TAG: 10 věcí z kabelky


Všimla jsem si, že tagy jsou mezi blogerkami oblíbená záležitost, a patří mezi jedny z mých nejoblíbenějších příspěvků. Malovátka & spol. jsou sice důležitá témata, ale není nad to se dozvědět něco o autorech. A na tuto počest si dovoluji vypustit do světa nový TAG: 10 věcí z kabelky. Trochu jsem pohledala na internetu, jestli náhodou někoho nekopíruji, tak se omlouvám, kdyby byl už tenhle TAG ohraný a nikoho nezajímal, ale mě vždycky baví články o tom, co mají třeba celebrity v kabelkách. Tak jdeme na tu mojí, co říkáte? :)


1. Balzámy na rty a rtěnky

Jsem naprostý balzámový závislák, balzámy na rty mám všude, kde to jde, abych je měla hned po ruce. Po kabelkách jich mám několik a když se mi náhodou stane, že si je zapomenu, tak šílím (buď si pak jdu koupit nový, proto jich mám milion, anebo se to snažím vydržet, což je docela zajímavá podívaná, protože jsem u toho dost nervózní). Jako parťák do party k balzámům mám v kabelce taky vždycky rtěnku, kterou ten den nosím.


2. Antibakteriální gel

Druhá věc, bez které si neumím představit život v ulicích, je antibakteriální gel. Mám jich zase několik, střídám je podle toho, jak mám velkou kabelku (některé jsou větší, některé menší, znáte to). Tenhle je ještě skoro nový, koupila jsem ho tuším v Albertu hlavně kvůli tomu tučňákovi :D

3. Zubní nit

Zubní nit považuju za esenciální vybavení, pokud se chystám s přáteli na oběd nebo na kávičku a dortík. Jako malá jsem nosila rovnátka a kvůli tomu si čistím zuby asi tak stokrát denně. Nejradši bych s sebou nosila kartáček a pastu, ale zubní nit postačí k vyčištění alespoň těch částeček mezi zuby. Nikdo se přeci nechceme usmívat se salátem v úsměvu.


4. Hřeben a zrcátko

Tohle je podle mě klasika každé holčičí kabelky. Hřebínků mám několik různě velkých, které také střídám s různými kabelkami, docela ráda mám takové ty vyklápěcí i se zrcátkem, co mají v H&M. Hřeben na fotce mám ale hrozně ráda, hlavně kvůli dizajnu (jinak česání s ním není nic moc). Dostala jsem ho na předváděcí akci Franck Provost (takže se taky cítím trochu vznešeně, když se jím češu :D). Zrcátko s jednorožcem je z nějakého fashion designbloku, výrobce najdete pod jménem PANMON. Na tomhle zrcátku miluju především to, jak je maličké (respektive placaté) a tudíž skladné. Zrcátek mám taky několik, nejčastěji takových těch otevíracích, kde je jedno zvětšovací a druhé normální, ale tohle je prostě nej.

5. Pilník

Pilníček snad nemusím nikomu vysvětlovat. Tenhle kousek jsem dostala v nějaké manikúrní/kosmetické sadě a jsem z něj nadšená už kolik let, protože je zavírací! Není to žádná přehnaná kvalita, ale na rychlé a decentní zapilování zatrženého drápku v autobuse bohatě postačí. Navíc je skladný, takže další výhoda.

6. Krém na ruce

Stejně, jako jsem vysazená na balzámy, si potrpím na krémy na ruce. Zrovna teď mám v kabelce tenhle mini od Diora, jinak nosím také krémy od L'occitane nebo další, které jsou malé a skladné. Někdy si trochu odeberu do malé šroubovací krabičky třeba od balzámu na rty a nosím pak to, občas takhle nosím i kokosový olej. Moje ručičky trpí hlavně přes zimu, to pak krémuji hlava nehlava všude, kde to jde.

7. Bonbonky

Teď už se dostáváme do nekosmetických vod. Vždycky mám s sebou krabičku nějakých bonbonků. Ne proto, že jsem cukrový závislák, ale proti kašli. Protože mám alergii na prach a na téměř všechny kytky, tak se mi často stává, že se někde rozkašlu a ne a ne přestat. V takových chvílích pak sahám po bonbonku. Lepší, než se udusit, co myslíte?

8. Voda

Čistá, neperlivá, nejlépe kohoutková voda. Kromě bonbonků pomáhá na kašlání také vodička. Mám doma sbírku různě velkých flaštiček, které obměňuji podle velikosti kabelky a náročnosti plánovaného dne. Nemám ráda sladké a sycené nápoje, takže volím buď vodu bez bublin z obbchodu, nebo doma natočím před odchodem z kohoutku. Jediné sladké vody, které můžu, jsou takové ty Water&, co mají v DMku v chladícím boxu. Mám ráda třeba s verbenou a citronovou trávou, pro ty si občas chodím za odměnu. Přemýšlím teď o nějaké té hezké láhvi na vodu, ve které mají všichni na Instagramu ovoce a podobně, ale ještě jsem moc nevykoumala, co to vlastně je :D


9. Pastelky a propisky

Deváté zastavení u obsahu z kabelky je u psacích potřeb. Vždycky mám s sebou nějakou tužku, propisku, pastelku, zvýrazňovač... Prostě něco, čím si můžu poznamenat něco důležitého. Mám ráda veselé a barevné věci, takže i moje tužky tak vypadají. Nikdy bych nevěřila, jak důležité jsou, a tak je mám různě poschovávané v peněžence a po kabelkách, abych vždy nějakou měla. I když jdu třeba jen někam na skok, kam si neberu diář, tak se tužka hodí.

10. Knížka

Tak, a poslední předmět z kabelky, bez kterého nedám ani ránu, je knížka. Vždycky mám s sebou nějakou knížku, protože se stává, že je na silnici zácpa a začnu se nudit, nebo čekám na někoho, kdo jde pozdě. Snažím se nebýt tolik závislá na telefonu, takže místo toho vytáhnu knížku a rozšiřuji tak slovní zásobu :) Vždycky jsem ráda četla a v poslední době na to nemám moc času, tak se to snažím napravit při čekání na autobus nebo ve vlaku cestou domů.


A hotovo :) Jak se vám líbí mých top 10 věcí z kabelky? A jak se vám vůbec líbí tenhle TAG? Připojíte se k němu?

Pac a pusu


Komentáře