Poprázdninové okénko

I když už do školy nechodím, září je pro mě konec prázdnin a začátek přívalu nových povinností. Dvouměsíční prázdniny bych brala pořád, ale školní docházku vůbec ne. I tak se snažím mít své dva nejoblíbenější měsíce v roce co nejhezčí. Ráda posedávám venku po kavárnách s přáteli, nebo dlouho do noci se sklenkou nějakého dobrého pití venku. Dneska mám pro vás fotoreport - malé pozastavení nad dobrůtkami a letními dobrotami :)


Letní ovoce, medovník, cider a pohodička na Mácháči :)


Výletování a kávičky! Hrad Český Šternberk, zámek Jemniště a kávičky.


Nezbytné papkání! A ještě lépe, když je to veganské :) Veganský burger a můj zamilovaný hummus. A nejlepší výzdoba k tomu.


Ke kávičce a dobré náladě patří dortíčky! Nemám tušení, co to bylo za příchutě, ale byly výborné :D Vínový byl pravděpodobně lesní směs a zelený chutnal jak bonbonbky Slavia. A aby se neřeklo, tak jeden letní outfit.

Jaké bylo vaše léto? Povězte mi svůj nejlepší letní zážitek :)



Komentáře

  1. Pěkné fotky, jde vidět, že sis prázdniny užila. :) My s přítelem sháněli byt a také se stěhovali, takže asi to beru jako největší zážitek :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  2. Já si užívám až teď u rodičů, kdy mám takové větší volno. Sice nemám čas na blogování, ale to doženu až se vrátím zpět na Slovensko. :-) Ono se říká všude dobře, doma nejlíp. :-) Jinak ta poslední zelená dobrota vypadá velmi lákavě a Slavie mám moc ráda. Jsou to mé oblíbené bonbóny spolu s hašlerkami. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hezky užívej volna, doma je opravdu vždycky nejlíp :) Taky mám Slavie a hašlerky ráda, ale koláček s takovou příchutí... nu, spíš zajímavé, než dobré :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥