Vánoční trhy

Předminulý víkend, když se ženili všichni čerti, Mikuláši a andělé, jsem vyrazila na vánoční hrnčířské a řemeslné trhy, které se konaly na Výstavišti v pražských Holešovicích. Lístky jsem vyhrála na facebookové stránce eshopu NuSpring. Dneska se spolu jen podíváme na mou nekvalitní fotoreportáž (protože se mi tak nechtělo se tahat s foťákem, takže díky za chytré mobily). Co bylo na trzích k vidění? Úplně všechno! Keramika všech druhů a způsobů, dobroty k papání, dřevěné výrobky do kuchyně, kosmetika, čaje a koření, šperky, oblečení a doplňky, nebo třeba krásné dřevěné květiny jako dekorace do adventních věnců. Byla jsem tam v podvečer a doufala, že už budou všichni dávno pryč, ale byla tam hlava na hlavě, v úzkých uličkách mezi stánečky nešlo kolikrát ani projít. Zajímalo by vás, co jsem si odtamtud přivezla? Vůbec nic. Bylo tam toho tolik, až oči přecházely, ale nemohla jsem se pro nic rozhodnout a po nějaké době prodírání se davem v převoněném areálu jsem to vzdala a šla raději courat mezi uličkami a potkávat tlupy čertů, andělů a Mikulášů. 










Nemohla jsem jinak, než se u stánečku eshopu NuSpring zastavit a podívat se na ty krásy. Tady bych si vybrala, kdyby se mi zrovna moji společníci neztratili v davu a já se v panické hrůze tím davem začala prodírat a hledat je.




A nakonec jako bonus nebíčko plné nevyfotošopovaných barviček. Ach, ty krásy přírody!


Jaký jste měli víkend?
Slavili jste na Mikuláše?


Komentáře

  1. NO na to, že to jsou fotky z mobilu, tak jsou hezký :) Na vánoční trhy jedu teď do Prahy v pátek, těším se :).
    U nás je vždycky taková akce na hasičárně, že tam máme ohňostroj, malý děti vystoupí a pak přijde mikuláš, anděl a čerti.
    A doma na mě za oknem čekala bohatá nadílka s kokinama, tak jsem měla spokojeného Mikuláše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou projeté fotošopem, který to trochu zachrání :D Doufám, že sis trhy hezky užila :)

      Vymazat
  2. Nádhera. Líbilo by se mi tam a pokud by mě dříve neodradily ty davy lidí, tak bych si i možná něco vybrala. Z té kosmetiky určitě. :-D Na Mikuláše si vždycky s přítelem navzájem koupíme pár sladkostí. Letos jsem nadílku našla v botě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam toho habaděj a kdybych zůstala dýl, tak si určitě něco vyberu, ale statečně jsem se držela :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné, taky bych si tam na tvém místě zašla. :) Já byla o víkendu ve Vídni na nákupech. Ale ne na vánočních trzích, na okraji Vídně v obchoďáku. :D A taky jsem si skoro nic nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobré :D Ony jsou ty obchoďáky nakonec nejlepší, na trzích nikdy nemají to, co bych potřebovala :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥