Šampony Fanola


Znáte ten pocit, kdy stojíte v drogérce u regálů se šampony, a bezradně si vybíráte z tolika barevných lahviček, ale nemůžete se rozhoupat, protože tuhle značku nemáte rádi, další vám přijde moc drahá, další není na váš typ vlasů a další je zase podezřele levná... Co s tím? Nakonec koupíte buď osvědčenou značku, která třeba není úplně to pravé ořechové, ale víte, že sázíte na jistotu, anebo odcházíte s nějakou novinkou, která vás ale může pěkně zklamat. Alespoň já to zažívám snad pokaždé, když si jdu vybrat nový šampon. Milovala jsem šampony Sunsilk a Herbal Essences, ale ty postupně z českých prodejen zmizely (anebo je jenom neumím najít. Pokud o nich někdo víte, hlaste pozice!). Vybrat správný šampónek je věda, každý dělá s vlasy něco jiného, a ten, který sedí kamarádce, může z vašich vlasů udělat zplihlé nic. Proto jsem měla obrovskou radost, když jsem poprvé objevila italskou značku péče o vlasy Fanola.  


Fanola je profesionální značka vlasové kosmetiky, kterou používají kadeřníci. Někdo si v tuhle chvíli řekne "no jasně, další rádoby "značkový" šampón, který bude stát strašný prachy a bude stejný, jak nejlevnější verze ze sámošky". Právě naopak, Fanola je nejen skvělá, ale je k dostání za hubičku! A navíc nádherně voní. 

Kamarádka mi doporučila (po mém úpěnlivém stěžování si, že nemůžu najít správný šampón) na vyzkoušení Nutri Care Restructuring řadu od Fanoly. Tahle "oranžová" řada šampónů a kondicionérů se prodává buď v malém (350 ml) nebo velkém (1000 ml) balení. Protože jsem nedůvěřivá, nejprve jsem si pořídila jeden malý (350 ml) šampón. Po jeho vypotřebování pak okamžitě objednala velký (1000 ml) šampón, kondicionér a masku na vlasy. Objednávám je přes internet (v obchodech jsem je nikdy neviděla, v kadeřnictvích taky ne, tam jedou drahé L’orealy a Redkeny), cena se pohybuje kolem 200 Kč za 1000 ml balení, což je naprosto perfektní! Střídám je ještě s dalšími šampóny a jedno velké balení mi vydrží klidně i rok (dvě stovky za rok za takhle skvělý šampón je až neuvěřitelné).

Použití
Fanola se snadno nanáší a roztírá, přípravku stačí znatelně méně, než u jiných "neprofesionálních" šamponů, což je taky velké plus. Mě osobně je tahle řada nejpříjemnější, mám pocit, jako by se moje vlasy radovaly, když je šamponuju :D Mám je pevnější, hustěší a na objem bohatější.

Už jsem se zmiňovala o vůni, kterou má tahle Nutri Care řada. Kdo má rád vůni karamelu/Toffifee, bude v sedmém nebi, protože přesně takhle Nutri Care voní. Při mytí vlasů se tak radují nejen vaše vlasy, ale je to i požitek pro nos.

Další naprostou peckou od Fanoly, kterou používám, je Scrub Gel Pre-Shampoo. Co to je? Peeling! Je to peeling na vlasovou pokožku, který nanesete několik minut před umytím. Krásně promasíruje a prokrví pokožku a zbaví kůži nečistot, lupů a všeho nechtěného. Má chladivý/mátový efekt a nedokážu si představit, jak jsem bez něj mohla existovat. Cena se v eshopech pohybuje kolem 250 Kč. 

Fanola je prostě mazlík. Používáme ji celá rodina, vyzkoušeli jsme i jiné řady - proti lupům, na mastné vlasy, na vyživení, pro růst vlasů, proti vypadávání atd, moje nejoblíbenější je už zmiňovaná "oranžová" řada. 

Co vy na to? Vyzkoušíte?
Jaké šampóny používáte?



Obrázky tady, tady, tady a tady

Komentáře