Vybarvi se: Bílá/perleťová

Zdroj
Bílá bělejší... Bílá je krásná barvička a vypadá hezky, pokud nejste prasátko obecné, jako já, které si vždycky všechno zaprasí. Pokaždé, když si vezmu bílou, je pak k obědu nějaké těžké jídlo, které mě vždycky přepere, typu rajská a podobně. Nebo na sebe vyliju kávu, případně cokoli dalšího. Otřu se o bok špinavého auta a podobně. Bílou mám ráda a ráda ji nosím přes léto, kdy trochu chytím barvičku, nebo když chci vypadat jako neviňátko :P 

Co se týče perleťové, to si představuji jako takovou třpytkatou bílou. Perleťovou si dál spojuji samozřejmě taky s perlami, které mám v hlavě ale zafixované jako takové nažloutlé, našedlé, čistě bílé asi ne. 

Bílá je taková univerzální barva, kterou se nikdy nic nezkazí. Taky je to barva pěny a Rafaelo, které bych mohla jíst po kilech ♥ Hlavně mě nejvíc baví ty jejich reklamy, kdy se Rafaelo bomboška dává baletkám, které si musí hlídat figuru :D
Bílý/perleťový TAG
1. Máš ráda bílou/perleťovou barvu?
Mám, bílá je krásná barvička.

2. První co tě napadne, když se řekne bílá/perleťová?
Kapr, ale asi jsem myslela na ty perly a nějak se mi to v hlavě pomíchalo a vznikl z toho kapr :D Možná jsem si na chvíli myslela, že má perleťové šupinky, taková jsem popleta.

3. Tvůj oblíbený bílý/perleťový produkt?
Čistící vatové tamponky a ubrousky, ty mám ráda bílé. Taky máte vždycky radost, jak pěkně jste se odlíčili, kdy jsou po odličovacím procesu hodně špinavé?

Zdroj
4. Tvé vysněné svatební šaty?
Nevím, zatím svatbu neplánuji, takže na výběr a vymýšlení šatů bude ještě dost. Chtěla bych, aby byly krásné a princeznovské, ani nemusejí být úplně bílé. Dneska jsem narazila třeba na tenhle vílí model, takové by mě určitě neurazily :)

5. Jaké barvy s bílou/perleťovou kombinuješ?
S bílou jdou kombinovat úplně všechny .)

6. Tvůj bílý/perleťový produkt?
Žádné bílé produkty bohužel nevyrábím :D Ale můj oblíbený bílý produkt jsou dvě trička z Reserved, která si šetřím vždycky jen na speciální příležitosti.

7. Tvůj bílý/perleťový wishlist?
Vždycky jsem chtěla mít bílé tetování, přijde mi, že vypadá krásně, jako krajka a není tak nápadné. Teď už se mi ale tolik nelíbí jako dřív, protože vypadá trochu jako poškrábance. Docela by mě lákalo si vyzkoušet bílou rtěnku, která se vůbec nenosí a možná je to škoda, bylo by to takové mimozemšťanské
Zdroj
Zdroj
8. Moje otázka: Nejlepší bílé zvířátko?
Ohromně roztomilí jsou malí tuleni! Sice jsou to určitě nebezpeční zabijáci, ale vypadají tak heboučce ♥
Zdroj
A ještě vám musím ukázat tenhle šílený makeup! To by byla challenge! Třeba za několik let, až bude jubilejní 100. vybarvi se, se pustím do něčeho takového :D
Zdroj
A je čas na bílý tutoriál! Běloučký tutoriál se mi líbí, protože to má jen pár kroků (a krok jedna je nahaté oko, můj nejoblíbenější). Podobné makeupy nosím taky, se světlým vnitřním koutkem a černým vnějším, ale tenhle je takový moc umělý. Nu, podívejte se, jak vypadá v reálu.

Postup
1. Připravíme seee, pozoooor jedeeeem - krok jedna je zase nahaté oko.
2. Naneseme bílou na celé víčko.
3.Do koutku naneseme černou.
4. Vystínujeme do krásy.
5. Naneseme linku (ta mi pořád nejde)
6. Namalujeme řasičky a tradá, můžeme jít oslňovat svět.

Zdroj tutoriálu
Co si myslíte o tutoriálu? Nosíte takové líčení? Jak byste se poprali s bílou?

Na závěr si dáme ještě rozlousknutí Sherločího oříšku ze všerejška. Vyluštění tyrkysové hádanky - podložka/karimatka na jógu a další roztomilá cvičení :) Jste šikulky, typovaly jste správně!

Perleťová hádanka - co je na obrázku?





Perleťové perličky
Hevi – The Word of makeup
Radka K.
Lucie LSG
Klára Škodová – House of Skodulka
Nikola Michalčíková – Niky´s Book
Sandra J. – Life with Sandra
Lucie Katrňáková
Michaela Hercíková – Chci být fit a šik
Bdreams
Adéla Zamrzelová – Life Babylove
Propadlo do života blog
Lucie Faltusová – LucisBlog
Oh, Thanks I Am a Woman
Nikola – Sweet Lollipop queen
Hope Less
Zuzana Mesik – PinkShaark
Izabell Matyó
Kateřina Výmolová
Life of Martha
Adéla Zamrzlová

Komentáře

  1. Boží článek.. a to líčení je nádherný.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dnešní hádanku typuji na holicí strojek Braun :-D Jinak článek vybarvi se se ti povedl.. Moc ráda čtu tvoje články

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení máš moc hezké a s posledním obrázkem souhlasím s Terkou. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥