Šampony Syoss - hrůza na třetí

Zdroj
Dneska je to takový vyprávěcí příspěvek o mé zkušenosti se šampony Syoss. Čas od času se stane, že mi prostě přestanou vyrábět šampon, který mám ráda (nebo ho spíš přestanou v ČR distribuovat, takhle se mi to stalo se šampony Sunsilk a Herbal Essences) a mě pak nezbyde nic jiného, než se vydat na lov jiných. Takhle jsem byla před lety s kamarádkou v drogérce, zrovna ve stavu hledání, a ona si vesele nandavala do košíčku šampony Syoss. Tak jsem se jí na ně ptala a ona mi nadšeně odpověděla, jak je miluje, že jsou za dobrý peníz, má po nich hezké vlasy a používá je celá její rodina. Tak jsem si vybrala šampon a kondicionér pro objem, hned pěkně ten velký o objemu 500 ml, a šup s ním do košíku. Večer se pak celá natěšená hrnu do sprchy, abych vyzkoušela tu skvělost...

Zdroj
Šampon i kondicionér byly docela příjemné, přišlo mi, že tolik nepění, ani vůně nebyla nejhorší. Jenomže jsem měla takový divný pocit, hlavně při šamponování, jako by mi vlasy zdrsněly a drhly o sebe. Kondicionér tomu moc nepomohl a potom, co vlasy uschly, byly zplihlé, hrozné, bez života a energie, prostě příšerné. Samozřejmě jsem nadávala sobě, i nenápadně kamarádce, když jsem jí viděla příště, protože co teď s 500 ml příšerného šamponu, který mým vlasům nesedí ani omylem. Už ani nevím, jestli jsem je nakonec někomu věnovala, nebo je dopotřebovala, ale byla jsem ráda, že už je po nich. A už si od této značky nikdy nic nepořídím, ať bude reklama slibovat cokoli. Nebo ať budou kamarádky slibovat cokoli. 

Je to ale vážně zvláštní, jak někomu může dělat jeden produkt dobře, a dalšímu člověku zase neplechu. I ba ne, vůbec to není zvláštní, alespoň je na tom ukázáno, že lidé opravdu nejsou stejní. Každý má rád něco jiného, každému je příjemné něco jiného. Stejně tak je to i poučení, že ne vše, co sedí vašim kamarádkám, maminkám, nebo beauty bloggerkám, je určeno pro vás nebo pro mě. Já jsem už docela poučená a zkoušení na blind je vždycky takový adrenalin, jestli to bude fungovat nebo ne. Nové věci zkouším ráda, ale jen ve chvíli, kdy mám doma zásobu osvědčené kosmetiky, která mě v nejhorším zase zachrání :D

Jak jste na tom vy se šampony? 
Máte jeden oblíbený, nebo zkoušíte vždy nějaký nový? 
A co Syoss, máte s nimi zkušenosti?


Komentáře

  1. Já tyhle vůbec nemám ráda, mám po nich vlasy hnusné, ztěžklé a do večera mastné.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vieš čo ja a šampóny to je neustály boj o nájdenie si svojho favorita, najviac mi sedia bezsilikónové šampóny a hlavne detské, s tými nič nepokazím. Nemastia sa mi po nich vlasy, síce sú rozlietané, ale to kondicionér spraví. Najradšej používam Baleu, Niveu a Garnier Ultra Doux, Syossu sa vyhýbam, odkedy som mala presne ten modrý, krásne voňajúci Volume Lift a mala som po ňom veľmi rýchlo mastné vlasy, skúšala som jeden kondicionér Syoss ten bol fajn, ale nič extra, avšak na čo nedám dopustiť to je ich olej na vlasy, ten je úplným opakom šampónov, je skvelý, vlasy uhladzuje a chráni ich aj pred vlhosťou, nestočia sa mi tak rýchlo ako po iných olejoch, napr. po Balea oleji sú moje vlasy nič moc. Takže tak no skúšam a stále hľadám, ale najlepšie sú pre mňa jemné šampóny.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se šampony je to běh na dlouhou trať a hlavně každému sedí něco jiného. Už se těším, až objevím TEN pravý :D Ale to bude tak za sto let :D

      Vymazat
  3. Syoss som ešte neskúšala, používam (už pár rokov) Schaumu a veľmi mi vyhovuje, skúšala som viac druhov, teraz mám taký zelený, a je super :) Teda mne veľmi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč zkoušet jiné, když máš něco, co ti vyhovuje :)

      Vymazat
  4. Nelze jen souhlasit, moc krásný článek, který mě moc mile potěšit.
    :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od Syoss šampon i kondicioner a jsem moc spokojená, ale teda doufám, že mi ty moje taky nepřestaly vyrábět :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, každému sedí něco jiného. Snad ti je vyrábět nepřestanou :)

      Vymazat
  6. nikdy jsem naštěstí nezkoušela a jsem ráda, že už ani nevyzkouším, já mám hodně ráda šampóny od Gliss Kur a nebo potom nějaké přírodní třeba od Yves Rocher nebo z Manufaktury :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Manufakturu jsem úplně zapomněla! Milovala jsem jejich vánoční perníčkový sprcháč, někdy vyzkouším jejich šampon, děkuju za tip :)

      Vymazat
  7. Tak to se divím, já po nich měla uplně jemné vlasy a nemůžu si ho vynachválit !
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby jsme byly všechny stejné, tak by byla nuda. :-) Ale zase by bylo super, že by nám všem buď něco sedělo nebo nesedělo. Já jsem měla šampon od Syosu takový zelený bez silikonů a tuším, že byl na mastné vlasy. Bylo to už hodně dávno, ale vyhovoval mi. Jenže já mám ráda zkoušení nových věcí a tak si stále kupuji nové šampony. Zatím jsem ještě nenarazila na nějaký wow, že bych si ho koupila 2x po sobě. Jedině, kde bylo opravdu wow výkřik bylo po použití masky s keratinem od Schwarzkopf, řada blond me. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, byly bychom taková armáda Stepfordských paniček :D Pokud někdy nějaký WOW objevíš, dej vědět :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥