. Šedá s červenou a k tomu ten tribal tetovací motiv! Strašně hezké a takové trochu punkové. Krém na tetování obsahuje taky panthenol, ale podle návodu na krabičce se neřiďte, spíš se řiďte pokyny, které dostanete od svého tatérka. 


Krém je bílý, skoro vůbec nevoní a je příjemné hustý. Vstřebává se docela rychle. Na kůži udělá nejdřív takovou bílou vrstvičku, která po chvíli zmizí. Vypotřebovala jsem ho až do úplného konce. Čerstvé tetování hezky zklidňuje, ulevuje od svědění a krásně mi ho vyhojilo. Moje původní obavy se nenaplnily a jiný krém jsem si ani kupovat nemusela. Kombinace tohoto Baleáckého a kokosového oleje mi úplně stačila. Tetčo mám fakt překrásné, až na jednu pidi ťupku, kde jsem si já kráva nebetyčná strhla strup, což je přesně to, co se dělat nesmí, protože se s tím strhne i barva. 


Vždycky říkám, že kdyby v DMku prodávali zeleninu a alkohol, nikam jinam už ani chodit nebudu (ale je fakt, že se tam dají sehnat už i sušené zeleninové chipsy a Alpa :D, takže vlastně bylo mé přání vyslyšeno). Zajímalo by mě, jestli začali tetovací krém vyrábět proto, že se čím dál tím víc lidí začíná pokérkovávat a poptávka vzrostla tak, až se jim to taky vyplatí. 

Tetovací krém na čerstvé tetování Balea vám všem potetovaným můžu jen a jen doporučit, mám s ním tu nejlepší zkušenost. Zatím mám v dušičce na chvíli zase klid, ale už mám vyhlídlého dalšího tatéra a další životní etapu, kterou si budu chtít nechat za šest let zase zvěčnit. Ale kdo ví, co bude :)


Komentáře

  1. Svoje první tetování jsem si nechala dělat cca před osmi lety a péče o kérky se za tu dobu trošku změnila, dříve to bylo mazat mazat mazat, teď už stačí méně, základ je antibakteriální mýdlo a my používáme bepanten, ten hojící teď nevím jak se jmenuje, sensiderm, nebo tak nějak?je i na drobné odřeniny pro děcka , tak je doma pořád, oni jsou teď totiž i jiné strojky než byly dříve , dřív jsi měla tu kůži jakoby hodně spálenou, ty jehly kůži jakoby trhlaly nevím jak to popsat :-D Tetování bylo pak více rozpité , teď se pracuje s lepšími , tenčími jehlami, tetování je přesnější a rekonvalescence kratší :-) žádné udržovací krémy nepoužívám, ale mažu se každý den, oleji , mléky , másly atd :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám své první tetování už nějakou dobu, ale nemám pocit, že by ta péče byla tak radikálně jiná :D Ale mám radost, že se "potřebám" přizpůsobují už i drogérky, dostupnost je pak větší a cena nižší. Taky mažu máslíčkama a olejíčkama, ty jsou stejně nakonec úplně nej :)

      Vymazat
  2. Zrovna se na svoje první tetování chystám, takže dík za tip :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  3. Ja nemam tetovanie, ale paci sa mi zlozenie kremu, asi vyskusam, ci mi nezahoji ekzem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je dobrý nápad! Snad bude fungovat, dej určitě vědět, jestli ekzém vyléčí :)

      Vymazat
  4. Parádní postřeh o té zelenině a alkoholu :-DD
    Já se řadím k odpůrcům tetování na vlastní kůži (u ostatních je mi to šumák) a kdyby se ke mě někdo přiblížil s jehlou, vezmu ho zavřeným notebookem po hlavě :-) Asi nějaký druh fobie, či co :-D
    Krém ale vypadá zajímavě a mě u čtení mě nutně napadalo, že by možná nebylo marné ho používat na poškozenou a rozškrábanou kůži třeba na pažích nebo zádech. Když hojit, tak všechno, ne? :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to pro každého, to je mi jasné. A ty pohledy, když ti náhodou to tetčo kouká, ty jsou taky k nezaplacení :D
      Myšlenka, že by mohl vyléčit všechno, je hodně dobrá, to mě ani nenapadlo! Přeci jen to je vlastně "jen" rozškrábaná rána, tak by neměl být rozdíl, jestli je na ní namalované sluníčko, nebo je to obyč kůže. Dobrý postřeh, to se bude hodit :)

      Vymazat
  5. Krém jsem zahlédla poprvé tuším na facebooku DMka a zaujal mě. Ale já jsem věrná vazelíně, Bepanthenu a jak ty píšeš i kokosovému oleji :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nejlepší kombinace, vazelínu jsem používala první dny a kokosák v průběhu střídavě s tímto krémem :)

      Vymazat
  6. Vůbec jsem netušila, že Balea něco takového vyrábí... Díky za Tip, bude se hodit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, oni už ho bohužel z výroby stáhli. Nevím ale proč, psala jsem jim na FB a nic kloudného mi neřekli. Nevím, jestli mají nějaký nový, nebo na čerstvé tetování zatím žádný další není.

      Vymazat
  7. Balea se stale prodava v DM :) zrovna tim mazu :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥